Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä sitten jos vertaan itseäni suomen tämän hetkiseen kovimpaan kTarkoitus ei ollut kirjoittaa kysymystä vittuilevalla sävyllä (taisi unohtua myös se kuuluisa hymynaama lopusta?), mutta se taannoinen vertailu Nyyssölään oli niin absurdia kuin vain voi olla. Jos ei muuta niin ainakin nimi jäi mieleen.
Kun ei se ollut mitään uhoamista. Mika sen ymmärsi ja KotipohjakinVoishan sellasen uhoomisen tehdä silti ihan realistisesti, sellasen kaverin päänahasta, joka olis nyt edes jokseenkin samaa kaliiberia. Teretulemast.
Jeeps. Voi olla etten välivuotta pidä. 6-8kk Ratkaisee paljonAntakaa kaverille vähän armoa hei :D Solanalla välillä ukkoa nähnyt ja ihan oikeeta tekemisen meinikiä treenissä. Nyt vaan kannattaa rohkeesti pitää välivuosi kisaamisesta ja keskittyä hiomaan heikkouksia.
Jokainen voi sen asian käsittää miten haluaa ja leimatakkin saa. Suomessa on se hyväpuoli niinku maahaanmuuttopolitiikan lisäksi että voi olla mitä mieltä haluaaAntakaa nyt miehelle vähän armoa. Joo ehkä puhui vähän liikaa miettimättä aiemmin, mutta turha tuommoisen takia on leimata ukkoa miksikään. Varmaan me kaikki joskus puhutaan vähän mitä sattuu. Virheistä oppii jne.
Tsemppiä.

Minulla onkin tasapainoinen paketti mm tuomarien mielestä ja muidenkin eli ei näkyviä heikkouksia. Tottakai massaa lisää ja eniten raajoihin ja yleistä paksuutta.Itseluottamus kohdillaan. Omakuva ehkä vaan hiukan vääristynyt. Kunto oli kisoissa melko mitäänsanomaton ja se vertaus facebookissa nyyssölään, jossa sinulla oli omasta mielestäsi tasapainoinen paketti, toisinkuin nyyssölällä, oli aika kauhea. Ei ehkä kannata verrata itseään suomen parhaimpaan amatöörikehonrakentajaan jos omalla kunnolla olisi ottanut takkiin cbb-lavallakin. Tsemppiä tulevaisuuteen ja kova työ varmasti joskus palkitaan.

