Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Perussuomalaisten ei varmaan kannattaisi ottaa Vastarintaliikkeen natsien kanssa hengailevia listoilleen.

Jos tällä viittaat kuvaan, missä Immonen oli vastarintaliikkeen jäsenten kanssa, niin kaukaa haettua, hän ei tiennyt asiasta. Jos viittaat puolestaan tällä siihen kuinka Immonen hyväksyi vastarintaliikkeen jäsenen kaveripyynnön facessa, niin edelleen haet liian kaukaa.

Se, että täällä ylipäätään ulkomainen saa töitä, kertoo siitä ettei meiltä löydy osaavia tai motivoituneita tekijöitä kaikkiin hommiin.
Puhutaan humanitäärisistä maahanmuuttajista, koska työperäisestä maahanmuutosta olemme kuitenkin samoilla linjoilla. Osaavilla viittanet Somalian kielen, Arabian kielen taitoon, monikulttuurisuuskoordinaattoriin tai vastaavaan työhön, jossa maahanmuuttajat auttavat maanmiehiään kotoutumaan. Nämä on pedattuja paikkoja mamuille. Motivoituneisuudella viittanet kenties kannustinloukkuihin. Sitä käyttävät hyväksi myös maahanmuuttajat. Jos motivoituneisuudella meinaat sitä miksi korkeasti koulutettu ei laske työpaikkatoivomus tasoaan, niin eikö ole järkevämpi järjestää koulutus mamulle, joka ei välttämättä ole ikinä työskennellyt, kuin korkeasti koulutetulle. Tähän tietysti voitaisiin patistaa kouluttamaton pitkäaikaistyötön suomalainen, esim. tukien pienennysten uhalla.

Pystyttekö Kaapeli tai Disgust kertomaan yhdenkin positiivisen asian humanitäärisestä maahanmuutosta?

Menestyksekkääseen maahanmuuttopolitiikkaan ei tarvita kuin yksi sääntö: maahan ei päästetä yhtään ihmistä, jotka tarvitsevat yhteiskunnan järjestämää kotouttamista. Jos aikuiselle ihmiselle tulee opettaa julkishallinnon toimesta asioita jotka jokainen 10-vuotias suomalainen tietää, niin kyse ei ole "rikkaudesta". Tällaisesta ei tule koskaan tuottavaa yhteiskunnan jäsentä.

Ei Jeesus nyt indica. Talous nousuun kieltämällä työperäinen maahanmuutto. :D Ei jumalauta sä oot daiju.

Eiköhän se ole jokaisen yrityksen kannalta parempi, että saa rekrytoida ihan mistä haluaa, ilman että joku kommunisti-indica on kieltämässä työntekijän palkkaamisen kansalaisuuden perusteella. Ja tuossa kun ihmettelit sitä jenkkien ja kanukkien jne systeemiä, niin voin kokemuksesta kertoa ettei se työluvan saaminen sinne päin ole mitään rakettitiedettä. Itse tein niin että lensin työsopimus taskussa sinne, ja lentokentällä kun sitä vilautti virkailijalle niin työluvan sai samantien sieltä lentokentän tiskiltä. Sinun ihannevaltiossa olisi vissiin lähetetty takaisin seuraavalla koneella.

Aika monella alalla myös hyödytään siitä, että henkilöstö liikkuu globaalisti. Saadaan vähän vaihdettua ajatuksia eikä eristäydytä omaan kuplaan. Jos Eurooppa kieltäisi ulkomaisten työntekijöiden tulon niin Aasia ja Amerikka menisivät kyllä ohi ja kauas, voitais sitten parinkymmenen vuoden päästä lähteä täältä sillä pakolaisveneellä kokeilemaan itse onneamme.

Tosiaan tuolla joskus aiemmin totesin että valtaosa maahanmuuttokritiikistä on järkevää, mutta tämänkin threadin tarkemmalla lukemisella kyllä täytyy ottaa tuosta vähän takaisin.

Näköjään tässä on tasan yksi motiivi taustalla: Tehdä mahdollisimman provosoivia otsikoita, jotta saadaan paljon lukijoita ja sitä kautta tuloja, jotta saadaan rahaa.

Eikö kaikkien valtamediassakin toimijoiden tavoite ole tämä? Tosin sillä erolla, että otsikot pidetään valtamediassa useimmiten maltillisempina, mutta koko juttu otsikkoa myöten on A) täysin vääristeltyä B) tilastojen tulkitsemista väärin tai C) oma tutkimus toteutettu harhaanjohtavasti omia mielipiteitä tukemaan (HS Pettersson & Malmö)

Jos tällä viittaat kuvaan, missä Immonen oli vastarintaliikkeen jäsenten kanssa, niin kaukaa haettua, hän ei tiennyt asiasta. Jos viittaat puolestaan tällä siihen kuinka Immonen hyväksyi vastarintaliikkeen jäsenen kaveripyynnön facessa, niin edelleen haet liian kaukaa.

