Battlefield 4

Mitäs nyt, latasin tuon Night Operationssin, mutta silti peli herjaa että olis lataamatta, kun yritän jollekin serverille testaamaan. Pelin ja origin:n sammuttanut ja käynnistänyt, lataillut tuon kentän uusiksi pariin kertaan, ei toimi...

Itse kans tykkään ku kentissä tulee joku myrsky! Gulf of Oman etenkin.
Moni ei tykkää yhtään, mun mielestä se on mahtavaa.
Harmi ettei kaikkia noita toteutettu. Esim. Altrai Range piti olla lumimyrsky, ja Guilin Peaks piti tulla usva. Sit tais olla viel yks, mut en muista mikä. Niitä ei vaan tehty. :(
Sen oon kans sanonu, että servu admin vois päättää tuleeko noita vai ei.

Mitkäs teidän lempi aseluokat yms on?

Itse pelaan mieluiten engineerinä, koska Rpgtä tarvitsee suunilleen joka neljän minuutin välein tankeille.
Aseena aika usein Ace 21 tai Mk11 mod 0.

Itsellä helposti suosituin kombo on Assault ja Famas.

Engineeriä tuli itekkin enimmäkseen pelattua, kun ainakin isommissa conquest mapeissa assault tuntuu jotenkin avuttomalta. Sniputeltua tulee toki välillä ja support menee kun saa C4 edes. Tiiviimmissä mapeissa ja rushissa taas pelaan lähes pelkästään assaultia.

Mk11 ehkä lempiase itselläkin :)

Mitäs nyt, latasin tuon Night Operationssin, mutta silti peli herjaa että olis lataamatta, kun yritän jollekin serverille testaamaan. Pelin ja origin:n sammuttanut ja käynnistänyt, lataillut tuon kentän uusiksi pariin kertaan, ei toimi...

Avaat Originin ja etsit sieltä Battlefied 4 Night Operations -lisäosan. Lisäät ostoskoriin ja "ostat" sen sieltä . Se ei maksa mitään.

en8wwER.png

Famas on kyllä hyvä, mutta miinuksena hidas lataus ja ammukset loppuu varsin nopeaan sillä tahdilla mitä ase syöksee luoteja (1000 rpm..)
Juu, sepä siinä.
Olen tosin oppinut sen kanssa pelailee niin ei nuo miinukset haittaa enää.

Ylivoimaisesti mun käytetyin ase, seuraavalla aseella vaan reilu 5,000 tappoa.

famas.webp

Uusi Gun Master -pelimuoto on
Juu, sepä siinä.
Olen tosin oppinut sen kanssa pelailee niin ei nuo miinukset haittaa enää.

Ylivoimaisesti mun käytetyin ase, seuraavalla aseella vaan reilu 5,000 tappoa.

katso liitettä 130121

Famaksella ei kyllä vastapuolelle jää hirveästi reagointiaikaa. Sen verran nopeasti lähtee henki tuolla rpm -arvolla :)

Itse olen käyttänyt viime aikoina paljon M60E4:sta. Käsittämättömän tarkka ase vaikka ei ihan heti uskoisi. Suhkot kaukaakin tulee headshotteja hienosti.

Taitaa venähtää ku servu sekoilee.

Avaat Originin ja etsit sieltä Battlefied 4 Night Operations -lisäosan. Lisäät ostoskoriin ja "ostat" sen sieltä . Se ei maksa mitään.

No kyllä mä jo sen verran tajusin :D :D
"Ostin" tuon jo useampaan kertaan.
Mutta tänään lähti pelaamaan ilman mitään säätöä, lienee Origin päivittynyt tjs...
Ihan hyvää vaihtelua.

J

Tänään tuli ekaa kertaa koitettua kyseistä peliä ja voi jummi jammi noi kentät on perseestä jossa on kulkuneuvot. Viimeks pelannu joskus 5 vuotta sitten Battlefield 2, ja sillonkin tuli hakattua yleensä vaan Strike at karkandia ja infantry onlyna. Mitä nyt nopeesti koitin ettiä niin löytyi vain viisi infantry only mappia. Muutenkin peli paljon monimutkaisempi kuin entinen bf2. Noh ehkä tähän vielä sisään pääsee.

