Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Olihan toi Peterin kommentti Mayorsin fb-sivuille vähän ajattelematon, mutta ei se nyt voi ainaskaan yksin olla syynä tähän banniin. Voihan se olla, että sillä on ollut jotain vaikutusta päätökseen nyt kun on valituksia ruvennut sateleen. Kyllähän tommonen varmaan ihmisiä pelottaa, mutta ei ny VITTU. Vittu tää maailma on niin täynnä tissiposkia ja ihmisiä tuntuu pelottavan nykyään kaikki. Miten nää ihmiset uskaltaa ylipäätään käydä kaupassa jos tällainen kommentointi ja kovaa reenaaminenkin jo pelottaa?

Et ole ollut paikanpäällä kun episodi on sattunut, en ole ollut paikanpäällä kun episodi on sattunut.

Voiskohan mitenkään olla mahollista, että olis samat tyypit jotka alun perin on aloittanu tän koko härdellin?
No ainakin tämä viimeisin Wlogin aivan naurettava juttu ja Mayori, sattuu aivan liian lähelle toisiaan. Kumpaankin ihan tyhjästä ilmestynyt kymmenkunta valittajaa. Oikeesti, 10 ei ole mitään.

Itse ennen mayorsilla treenanneena, niin ei Mikestä ja Petteristä mitää häiriötä ole ollut vaikka "varaa" usean laitteen käyttöön. Itekkin joskus menny taljaan missä kavereilla ollut sarjat kesken niin ovat sitten siirtyneet toiseen taljaan.

Itse olen seurannut pakkotoiston foorumia jo melko alkuajoista asti. Meininki on muutunut jo melko radikaalisti niistä ajoista, niin on tosin netin käyttö yleensäkin. Noita Wlogeja en ole yhtään katsonut enkä tiedä missä mennään niiden suhteen. Hyvähän se on treenejä nauhlle ottaa ja varsinkin jos siitä on sponsorin kanssa sovittu. Henkilökohtaiset asiat saa pitää yksityisinä jos näin parhaaksi katsoo. Valitettavasti joillekin bodareille on käynyt hazardeja vuosien varrella ja valitettavaahan se on, mutta kuuluu elämään. Lueskelin muutaman sivun tästä ja tuosta Peterin ketjusta, enkä kyllä ymmärrä mistä on haloo noussut. Nuita alttereita voisi kyllä bannata.

pousse.webp

Olisi mielenkiintoista ihan uteliaisuudesta tietää, montako uutta saliasiakasta meijeri on saanut pelkästään Miken videoiden takia? Veikkaan, että Gymlog ykkösestä lähtien uusien maksavien asiakkaiden määrä, jotka ovat meijerille ainoastaan videoiden innoittamana löytäneet ei ole mitätön?
Itse innostuin käymään Mayorssilla juuri ainakin Miken tuotosten ansiosta!

Ja pointti tässä oli?

Että kumpikaan meistä ei tiedä mitä todella on tapahtunut. Oletko koskaan miettinyt kuinka pelottava vihainen 110kg iso härkä voi jonkun mielestä olla. Itse et salin omistajana reagoisi tälläiseen palautteeseen mitenkään? Ketään tuskin mikään nettikirjoittelun takia bannataan salilta. Ei ainakaan meilläpäin ole ollut tapana.

Ja pointti jos et ymmärtänyt, tämä kaikki on täysin turhaa spekulaatiota puolin ja toisin mikä tässä ja muutamassa muussa ketjussa on käynnissä. Uskomatonta meininkiä.

Jokaisen wlogin olen katsonut, peukut niistä. Mike, jäitä hattuun. Itse jättäisin kirjoittelematta ja keskittyisin olennaiseen, sulla on hyvä juttu.

Miken kanssa ei hirveitä oo salilla koskaan ohimennen tullu höpötettyä, mutta Peterin vähäsen..
Liittyen tähän fb kirjotukseen mikä on nyt ollu pinnalla, niin jossain välissä olin siinä lastenhuoneen vieressä olevassa smitissä tekemässä (äänekkäästi), ja en tajunnut että Peterin muksu nukkuu siinä viereisessä huoneessa. Noh, hetken päästä Peter kävikin siinä huoneessa ja kun tajusin että sielä nukkuu joku, niin kysyin että haluatko että siirryn tohon toiseen smittiin että saa muksu nukkua rauhassa.
Vastaus oli seuraava: Ei helvetti et missään nimessä siirry, se että tuon lapsen salille mukaan ei todellakaan tarkoita sitä että muiden pitää treenejään varoa sen takia. Pysyt siinä ja teet just niin kuin aioitkin! (Erittäin ystävälliseen sävyyn)

Noh, siirryin kuitenkin mutta jokatapauksessa pointtina se että eipä tuo Peter mitään erikoiskohtelua ainakaan näyttänyt vaativan vaikka moni nyt niin tuntuu väittävän.