Pidän aika merkillisenä, jos hän ei tiennyt kuvauttavansa itseään uusnatsien kanssa. Kuinka ja miksi edes eksyä kyseiselle patsaalle samaan aikaan ryhmäkuvaan?
Toisaalta minulle on aivan sama onko Immosella yhteyksiä siihen suuntaan vai ei, mutta Persuille olisi maineensa takia suositeltavaa suitsiä ryhmänsä pölvästijäseniä ja kroonisia mokailijoita, joita näkyy riittävän.

Puhutaan humanitäärisistä maahanmuuttajista, koska työperäisestä maahanmuutosta olemme kuitenkin samoilla linjoilla.

Minä puhuin Indicalle Suomessa työskentelevistä ulkomaalaisista.

Pystyttekö Kaapeli tai Disgust kertomaan yhdenkin positiivisen asian humanitäärisestä maahanmuutosta?

Miksi sinä minulta kysyt? Kerro itse.

Poikkeustila vaatii poikkeuksellisia keinoja. Ei ne parhaat tule tänne kuitenkaan ja eiköhän nyt top 10% tekijät koko eu-alueelta ole ihan kilpailukykyistä jengiä. Ja tää harvinaisen vähän liittyy näihin meidän maan maahanmuuttajiin.

Ja jenkkeihin työluvan saannin olen käsittänyt olevan jonkunlainen paperisotien waterloo. Voihan se tosiaan olla että soittelee kolmeen walmarttiin ja kahteen mäkkiin ja eikun amerikkaan.. Epäilen vaan.. Mä en kyllä hirveästi ymmärrä että miten marjanpoiminta, kokit ja etniset ravintolat liittyy huippuosaajiin, silicon valleyhin ja niiiin edelleen.

Eikö kaikkien valtamediassakin toimijoiden tavoite ole tämä? Tosin sillä erolla, että otsikot pidetään valtamediassa useimmiten maltillisempina, mutta koko juttu otsikkoa myöten on A) täysin vääristeltyä B) tilastojen tulkitsemista väärin tai C) oma tutkimus toteutettu harhaanjohtavasti omia mielipiteitä tukemaan (HS Pettersson & Malmö)

Aivan eli onko kaikki tuolla mv lehdessä silloin faktaa? Vai onko kyseessä kenties vain yhden miehen elinkeino.. ja väkisin väännetään juttuja dollarin kuvat silmissä?

Loppujen lopuksi se ja sama mulle. Hyvä, että tuli koko mv lehti puheeksi, koska nyt viimeistään selvisi, että kyseinen sivusto on täysi vitsi. Ylläpitoa myöten.

Pidän aika merkillisenä, jos hän ei tiennyt kuvauttavansa itseään uusnatsien kanssa. Kuinka ja miksi edes eksyä kyseiselle patsaalle samaan aikaan ryhmäkuvaan?
Tästä on turha vääntää, sillä emme kuitenkaan saa faktatietoa tästä.

Miksi sinä minulta kysyt? Kerro itse.
Kun Disgustin kanssa puolustatte (humanitääristä) maahanmuuttoa niin kiivaasti, niin olen kysynyt puolustelijoilta (suvakeilta) aina, että mitä hyötyä humanitäärisestä maahanmuutosta on, niin olen saanut vastaukseksi vain kuinka ihmisiä pitää auttaa. Itse olen yrittänyt kovasti pohtia, mutta en ole yhtään positiivista asiaa havainnut.

Jätetään sellaiset työt tekemättä jota ei saa tehtyä omalla väestöllä, helvetin yksinkertainen ratkaisu.

Helvetin typerä idea.

Itse puhut nyt kaikenmaailman marjanpoimijoista, hardly sellaisia superlahjakkaita insinöörejä jotka nostaa kansantalouden nousuun.

Ja miksi vitussa ne marjat pitäisi jättää poimimatta? Koska sinä olet rasisti ja et halua thaimaalaisten poimivan niitä?

Täydennät heti ajatuksia kun ne mieleen pukkaa, ensin oli puhe erikoisosaamista vaativista speciaaliosaajista nyt sitten thaimaalaisista marjanpoimijoista. Päätä hyvä mies mitä haluat???

Olen kokoajan puhunut kaikesta työstä. Kaikki rehellinen työ, josta maksetaan veroa ja joka lisää kulutusta, on hyvää ja tarpeellista tässä maassa. Siitä riippumatta kuka sen tekee.
Sinulla näkyy vain olevan vaikeuksia ajatella asioita yhtään omaa nokkaasi pidemmälle. Koko Suomen ympärille pitäisi ilmeisesti rakentaa aita ja heittää kaikki ulkomaalaiset maasta pihalle, koska teikäläisellä on fobioita jostain pakolaisesta.

