Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Helkkarin hyviä noi videot kuvauksista! Erittäin hyvä ja toimiva idea Mikeltä!

Lisää ainakin omaa ja varmasti monen muunkin mielenkiintoa seurata ketä kaikkia Miken kameran eteen päätyy.
Hyvää duunia Mike!

Heii.. mitäs objektiiveja sie käytit Pekan kuvauksissa? Olen tässä etsimässä uutta, niin tuollainen vaikuttaa aika hyvältä.

T: aloittelija

Hyviä kuvaajia on bodyskenessä mukana mutta nämä Miken ottamat kuvat vain yksinkertaisesti on taidetta. Jokin niissä vain kolahtaa ja muiden kuvaajien kuvat aiheuttaa vaan semmoisen "ihan hyvä" fiiliksen.

85mm/1.4 G ja ND8 filtteri nokalla.

Ihan loistava lasi.

No kyllä.. ja on kyllä loistava hintaki :D Pitää yrittää löytää joku 1.8 versio käytettynä yms. Yrittäny samalla ettiä edullisia salamavehkeitä niin saa kuviin uusia ulottuvuuksia. Tällä hetkellä 50/1.8 käytössä ja todella hyvä. Mut näillä etiäpäin.

Mitäs mieltä olet Mike retrokuvaamisesta. Tuolla joku puhuikin että wlogien kuva olisi jo liian terävä. Minulla oli vähän samoja mietteitä aikanaan kun dvd alkoi yleistymään. Kuva vaikutti jotenkin jo liian puhtaalta. Samoja viboja tulee kun menee nykyään katsomaan digitaaliseen elokuvateatteriin elokuvia. Minusta 35mm printti (technicolor) kaikkine roskineen ja pehmeyksineen on iloa silmälle. Tottumuskysymyksiähän nämä varmaankin on?

Mitäs mieltä olet Mike retrokuvaamisesta. Tuolla joku puhuikin että wlogien kuva olisi jo liian terävä. Minulla oli vähän samoja mietteitä aikanaan kun dvd alkoi yleistymään. Kuva vaikutti jotenkin jo liian puhtaalta. Samoja viboja tulee kun menee nykyään katsomaan digitaaliseen elokuvateatteriin elokuvia. Minusta 35mm printti (technicolor) kaikkine roskineen ja pehmeyksineen on iloa silmälle. Tottumuskysymyksiähän nämä varmaankin on?
Ohan se leffatyyli ihan hienoa, mutta aika muotia myös nykyään.

Aika ironista että verkkokauppa.com banneri kun aukaisee pakkiksen:p ilmeisesti pääsit sopuun verkkokaupan kanssa?
Ovat ostaneet mainosmyynnin kautta mainokset. Sopuun en ole päässyt, eikä niitä kiinnosta paskaakaan yksittäinen asiakas.

Nyt on kyllä pakkis perin omituisen näköinen. yläreunan banneri on tippunu alareunaan. Onko muilla samaa vikaa vaiko vika omassa koneessa. Katoin kyllä luurilla ja toisella koneella näytti ihan samalta?

Mike, mitä mieltä olet analogisesta valokuvauksesta? Oletko koskaan kokeillut, kuvata filmille ja kehittää kuvat itse? Todellista retrokuvausta ilman kuvankäsittelyä. Mielellään vielä mustavalkoisena. Sinun taidoilla tulos voisi olla hienoa katseltavaa.

Back
Ylös Bottom