Mutta kenen näytöt on sitten 4K? Mun mielestä Miken kannattais kuvaa 1080p60:llä. Kuitenki niin marginaaliselle ryhmälle 4Ksta hyöty.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sony Xperia Z5 Premium puhelimen omistajilla. :DMutta kenen näytöt on sitten 4K? Mun mielestä Miken kannattais kuvaa 1080p60:llä. Kuitenki niin marginaaliselle ryhmälle 4Ksta hyöty.
Eiköhän tuo itse ota yhteyttä jos kiinnostaa, mä olen kyllä antanut ymmärtää moneen kertaan tämän vuoden aikana että kuvaisin.Pyydä se Nyyssölä kuvauksiin, tuo kunto on ikuistettava suomen kovimman bodykuvaajam toimesta.
Pystyy tietenkin, mutta jos kuvataan 4K kuva ei ole enää 60fps, ja siten ei myöskään sinne 1080p laatuun tiputettuna.Pystyyhän sen laadun valitsemaan tubesta oli se sitte vaikka 9k videota jos vehkeet ja tai kaista ei riitä
No riippuu ihan mitä sillä hakee. Mut ei toi meidän systeemi nyt ainakaan multa voimia vienyt kun 200kg otin alimmalla kehonpainolla koskaan.Penkkistä sen verran että, suosittelekko 2x6 systeemia vai mitä Peterin kanssa nyt vääntäny?
Sony A7S 260fps on kyllä kiva, että sitä ei soisi menettävän. Melki pitäis hommaa erikseen kätevämpi videokamera joka kuvais 1080/60. Jotain ehdotuksia? Vähän pitäis polttoväliäkin olla.
Totta, tulokset puhuu puolestaan. Pitää kattoa wlogit läpi.No riippuu ihan mitä sillä hakee. Mut ei toi meidän systeemi nyt ainakaan multa voimia vienyt kun 200kg otin alimmalla kehonpainolla koskaan.
En halua enää järkkäriä, vaan olis kiva olla laadukas valmis videokamera. Useamman tonnin voin laittaa Wlogien tähden siihen.Sony A7S 2
Entä ihan vain iPhone 6S?60fps on kyllä kiva, että sitä ei soisi menettävän. Melki pitäis hommaa erikseen kätevämpi videokamera joka kuvais 1080/60. Jotain ehdotuksia? Vähän pitäis polttoväliäkin olla.
Niin, toki ihan videokamera olisi aivan eri homma. Ei mitään käryä, joku viisas voi neuvoa.En halua enää järkkäriä, vaan olis kiva olla laadukas valmis videokamera. Useamman tonnin voin laittaa Wlogien tähden siihen.
Noita on muutamia vahvoja ehdokkaita, pitää yön aikana alkaa tutkimaan arvosteluja ja videokuvia.Niin, toki ihan videokamera olisi aivan eri homma. Ei mitään käryä, joku viisas voi neuvoa.
Viimeksi saanut ylinpeussakon joskus 7 vuotta sitten.Tuli tuosta abc spin offista mieleen, oletko koskaan saanut sakkoja ?
Ei ole, harmillisesti.Onkos tuolla muuten sitä gym80 vipuvarsihackia?