Kannattaisiko esimerkiksi sellaiset ravintolat sulkea jotka ei muka työvoimaa edes eea-maiden alueelta saa? Onko kyse siis huonoista työoloista vai kenties orjatason palkoista

No mene sitten vaatimaan etnisten ravintoloiden sulkemista ja henkilökunnan karkotusta, jos niihin ei löydy vaikkapa intialaisia tai japanilaisia kokkeja tekemään hyvää dalia tai sashimia Suomesta tai EU:sta. Jumalauta mitä ajatuksia... Minkälainenkohan älyvapaa yhteiskunta teikäläisenkin ideoilla syntyisi.

Suomessa tuskin montaa työpaikkaa on jotka jää täyttämättä jos luvataan maksaa tarpeeksi KOVAA PALKKAA.
Jos ei työntekijää löydy miten olisi palkkaa ylös? Jos ei kannata niin se on huono yrittäjä ei epäreilu yhteiskunta kun ei järjestä neekeriorjia

Kun palkka nousee riittävästi, ei työpaikka ole enää kilpailukykyinen. Toisaalta taas monilla aloilla eivät osaavat työtenkijät riitä kaikille, vaikka palkkaa nostaisi kuinka. Jos koulutettuja ja osaavia työntekijöitä on määrä X ja avoimia työpaikkoja määrä 2X, niin millä palkankorotuksella saat tuon yhtälön toimimaan?

Kun Disgustin kanssa puolustatte (humanitääristä) maahanmuuttoa niin kiivaasti, niin olen kysynyt puolustelijoilta (suvakeilta) aina, että mitä hyötyä humanitäärisestä maahanmuutosta on, niin olen saanut vastaukseksi vain kuinka ihmisiä pitää auttaa. Itse olen yrittänyt kovasti pohtia, mutta en ole yhtään positiivista asiaa havainnut.

Missä minä olen puolustanut jotain humanitääristä maahanmuuttoa?

Tästä on turha vääntää, sillä emme kuitenkaan saa faktatietoa tästä.

Quottaa tähän se kohta missä olen puolustanut humanitääristä maahanmuuttoa.

Natsit jättivät aika paljon kertomatta. Muun muassa sen, että he olivat sopineet etukäteen pahoinpitelevänsä tiettyjä henkilöitä, jos kiinni saavat. Lähtivät sitten joukolla juoksemaan perään, kun näkivät mieluisan uhrin. Ja Ruotsista asti oli tuotu tuomittuja väkivaltarikollisia nimenomaan hakkaamaan ihmisiä.

Näiden uusnatsien omilla sivustoilla ainoa perustelu pahoinpitelylle oli, että "vastapuoli provosoi". Eivät osanneet perustella mitenkään mitä se provointi oli, joka oikeutti käymään joukolla hakkaamaan ihmisiä (molemminpuolista huutelua oli siis).

Mukana oli muuten samoja kavereita, jotka olivat tehneet kaasuiskun Pride-kulkueeseen ja hyökänneet puukkojensa kanssa johonkin kirjastoon kirjan julkistustilaisuuteen. Kertoiko natsimedia sinulle näitä taustoja vai unohtuiko jonnekin?
Ja mikä olikaan vastaus kysymykseeni?

Aivan eli onko kaikki tuolla mv lehdessä silloin faktaa? Vai onko kyseessä kenties vain yhden miehen elinkeino.. ja väkisin väännetään juttuja dollarin kuvat silmissä?

Enemmän faktaa siellä on, kuin valtamediassa. Ainakin maahanmuuttoasioissa. Mutta tämähän on maahanmuuttoketju. Valtamedia on nyt toistuvasti jäänyt kiinni valehtelusta näissä maahanmuuttoasioissa, ettei sille kannata antaa mitään painoarvoa maahanmuuttoa koskevissa uutisissa, ja tämän oivaltamisella voi tehdä rahaa. Rahahanat loppuvat Iljalla nopeasti, jos (tuskin) valtamedia alkaa kertomaan totuuden myös maahanmuuttoasioissa. Mitä pidemmälle tämä menee, sitä enemmän mv saa lukijoita, ja Ilja rahaa.

Ja mikä olikaan vastaus kysymykseeni?

Ai "eikö ole hyvä, että Jyväskylän tapauksen taustat kerrotaan"? No vastaus oli tietenkin se, että eihän tuo paska-aviisi niitä kertonut kuin rikoksiin syyllistyneiden natsien oman version, jossa he reppanat vain "puolustautuivat provosoijia vastaan" (siis hakkasivat porukalla jonkun huutelijan sivullisen).
Vähän sama kuin kävisi lukeassa jossain takku.netissä anarkistien näkemyksiä heidän omista riehoistaan ja väittäisi sen olevan hyvää taustojen paljastamista.

