Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Yritättekö nyt oikeasti väittää, että on muka liian aikaista hankkia joululahjoja?

Itselle voi hankkia läpi vuoden, kuulemma.
Erinomaista, kiitän.

Ilmainen leijavinkki: Ota virveli ja kiinnitä leija siiman päähän. Vavan avulla sen saa helposti ilmaan ja sitten vaan hissukseen lasket siimaa ulos. Joskus päästiin 150metrin korkeuteen tuolla systeemillä, kiskoo ihan hulluna kun ylhäällä tuulee niin kovaa :D

Erinomaista, kiitän.

Ilmainen leijavinkki: Ota virveli ja kiinnitä leija siiman päähän. Vavan avulla sen saa helposti ilmaan ja sitten vaan hissukseen lasket siimaa ulos. Joskus päästiin 150metrin korkeuteen tuolla systeemillä, kiskoo ihan hulluna kun ylhäällä tuulee niin kovaa :D
Juu tuollai tuli pikkunassikkana myös tehtyä. Hyvä muistutus!

Nyt se sitten tuli taas. Suomi-räppikausi. Uskomattoman nostalgista kuunnella taas kerran samoja biisejä kuin joskus 2000-luvun alussa kun serkku oli vasta saanut ajokortin ja ajettiin pillurallia sen iskän Avensiksella ja kuunneltiin näitä biisejä. Voi jospa sillä olisi vielä ne levyt tallessa, liikaa settiä hävinnyt hallusta. Onneksi parhaat on jääneet talteen tai mieleen. :D

Höhöh

Edit. Joo, kuuntelen mäkin välillä Offspringin Smash-levyä, koska se oli eka kokonainen kasetti, minkä sain kaverilta kopioitua. Olin muistaakseni viidennellä luokalla.

Viimeksi muokattu:
Höhöh

Edit. Joo, kuuntelen mäkin välillä Offspringin Smash-levyä, koska se oli eka kokonainen kasetti, minkä sain kaverilta kopioitua. Olin muistaakseni viidennellä luokalla.
Mulla oli se kassu ihan originaalina:D
Mutta silloin ja edelleen ainoa hyvä biisi on Self-esteem.

Back
Ylös Bottom