Joo, tuollai puuroa vois syödäkin suuremmalla mielenkiinnolla.Varmaan jotain hamppupuuroa.
Jos en siis olisi raitis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, tuollai puuroa vois syödäkin suuremmalla mielenkiinnolla.Varmaan jotain hamppupuuroa.
Voi olla että tämä fiini neiti joutuu lauantaina vielä ojia koluamaan illasta. Firman pirskeet tiedossa. Artisti maksaa.Näin on. Ojasta ei tule fiinin neidin itseään löytämän.
Voi olla että tämä fiini neiti joutuu lauantaina vielä ojia koluamaan illasta. Firman pirskeet tiedossa. Artisti maksaa.
Mun mielestä Tupsis ja Burgundinpata vois viikonloppuna mennä saman peiton alle kölliin!
Itse ajattelin lauantaina huumeita, huoria ja uudempaa jazzia

Sä oot kyllä rappiolla![]()
Siksi että kävin hampaat pesemässä ja täällä jo paritetaan.Mun mielestä Tupsis ja Burgundinpata vois viikonloppuna mennä saman peiton alle kölliin!
Mato-ongella sillalta? Ja teltta pystyyn kirkkopuistoon. Done.Joo. Perjantaina Päijänteelle romanttisesti kalaan ja telttaileen, lauantaina lärvit. Kuulostaa hyviltä treffeiltä.
Yritä nyt silti pysytellä erossa modernista jazzista.
Siksi että kävin hampaat pesemässä ja täällä jo paritetaan.
Mato-ongella sillalta? Ja teltta pystyyn kirkkopuistoon. Done.
Antaa heilua tuulessa vaan, ei nappaa kuitenkaan. Hetkinen...Vaaditaan kyllä kosolti siimaa
Antaa heilua tuulessa vaan, ei nappaa kuitenkaan. Hetkinen...