Missä minä olen puolustanut jotain humanitääristä maahanmuuttoa?
Quottaa tähän se kohta missä olen puolustanut humanitääristä maahanmuuttoa.
Täten meillä ei ole ongelmaa tämän suhteen. Eli kaikki ovat tässä keskustelussa sitä mieltä, että humanitäärinen maahanmuutto tulisi olla 0. Hyvä! Vielä täytyisi saada kokoomuksen ja keskustan "kansanedustajille" ymmärtämään tämä loppujen lopuksi hyvin yksinkertainen asia.

Disgustille täytyi kuitenkin kertoa muutama fakta, kuten mamujen työllisyyste. Ja ainakin 3314:lle muulle myös.

Ai "eikö ole hyvä, että Jyväskylän tapauksen taustat kerrotaan"? No vastaus oli tietenkin se, että eihän tuo paska-aviisi niitä kertonut kuin rikoksiin syyllistyneiden natsien oman version, jossa he reppanat vain "puolustautuivat provosoijia vastaan" (siis hakkasivat porukalla jonkun huutelijan sivullisen).
Vähän sama kuin kävisi lukeassa jossain takku.netissä anarkistien näkemyksiä heidän omista riehoistaan ja väittäisi sen olevan hyvää taustojen paljastamista.
Eiköhän kyseessä kuitenkin ollut toisen äärilaidan rähinöitsijä, joka ei takuula ollut näille natseille satunnainen ohikulkemaan sattunut sivullinen. Valtamedialta tuo jäi kokonaan kertomatta ja siksi on hyvä, että joku sen kertoo. Jos valtamedia olisi kirjoittanut, että Jyväskylässä sattumalta paikalle osuneet nahkatukkaiset nuoret miehet joutuivat puolustautumaan tunnetun useista rikoksista tuomitun anarkistin silmitöntä väkivaltaa vastaan, niin olisi varmaan hyvä, että joku täydentäisi tuotakin. Olkoon se media sitten vaikka takku.net.

Eiköhän kyseessä kuitenkin ollut toisen äärilaidan rähinöitsijä, joka ei takuula ollut näille natseille satunnainen ohikulkemaan sattunut sivullinen. Valtamedialta tuo jäi kokonaan kertomatta ja siksi on hyvä, että joku sen kertoo. Jos valtamedia olisi kirjoittanut, että Jyväskylässä sattumalta paikalle osuneet nahkatukkaiset nuoret miehet joutuivat puolustautumaan tunnetun useista rikoksista tuomitun anarkistin silmitöntä väkivaltaa vastaan, niin olisi varmaan hyvä, että joku täydentäisi tuotakin. Olkoon se media sitten vaikka takku.net.

Kyllä noissa on minusta aika hyvin kerrottu yksityiskohtaisesti mitä tapahtui ja kuinka uhrikin oli vanhastaan tuttu tappelukaveri ja jonkinlainen anarkisti:

http://yle.fi/uutiset/jyvaskylan_pahoinpitelyn_uhri_uusnatseille_kirjastopuukotuksesta_tuttu/8197958
http://yle.fi/uutiset/kansallissosialistit_hakkasivat_sivullisia_ja_kuvasivat_pahoinpitelyn/8197469

Tuossa on haastateltu sivullista silminnäkijää ja poliisia. Pitäisin näitä lähteitä luotettavampina ja puolueettomampina lähteinä kuin jotain SVL:n natsia, joka puolustelee itseään ja kavereitaan Mvlehdessä.

Suvakkien kanssa on mahdotonta käydä älyllistä keskustelua, ei suostu hyväksymään faktoja. Tällä hetkellä toi ******* on Suomen luotettavin media. Se on tunnettu totuus että juutalaiset omistaa paljon medioita, esim koko Hollywood on juutalaisten hallussa. Ettekö kaapeli ja disgust huomaa esim miten nyt lähiaikoina on keksitty joka päivä vaikka mistä eri asiasta jotain positiivistä kerrottavaa mamuista? Samalla näytetään jotain lapsista kuvia että nämä on tulossa Suomeen ja pahat rasistit yrittää estää tulon, vaikka jokainen tietää että 70% tai yli on nuoria miehiä. Yritetään selvästi vaikuttaa mielipiteisiin, samalla monesti huomaa toimittajan poliittisen suuntaumuksen kun kirjoittaa "artikkelia". Ettekö te ajattele yhtään uhreja? Monta lasta tai naista raiskataan tai ryöstetään tai hakataan tai tapetaan, oletteko oikeasti noin vitun pöpejä? Jos olette niin te olette Breivikin tasolla!

Back
Ylös Bottom