Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Tälleen kun kisakausi on kiivaimmillaan niin on kyllä hienoa että toi etusivu tuli takaisin. Ei tarvii etsiä mitään vaan kaikki kiinnostavat videot löytyy siitä, senkun klikkailee vaan menemään. Kiitos tästä!

Olenko huomannut oikein/väärin mutta minusta aktiivisuus eli postien määrässä on vähentynyt suuresti viimeisen 2.5 kuukauden aikana. Onko näin Mike?

Voi kyynel, mä sentään sanon omalla nimelläni.
No eihän tuo muuten olisikaan ollut mitään, mutta pisti vain silmään kun itse vähän väliä itket kuinka sua "kiusataan" netissä ja sitten itse teet ihan samaa. Onhan se nyt vain vähän huvittavaa, että kun kyse on sinusta tai sun pedofiili kavereistas niin arvostelu on sitten hirveä "no, no" ja sitten itse avoimesti hyökkäät muita vastaan ihan samalla tavalla. Et sä itse huomaa tuota ja eikö nyt kun sen sanoo ääneen ole vähän huvittavaa?

No eihän tuo muuten olisikaan ollut mitään, mutta pisti vain silmään kun itse vähän väliä itket kuinka sua "kiusataan" netissä ja sitten itse teet ihan samaa. Onhan se nyt vain vähän huvittavaa, että kun kyse on sinusta tai sun pedofiili kavereistas niin arvostelu on sitten hirveä "no, no" ja sitten itse avoimesti hyökkäät muita vastaan ihan samalla tavalla. Et sä itse huomaa tuota ja eikö nyt kun sen sanoo ääneen ole vähän huvittavaa?
No nyt on jollain huono päivä. Ota ihan rauhassa.

Mistä näitä sikiää? No ehkä vain huono aamu herralla.

Haha, vittu mitä paskaa. Ylilauta on generoinut niin paljon poliisitutkintoja, ettei mikään muu sivusto pääse edes lähelle samaa. Toi hinaaja kaverinsa kanssa elää paskanjauhajien pahalla ololla. Jos noi moderoisi palstaa, ei siellä olisi mitään.

1430621381099.jpg

Tässä muuten tietoo noista poliisitutkinnoista. Suomi24 ei kyllä mitenkään yllätä.

Back
Ylös Bottom