High tick rate testit lähtenyt käyntiin normipuolella. PC only.
Ai että.
Nykyään on siis 30Hz.

https://www.reddit.com/r/battlefield_4/comments/3l6tid/pc_bf4_retail_high_tickrate_testing_plan/

Aikataulu:

SET 1 (64x4 players) - Wednesday 9/16:
30hz - 64x4 Conquest Large (base game maps) [Base line] DONE
45hz - 64x4 Conquest Large (base game maps) [Probably will work fine with 64x4 players active]
60hz - 64x4 Conquest Large (base game maps) [We know this probably will be the limit and end of this set]
60hz - 64x2 Conquest Large (base game maps) [NEW - added a 2x64 test to see how that performs (pending it fails at 64x4@60hz]
75hz - 64x4 Conquest Large (base game maps) [improbable we reach this for 64x4 players]
90hz - 64x4 Conquest Large (base game maps) [improbable we reach this for 64x4 players]
120hz - 64x4 Conquest Large (base game maps) [improbable we reach this for 64x4 players]
144hz - 64x4 Conquest Large (base game maps) [improbable we reach this for 64x4 players]

SET 2 (32x4 players) - Thursday 9/17?:
30hz - 32x4 Conquest Small (base game maps) [Base line]
45hz - 32x4 Conquest Small (base game maps) [Probably will work fine]
60hz - 32x4 Conquest Small (base game maps) [Probably will work fine]
75hz - 32x4 Conquest Small (base game maps) [Probably will work fine]
90hz - 32x4 Conquest Small (base game maps) [might reach the limit for 32x4]
120hz - 32x4 Conquest Small (base game maps) [improbable for 32x4 players]
144hz - 32x4 Conquest Small (base game maps) [improbable for 32x4 players]

SET 3 (20x4 players) - Friday 9/18?:
30hz - 20x4 Team Death Match (base game maps) [Base line]
45hz - 20x4 Team Death Match (base game maps) [Probably will work fine]
60hz - 20x4 Team Death Match (base game maps) [Probably will work fine]
75hz - 20x4 Team Death Match (base game maps) [Probably will work fine]
90hz - 20x4 Team Death Match (base game maps) [Probably will work fine]
120hz - 20x4 Team Death Match (base game maps) [might reach the limit for 20x4]
144hz - 20x4 Team Death Match (base game maps) [improbable for 20x4 players]

Mitäs toi tarkottaa?
No siis, nykyään on 30Hz tickrate, eli 30 kertaa sekunnissa joka on lopulta aika vähän.

CS:GO vetää jopa 128Hz tickratella.
Nyt siis BF4 alkaa retail puolella testaa noita listan tickrate. Tickrate nostaminen on siitä hankala että serverit alkaa kyykkää, ja BF4 on kuitenkin melkoisesti raskaampi liikenteeltä vs. esim. tuo CS:GO.
Realistisesti noi esim. 90-144Hz on vasta pienemmillä pelaajamäärillä. 64p servereillä tickrate varmaan jää tuohon 60Hz, mutta tupla on jo erittäin kova! Sitten esim. 5vs5 klaanimatseissa pystytään nauttii esimerkiksi 120Hz tickratesta.

Battle(non)sense selittää tuota erittäin hyvin, etnekin 11:43 alkaen on vertailuja missä mukana CS:GO:

View: https://youtu.be/7nO9bZm8ceY

Oli hienot pelit muron porukalla tossa viime sunnuntaina. :)
Oli hyvät pelit joo! Nyt jo pari peliä alla murojen kanssa.
Streamin puute vähän harmitti, mutta videot kyllä noi pari teki:

View: https://youtu.be/S4Ke3JtL1o8

View: https://youtu.be/E3XAL0yGSxs

Luultavasti uudestaan ensi sunnuntaina.

Back
Ylös Bottom