Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Tulipas lueskeltua pari sivua taakseppäin kun jäänyt huomaamatta tämä debatti. Erikoinen avautuminen foorumin kautta miehiltä, jotka todistetusti pystyvät esim. vaihtamaan tekstiviestejä :O

Lisää paskaa housuun ja matskua ilmoille, ainakin mä niitä odotan!

Tulipas lueskeltua pari sivua taakseppäin kun jäänyt huomaamatta tämä debatti. Erikoinen avautuminen foorumin kautta miehiltä, jotka todistetusti pystyvät esim. vaihtamaan tekstiviestejä :O

Lisää paskaa housuun ja matskua ilmoille, ainakin mä niitä odotan!
Mikahan ei tätä keskustelua aloittanut, eikä muitakaan aikaisempiä vääntöjä.

Toki saa kritisoida ja kirjottaa mitä haluaa omalla foorumilla, ei sitä pois oteta, mutta erikoinen tapa käsitellä kahden aikuisen miehen välistä asiaa, jotka ovat käsittääkseni jonkin asteisia kavereita/ystäviä. Täysin väärä tapa hoitaa asia. Mika kirjoitti Miken tahraavan julkisesti Mikan imagoa, mutta henk. koht. toi vääntö tahras enempi Miken omaa julkisuuskuvaa, kun Mikan julkista imagoa. Nevertheless, jatkakaa.

Näin tänään Miken kaksoisolennon! Ainoa poikkeus oli keskijakaus, tuulipuku, vyölaukku sekä hieman erilainen ruumiinrakenne...muuten oli kuin kaksi marjaa:D

minkä takia kaks "aikuista" miestä käy lapsellista väittelyä netin kautta, vielä että on kaikkien luettavissa? Vai purkaako mike vaan pahaa oloa nyyssikseen?
Mikeltä ruinattiin seuraavan Mika&Mike- jutun ilmestymisajankohtaa, johon Mike selitti miksi ei ole näkynyt. Pitäähän nyt fanipojille lopulta antaa syy, miksi luvattuja juttuja ei ilmesty. Muutenhan noita kysellään loputtomiin...

Mikeltä ruinattiin seuraavan Mika&Mike- jutun ilmestymisajankohtaa, johon Mike selitti miksi ei ole näkynyt. Pitäähän nyt fanipojille lopulta antaa syy, miksi luvattuja juttuja ei ilmesty. Muutenhan noita kysellään loputtomiin...
no eikö tohon ois riittäny että ois sanonu ettei nyyssölä kerkiä.. eikä alkaa julkisesti itkemään..

Kunhan nyt kysyin että onko tulossa, kun sen idean koko kuvauksesta keksein ja oli mielestäni mielenkiintoinen juttu. En ole fanipoika, enkä vittu ruinaa mitään, vähän vanha juttu tuo "fanipoika".

image.webp

Wlog kuvattu.

no eikö tohon ois riittäny että ois sanonu ettei nyyssölä kerkiä.. eikä alkaa julkisesti itkemään..
Mitään itkenyt, vaan selitin tilanteen, miten kypsä olen tohon kun mitään ei saada sovittua. Ja kyse ei ole kerkeemisestä, vaan halusta.

Ja Wlogissa on nyt sitten pitkään toivottuna kova jalkatreeni, jossa Utti mukana.

Olen nähnyt kun isot aikuiset miehet oikeasti itkee ja haluavat vain nukkua kun kropan koko tasapaino on niin sekaisin aineenvaihdunnasta ja hormonitoimintasta, koska kehon rasvaprosentti on luonnottoman alhaalla. Vapaa-ajan käsite pikkusen saa erilaisen klangin kun vedellään noissa rasvoissa mitä Nyyssölä nyt on.

Muistelen että kerroit olleesi armeija aikana pioneeri? Mikä saapumiserä? Vuoden vai puolen kakku? Maistuiko metsäelämä?
Taistelupioneeri joo. Eli sodassa räjäyttelen paikkoja ettei vihulainen pääse etenemään. Eli pysykää kaukana musta.

94 menin ja 8kk olin vai mitä se silloin oli se lyhempi.

Olin Oulussa puolet ja Kajaanissa puolet, TALVELLA. Eli oli vitun kylmää ja pimeetä.

Eli Mike ei saa omassa ketjussaan kritisoida mitään asiaa mihin liittyy joku toinen henkilö, ellei tämä toinen henkilö ole tehnyt aloitetta??
Voi voi, ihme perseen nuolentaa jälleen. Olisiko sinusta korrektia, että "kaverisi" alkaisi puhumaan julkisesti sinusta paskaa? Mike olisi hyvin voinut ilmaista tyytymättömyytensä suoraan Mikalle, eikä site, että nyt puoli pakkotoistoa vatvoo "kaverusten" asioita.

Voi voi, ihme perseen nuolentaa jälleen. Olisiko sinusta korrektia, että "kaverisi" alkaisi puhumaan julkisesti sinusta paskaa? Mike olisi hyvin voinut ilmaista tyytymättömyytensä suoraan Mikalle, eikä site, että nyt puoli pakkotoistoa vatvoo "kaverusten" asioita.
Mä selitin miksi kuvia ei tule, Mikaa ei saa kameran eteen eikä Podcastia tekemään vaikka kuinka vokottelisin. Kyllä se kerkee muihin kuvauksiin näköjään ihan hyvin, joten kiire ei ole syy. En ole puhunut mitään paskaa, vaan pelkkää faktaa. Ja mitä perseennuolentaan tulee, niin kuin syvällä sun kieli on Nyyssölän perseessä tällä hetkellä?

Back
Ylös Bottom