Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tänäänkin on pakko ottaa vähän punkkua tai se hapPanee:eek:
Itse hankin tuota varten joskus vakuumipumpun. Tai tuskimpa se täydellistä vakuumia tekee, mutta jokatapauksessa:

Paketissa on vielä.

Pitäis mennä vähän uisteleen. Tai ensin pitäis pestä rilli ja sit venettä vähän huljuttaa samalla. Kelikin on, kiva.

Huomenna blokeille ratinaan putput-paatilla :) Sekin on, kiva.

Ai saatana, kateus!
Ainoa ongelma on se, että pitää lähtee jo aikasin aamulla ja toivoa silti että saa veneelle paikan. Paikan kun saa, niin sit voikin istua katolla ja juoda kylmää A-ainetta aamuun saakka.

Tulikos tupsu blokeille Treelle? Emmit sitä, mutta mikä oli lopputulos?

En minäkään keekkiä oikeastaan kuuntele. Riippuu seurasta kylläkin ja nyt tässä vasta niitä laitan puhelimeen, niin saa huomenna Bosea laulattaa aamuyöllä. Sitähän se lipun ostajat on tullut blokeille kuunteleen ;)

Itselleni tulee aina kesäisin regaykuume. Ja talvisin. Hehe. Vähän sykleissä menee.

E. Syön tässä lohipastaa kylmänä. Ei se oo niin justiinsa
Mulla riippuu seurasta oikeastaan mitä kuuntelen, kotona menee niiin laidasta laitaan. Riippuu mihin kategoriaan eksyy vaikka youtubessa ja sitä sit etenee ja kattelee löytyykö uusia biisejä, mitä ei ole vaikka ennen kuullutkaan. Nyt soi Vilma Alina, ennen kuullutkaan :D

Mulla riippuu seurasta oikeastaan mitä kuuntelen, kotona menee niiin laidasta laitaan. Riippuu mihin kategoriaan eksyy vaikka youtubessa ja sitä sit etenee ja kattelee löytyykö uusia biisejä, mitä ei ole vaikka ennen kuullutkaan. Nyt soi Vilma Alina, ennen kuullutkaan :D

Hoho. Pikkusen vaikuttaa seura kyl.. tätä nykyä harvemmin tosin, kun jumitun aina kuuntelemaan samoja juttuja toviksi kerrallaan. Yhden tai kaksi kertaa kuullut syytteitä yhden ja saman biisin kuuntelemisesta (reggaeputki päällä, ei voi niin samalta kuulostaa kaikki.. mokomat plebeijit)

Nyt laitan kuulkaa lämpörullat päähän, tänään on sitten kuuminta hottia ja huomenna mahdollisesti samat kikkurat tädin kuuskymppisillä, mikäli en ryönää/takkua päätäni aivan mahdottomasti aamuun mennessä!

Nyt laitan kuulkaa lämpörullat päähän, tänään on sitten kuuminta hottia ja huomenna mahdollisesti samat kikkurat tädin kuuskymppisillä, mikäli en ryönää/takkua päätäni aivan mahdottomasti aamuun mennessä!
Hoho, tykit päähän.

Laitas jotain hyvää reggaee, ei oo moista itsellä hallussa. Tuon yhden jo laitoinkin luuriin.

Oon aika varma, että reggae on tarkoitettu kuunneltavaksi jonkinlaisissa huumeissa. Tai edes kännissä. Ei sitä ainakaan selvin päin kuuntele minuuttiakaan.

Usutin muun perheen ulos ja sanoin tekeväni pitsaa. Toistaiseksi istun sohvalla juomassa viiniä:eek: (tuo on selvästi suosikkihymiöni, 2. parhaan ollessa o_O)

Itse taistelen sitruunainkiväärisiideri-nimistä houkutusta vastaan. Toisaalta jos tästä johonkin satamaan tjsp irtoan, sorrun kuitenkin.
Mitä tuo on? Ei oo mosta kai tullut vastaan?

Kiitos, pitää muutamaan kuunnella nuo biisit ja katsotaan jääkö soittolistalle.

Back
Ylös Bottom