eikä se siitä oikein palautunut. Lahteen sitten lähdin vain parantamaan kuntoa siinä onnistuenkin. Jos Jyväskylässä olisin ollut kunnossa ja tippunut Finaalista en olis Lahteen edes lähtenyt. 169-170cm 90kg lähdettiin dieetille rasvat oli siin 13-15%. Lissää lihhoo kerätäänkin. Kyllä pieneen varteen saa paljon lihaa alle 80kg Nyyssölä hyvä esimerkki siitä että kehittyy huimasti vaikka painoluokka pysyy samana.Mikko käy ilmeisesti joskus samalla salilla, kuin minä. Taisin kerran nähdä sut Bodauksessa. Jotenkin tuntuu, ettei toi alle 80kg ole sun mittaiselle oikea sarja. taidat olla jotain 170-175 senttiä pitkä. Pari vuotta reeniä lisää ja 90 kiloisiin. Tässä on kyllä ollut aika karusti vittuilua mukana vastaanotossa tänne.
Älkää ottako asioita niin vakavasti kisadieettikään ole niin vakaavaa tai vaikeaa kun sen oikein oivaltaa. Itellä ainakin niin 20vkon dieetistä 6 viikkoon asti elämän helpointa aikaa kävi töissä, treenasi, söi ja voi hyvin mitä muuta sitä kaipaa? Itse olen sitä miletä että kun se kuuppa alkaa dieetillä hajoilemaan tehkää jotain asialle ei se kehokaan toimi optimalisesti jos pää ei toimi. Tehkää kaikkea "normaalia" niin pitkälle kuin voitte ei se dieetti muuta elämää vaan dieetti rakennetaan muun elämän ympärille. Ensi dieetti tulee olemaan niiin paljon helpompi ja parempi että voisin alkaa sille vaikka heti! Kärsimys ei ole tulosta vaan fiksuus, kehonkuuntelu ja maltti
Minulla onkin tasapainoinen paketti mm tuomarien mielestä ja muidenkin eli ei näkyviä heikkouksia.
Nälkään tottuu!! Pääkoppa se pahin vihollinen on!Nyyssölä sanoi, ettei dieetti voi olla mukavaa jos aikoo olla lavalla kunnossa. Nyyssölä oli lavalla kunnossa. Taitaa nää olla niitä valintoja. Ei se rasva pala jos ei nälkä ole.
Enkö juri sanonut että raajat vaatii isointa kehitystä.Ihan tulevaisuutta ajatellen ei kannata tuudittautua ajatukseen etta "ei ole nakyvia heikkouksia". Tsemppia.
Tarkoitus antaa vinkkejä miten helpolla pääsee ja miten paljon sitä kaloreita tulee. Treeneistä kyllä matskua laitetaan kun päästään hiukan normaalitasolla kisojen jälkeen. Ensi viikko on kokonaan palautusta treeneistä.Aloitus viestissä nyt on vain jotain aamupalan tekoa? Ei kiinnosta mitä siinä kupissa vatkataan, näin pienten lasten isänä ei mitään uutta, Aamutoimena yhtä normaali ja kiinnostava kuin aamupaskalla käynti. Mut olisiko jotain treenejä nähdä jossain ja kondista noin muuten?
Ja kovat puheet llut mitä??!! Eikä mua haittaa ihmisten mielipiteet tai se ettei ne ymmärrä huumoria. Sen takia katson tuon 6-8kk ja mitä sitten tehdään. Eikä se kisa oo niin tätkeä vaan se matka, olotila ja että on jotain mihin tähdätä + tekemistä päivittäin. Se kisa on niin lyhyt (ainakin mulla) ettei se o pääpointti ;) Valmentajan otan varmasti!Ei varmaankaan kannata vielä ens vuonna uudestaan lähteä koittamaan. Ennemmin pidät kunnon offin ja sit kahden vuoden päästä uudestaan. Kuiteski jos nyt olit 8:s ni ei vuodessa ihmeitä tehä.. Tai riippuu tietysti tavoitteista. Kyllähän finaalipaikka voi vuoden päästä tulla, mutta mitaleille en usko, että reilu puolen vuoden offi riittää.. Toki tietysti riippuu siitäkin miten kireeks pääsee. Mitkä ovat sun tavoitteet? Vedätkö offin ja dieetin omin päin vai otatko valmentajan avuksi?
Ei täällä sen kummempi lynkkauskerho oo liikkeellä. Mutta kun itsestään pitää ääntä, kritiikkiäkin tulee. Sulle nyt tähän alkuun kovista puheista johtuen enempi. Kyllä se siitä tasoittuu...
Olin. Kerrotaan kun on jotain kerottavaaKenet meinasit ottaa valmentajaksi?
Etkö ollut nyt Pauli Pöyhiän valmennuksessa?
Jatkuuko yhteistyö?
Joo tuossa kyllä näkyy tuo kun kädet laahaa, reidet, poseerausta pitää treenata ja nesteitä on paljon. Kaivakaa ne Jyväskylän kuvat ne vasta kauheita onkin. Kyllä dieetillä pitää"kärsiä" sitäkin on monenlaista moni suhtautuu siihen erilailla ja kestää sitä erilailla. Kroppa toimii kun turhia kärsitä. Olen jo voittaja koska Jyväskylästä pystyin parantamaan mennä eteenpäin vaikka keho oli ajettu ylirasitustilaan.Ei ole tarkoitus mitenkään pahasti sanoa, mutta kirjoitit tuossa itsekkin mikä on havaittavissa kuvista. Jos kisadieetti olisi helppoa ja mukavaa niin kaikki olisi kunnossa. Asennoituminen sulla on hyvää siihen, että turha pään hakkaaminen seinään ei johda mihinkään mutta edelleenkin kyllä sen dieetin kuuluukin tuntua pahalta, jos halutaan hyviä tuloksia. Nyt kovasti tsemppiä tekemiseen ja keskity takomaan lisää lihasta ja tule seuraavalla kerralla voittajana lavalle.
![]()

Hyva etta kuitenkaan ei ole nakyvia heikkouksia omien sanojesi mukaan.Joo tuossa kyllä näkyy tuo kun kädet laahaa, reidet, poseerausta pitää treenata ja nesteitä on paljon.

Löysihän joku ne Jyväskylän kaameat kuvat. Parempaan mennään ja sen eteen tehdään jo töitäPelastamaan mitä? Kaikkihan pyrkii seuraavaan kisaan parantamaan.tätä kaikkea ei pysty enää pelastamaan muulla, kuin tulemalla seuraavaan kisaan kunnossa, joka on tasoa Ronnie Coleman! Tsemppiä jätkälle!
No nyt tuli fiksu ja rakentavaa kritiikkiä... Arvostan Tuukka.Hyvältä näyttää! Hyvä potentiaali alle 80 sarjaan, vähän ottaa vain aikaa vielä. Malttia kehon rakentamisen kanssa!

Ei vaan tuomareiden mukaan.Hyva etta kuitenkaan ei ole nakyvia heikkouksia omien sanojesi mukaan.
hyvä, hyvä! Minä ainakin toivon reilua parannusta seuraavan kisaan!Pelastamaan mitä? Kaikkihan pyrkii seuraavaan kisaan parantamaan.