Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

mieti,jos,kaiken tuon lisäksi kurkussasi olisi kaktus

miten siinä,asiallinen,kieli laitettaisiin

mieti,jos,kaiken tuon lisäksi kurkussasi olisi kaktus

miten siinä,asiallinen,kieli laitettaisiin

Se vielä puuttuisi, mutta mielestäni pitäisi silti olla asiallista kieltä onely, se on kaiken a ja o.

E: reippaat ja ahkerat sairastaa lomilla, ihan sama olenko koulussa, töissä tai valtion suomalla pakollisella elämyksellä suorittamassa asevelvollisuutta. Huomenna kun olen palannut lomilta olen terve enkä pääse veksiin enkä vemppaamaan, vaikka tänään ois pää kainalossa.

Meinasin googlettaa, mutta löytyyhän se vastaus tästä ketjusta kuitenkin. Onko kunteilla kokemusta noista kapselikahvikoneista? Tuntuu äkkiseltään viksulta vekottimelta, jos tulee tilanne että haluaa yhden kupin kahvia eikä jaksa sen takia normi kahvinkeitintä lipastaa. Kokemuksia?

Minä itseasiassa ostin Jyväskylän Gigantista sellaisen Pauligin Cupsolo- keittimen (59 €), kun se oli voittanut jonkin testin. Todella soiva peli, tekee espressoon sellaista vaahtoa, crema tms., melkein ihan kuin Roberts Coffeessa. Ja siihen saa myös esim Juhla Mokka -kapseleita, mulla avaamattomana kaapissa, tulivat keittimen mukana.

Back
Ylös Bottom