Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mike, mitä mieltä olet analogisesta valokuvauksesta? Oletko koskaan kokeillut, kuvata filmille ja kehittää kuvat itse? Todellista retrokuvausta ilman kuvankäsittelyä. Mielellään vielä mustavalkoisena. Sinun taidoilla tulos voisi olla hienoa katseltavaa.
En tykkää, koska mun mielestä vain lopputulos merkitsee, ei se millä se on kuvattu.

En tykkää, koska mun mielestä vain lopputulos merkitsee, ei se millä se on kuvattu.

Et ilmeisesti ole edes kokeillut? Valittelit joku aika sitten motivaation puutetta kuvaukseen. Tuosta sitä voisi löytyä rutkasti. Paluu alkulähteille.

Olisi varmasti vähintäänkin mielenkiintoinen kokemus.

strike5.webp

https://pakkotoisto.com/etusivu/?p=2008

Vähän syö miestä iPhonen videolaatu, niin hommaan noita kuvauksissa tehtyjä videoita varten Panasonicin DMC-LX7 kameran. Sama kamera saa olla siten iPhonen korvaajana matkoilla kun pääsen taas ens kuussa veivaamaan eeppistä matkakertomusta kahdesta eri maasta 9 päivän ajan.
LX5:sen omistaneena voin sanoa, että helvetin hyvä valinta. Kuitenkin, itse vaihdoin tuon kameran Sonyn QX100: seen enkä kadu sitä hetkeäkään. Lämpimästi suosittelen, vaikka vähän hintava onkin. Säätömahdollisuudet toki vähän rajoittuneet, mutta ottaa ihan ilman niitäkin niin taivaallisen hienoja kuvia että ei voi muuta kuin olla tyytyväinen.

Mistä voisi johtua, että n.30 min syömisen jälkeen tulee aivan järjetön nälkä? Tuntuu et mitä enempi syön, sitä isompi nälkä tulee. Onko hyvä vai huono asia?

Joko Steelseries korkattu, mitä mieltä?

Vähänkö oli mukava seurata tuosta poselandin pätkästä työskentelyä :). Enempi parempi, että tuota sais tehä useamminkin noista kuvauksista pätkää ;). Hyvin sä Mike vedät:worship:

"Nuoren miehen vaiheisiin mahtuu kiusaamista ja kovia kokemuksia" ja nyt sitten kannustaa toisten ihmisten kiusaamista netissä? Voi poikaa.. Kasvaisi jo isoksi.

Olisko muuten Pirisen Antti hyvä/mahdollinen vieras Podcastiin? Kaverilla on kuitenkin mielenkiintoinen historia lajin parissa ja juttu luistaa.

"Nuoren miehen vaiheisiin mahtuu kiusaamista ja kovia kokemuksia" ja nyt sitten kannustaa toisten ihmisten kiusaamista netissä? Voi poikaa.. Kasvaisi jo isoksi.

Mitä itse jonkun verran herraa seuraillut, (ei, en ole koskaan rekisteröitynyt taikka kirjoittanut ylilaudalle) niin juuri hän taitaa sieltä bannailla niitä kiusaajia ja paskanjauhajia.

Back
Ylös Bottom