Heitätkö vanhan luurin aina jonnekin laatikon pohjalle, vai diilaatko eteenpäin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä on Mike ultimaalisin kamera ja lasi minkä haluaisit, jos rahamäärä ei olisi esteenä?Ja hurjaa ajatella, että Zeissillä on vielä parempiakin laseja tarjolla.

Joku Red Dragon ja siihen Canonin Cine lens.Mikä on Mike ultimaalisin kamera ja lasi minkä haluaisit, jos rahamäärä ei olisi esteenä?
Mutta eikös tässä ole juuri riski että menee niiden mielessä käsihommiksi ilman välikäsiä ;)Eikös sen jälkeen tullu plan B, missä ostaavat mustikat suoraan thaikkupoimijoilta ilman välikäsiä![]()
Wlog E159:ssa toistuu muuten 2 kertaa sama kohta. Ajasssa 25.35-37.50 kun teette ojennuksia ja vaakahackia superina, onko jäänyt huomaamatta? Täällä tai Peterin ketjussakaan ei kukaan oo maininnut asiasta.
Ei me aina voida vetää överit lasissa ja tuplia ei tällä hetkellä tehdä.Onko teidän/Peterin treenit nykyään jotenkin ponnettomampia kuin "ennen"? Onko tarkoituksella vai onko motivaatio kateissa? Voi tietysti olla vaan mun oma harhanen kuvitelma.
En huomannut, mutta jos on, niin olkoot. Varmaan joku copy paste källi huomaamatta tullut ja sitten vain vetänyt kasaan sen. Kun en mä niitä kokonaan kato ennen exporttia koskaan, en ainakaan 2 tunnin Wlogia.Wlog E159:ssa toistuu muuten 2 kertaa sama supersarja. Ajasssa 25.35-37.50 kun teette ojennuksia ja vaakahackia, onko jäänyt huomaamatta? Täällä tai Peterin ketjussakaan ei kukaan oo maininnut asiasta.
Näyttäis joo, että kotiin jää, voi kakka.Ootko Mike selvitelly sähkötupakan ja nesteiden kuljetusta sinne, mihin olit lähdössä nyt lähiaikoina lomalle? (Oon päätelly ettet halua täällä etukäteen paljastaa mihin olet lähdössä :D) Jokatapauksessa olen itse lähdössä ko. maahan tällä viikolla ja pikaisesti netistä lueskeltuani vaikuttaa aika pulmalliselta noiden tarvikkeiden vieminen...Mahtaakohan olla edes mahdollista?