Ei tosiaankaan vaadi mitään erikoiskohtelua, vaan salillekin makseli korttiaan ja joutui sitten ihan erikseen kyselemään, että saiskos sitä luvattua treeniaikaa kun meni kisat voittamaan. Senkin saaminen kesti forever vaikka näin oli kaikkien kisaajien kanssa sovittu.

Ja kun me mentiin Voimalaitokselle, niin Jonne tarjosi mulle ilmaista kuukautta. Mä sanoin, että no go, tuen bisnestä, ota tosta mitä otat ja löin kortin sille. Me ei pidetä itseämme minään maailmanomistajina, mutta siinä vaiheessa kun meitä aletaan pitämään ihan koirina tarpeettomasti, niin saattaapi vituttaa vähän.

ps. koirissa ei kyllä mitään vikaa ole, ne on kivoja

Olisko porukka ruvennut avautumaan teidän kuvailuista meijerillä?

Olisko porukka ruvennut avautumaan teidän kuvailuista meijerillä?
No ei ainakaan kukaan ole koskaan valittanut. Ja mä kuitenkin aina kaiken kykyni mukaan koitan olla kuvaamatta muita. Mut noita valittajia ilmestyy tyhjästä, joten mistä mä tiedän vaikka oliskin valittanut joku mielikuvitusolento.

Mayorsillehan tästä tulee huonoa mainetta, kun meininki tuntuisi olevan tyyliin Pohjois-Korea. Mikestä ja Peteristä aina jäänyt se mielikuva, että käytöstavat kunniaan ja kunnioittavat kanssatreenaajia. Jatkakaa samaan malliin vaan, heittarit heittaa.

Tehdään alkuun selväksi, että tarkoitukseni ei ole vittuilla tai provosoida.

Olen kuullut huhuja, että Peter ja eräs palstalla tunnettu henkilö olisi ottaneet sanallisesti yhteen Meijerillä. Jos huhut pitävät paikaansa, niin voisin kuvitella, että syy pelkoon voi olla tässä?
50kiloinen kotiäiti ei välttämättä ota tuollaista tilannetta samoin kuin paatuneet pakkiksen käyttäjät, joille suihkuraiskaukset ja perunasta itse tehdyt veitset ovat arkipäivää.

Vaikka välikohtaus olisikin jo sovittu ja purkaus olisi ollut aiheellinen, niin sitä ei sivusta seuranneet välttämättä tiedä.

Hassu juttu muuten noin 10 vuoden takaa. Silloin sain kanssa bannit Activelle, jonka niminen toi sali silloin oli. Leader sitä veti ja väittivät mun markkinoineen siellä Pakkotoiston kaupan tuotteita, joka oli taas kyllä semmoinen jänis hatusta, ettei voinut kun ihmetellä. Että kyllä mua kepitetään välillä aika aiheetta.

Tainnu sama tyyppi floodata FASTille valituksia ja keksiä jotain syytöksiä teitä kohtaan. Kuulostaa aika oudolta ettei sanota mistä on valitettu; täytyishän asianosaisten tietää mitä heidän pitäs tehdä toisin ettei jatkossa häiritä. Nyt käytöksen tai muun toiminnan parantamisee ei anneta näemmä edes mahdollisuutta. Tai sit valituksista pystyis profiloimaan kuka valitukset on tehny niin ne ei kerro niistä.

ps. Antaskohan mayors mun ostamasta shakerista rahat takas? :D Ostin sen kun olin Helsingissä ja Wlogien innoittamana halusin käydä "meijerillä" kattomassa mestoja.

Pistä Mike viidakkorumpu pärisemaan, että WFC rantautuisi Helsinkiin. Luulis tänhetkisessä taloustilanteessa löytyvän toimitilat? WFC:hän tällähetkellä käsittääkseni kukoistaa ja juuri laajensi Tampereella. Luulis myös ton heidän PT-koulutuksen kiinnostavan Helsingissäkin?

Mä en oo ite oikein pysynyt täällä kärryillä kun on pää ihan jumissa huonosti nukuttujen öiden jälkeen. Heräilin tuota Olympiastriimiä kattelemaan niin meinaa olla kuuppa ihan jumissa. Vai oli poinaat saanu bannit Meijerille? :/ voihan vitun vittu...pelletouhua! Heitittekö jalkaprässillä jotain päähän?

Pistä Mike viidakkorumpu pärisemaan, että WFC rantautuisi Helsinkiin. Luulis tänhetkisessä taloustilanteessa löytyvän toimitilat? WFC:hän tällähetkellä käsittääkseni kukoistaa ja juuri laajensi Tampereella. Luulis myös ton heidän PT-koulutuksen kiinnostavan Helsingissäkin?

No höpsis. WFC on Tampereen juttu. Sitä ei Hesalaiset varasta: ;) Vähän niinkuin Mayors ja Elixia on Helsingin juttuja. ;)
Muuttakaa Tampereelle.. Kirotut

Back
Ylös Bottom