Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

sokkotestissä

alkoholikaupan hyllyltä silmät auki valittu kotimaisen rukiista valmistetun tuotteen tunnista, se piisaa Minulle

en Minäkään ole ikinä juonu mitään muuta giniä, kuten tuola jo aijjemmin korostin en ole kirkkaiden ystävä

alkoholikaupan hyllyltä silmät auki valittu kotimaisen rukiista valmistetun tuotteen tunnista, se piisaa Minulle

en Minäkään ole ikinä juonu mitään muuta giniä

No joo, mutta mietippä, jos joku toinen gini on sinun suuhusi pantuna vielä parempaa.
Itellä on kaapissa muistaakseni Gordonsia ja Hendricksiä. Noista kahdesta Gordons on halvemman hintansta lisäksi vielä paremman makuistakin.

No joo, mutta mietippä, jos joku toinen gini on sinun suuhusi pantuna vielä parempaa.
Itellä on kaapissa muistaakseni Gordonsia ja Hendricksiä. Noista kahdesta Gordons on halvemman hintansta lisäksi vielä paremman makuistakin.
Huih mitä puhetta. Omaan makunystyräkokoelmaan ehdoton valintani on Hendricks. Gordonssista voi lonkerot vääntää.

No en kyllä ole :D Määhän sanoin että kaivan kiekot kaapista, kun on lähtö edessä. Mitä sitä suotta reenaan :D Kyllä me mennään ens keväänä. Ikkunasta kun katsoo, niin hyvä jos koivussa lehdet paikallaan ja vettä sataa sisälle saakka. Ei toi nyt enään oo hei mukava laji, voisit sääkin lopettaa tälle vuodelle. Vai vieläkö käyt?

Käyn. just eilen oli viikkokisat kivassa sadesäässä :D Kai mä jatkan tätä hyväks havaittua harrastusta vuoden ympäri jos vaa intoo riittää. Mut kyl me voidaa mennä vasta ens keväänä/kesänä. Saanpaha reeniä :D heh

Käyn. just eilen oli viikkokisat kivassa sadesäässä :D Kai mä jatkan tätä hyväks havaittua harrastusta vuoden ympäri jos vaa intoo riittää. Mut kyl me voidaa mennä vasta ens keväänä/kesänä. Saanpaha reeniä :D heh
Nokiallehan tullee tai on rakennettukin jo, maailman ensimmäinen sisäheittorata. Että ei tarvi sun huolia, pääset heittään oikeesti läpi vuoden. ;)

Kuinka on viikkikset mennyt?

olen pettynyt jos göntsä ei lähetä tälläkään kertaa ensimmäistäkään #vodka kuvaa

sehän sielä kuitenkin on peruselintarvike

Minulla soi täälä elämän kevät

Itseasiassa mestassa missä työskentelen on alkoholikielto. Lentokentällä kohteessa joutuu vetään läpivalaisun läpi ennenkuin astuu kamaralle ja jos on alkoholia jää siihen, tai jos puhaltaa jotain niin samalla koneella takaisin.

Kotiin tullessa lentokenttähotellissa voi toki kiskaista. Pitää joulukuun alussa ens paluumatkalla jäsen vokotille painaa kuva. Ja juoman antaa jollekkin aasialaisen lentoyhtiön emolle. Ja ottaa siitäkin kuva:erikuva.

Napoli tsekattu. Itse pannun vetelin, emäntä gluteenittoman normilätyn. Erinomainen mesta todella.

Muuten manse on kallis paikka. Sinne jäi rutosti euroja. Ruplat kotona. Ja ei, en vaihtanut autoa vielä. Auto vaihtuu ens rotaatiolla.

Parin päivän päästä pitkä viikonloppu, ai että kelpaa perjantaina tulee vieläpä massit.

Parin viikon päästä ihastelemaan suomen luontoa ja nauttimaan kylmästä säästä pariks viikoks. Elämä on!

Back
Ylös Bottom