Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Onko päättäjät niin hulluja että ajavat Suomen sisällissotaan tulevaisuudessa? Mellakat alkaa ihan varmasti tätä menoa tulevaisuudessa. Vituttaa ihan kympillä omien lasten puolesta. P.S Supolle viesti, jos joku mamu raiskaa minun lapseni niin kostan ihan varmasti ja otan elinkautisen, tämä on lupaus!
Ja jos joku mamu edes koskee mun tyttöystävään, vastaan siihen välittömästi silmittömällä väkivallalla ja ylivoimalla. Hakkaan sairaalakuntoon ja maksan sakot.

”Mitä tehdään, kun sadan matkustajan laiva on äkillisesti uponnut ja vain yksi kymmenen hengen pelastusvene on saatu vesille? Kun pelastusvene on täynnä, yrittävät ne jotka vihaavat elämää kiskoa siihen lisää haaksirikkoutuneita ja upottaa kaikki. Ne jotka rakastavat ja kunnioittavat elämää, lyövät laivakirveellä partaisiin takertuneet liiat kädet poikki.

Sääksmäki 30/4 1989

Pentti Linkola”

Ja jos joku mamu edes koskee mun tyttöystävään, vastaan siihen välittömästi silmittömällä väkivallalla ja ylivoimalla. Hakkaan sairaalakuntoon ja maksan sakot.

Uskotko selviäväsi pelkillä sakoilla .... ehheeii Mike hyvä.... sää saat raskaimman kädellä .... kultamuniin jos kosket ....näin on nänninpäät .... niin ne torilla puhuu :D

Mä tästä edes kysyn jokaiselta naiselta että onko se sekaantunut värilliseen väestönosaan ja pistän samantien kävelemään jos vastaus on mitä tahansa muuta kuin vittu en todellakaan minä huorana sä mua pidät?

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015082020208103_ul.shtml

Tsing Tsing! Ruotsissa ei ollakaan siis aivan täysin tyhmiä. Ruotsidemokraatit tämän hetken suosituin puolue.

Miksi helvetissä muuten tuossa on pakko iltapaskan mainita heti "Suomessa ei vastaavaa puoluetta ole" ? En ota mihinkään puuhun poliittiseen linjaukseen kantaa, mutta eikö PerSuilla ja Ruotsidemokraateilla ole maahanmuuttokriittisyys yhteisenä tekijänä ?

Indica .... uskotko etttä kaikki naiset ovat rehellisiä vastauksissaan.... ainakaan jos sitä menee suoraan kysymään.
Perus puolustusmekanismi pälähtää naisella päälle ja nainen varoo paljastamasta tätä "korttia"... ettei tulee sitä "leimaa" :D

.... ja seuraavaksi joku neropatti kysyy ..... ai mitä leimaa ??:eek:

Indica .... uskotko etttä kaikki naiset ovat rehellisiä vastauksissaan.... ainakaan jos sitä menee suoraan kysymään.
Perus puolustusmekanismi pälähtää naisella päälle ja nainen varoo paljastamasta tätä "korttia"... ettei tulee sitä "leimaa" :D

.... ja seuraavaksi joku neropatti kysyy ..... ai mitä leimaa ??:eek:

Mulla oli muutama vuosi sitten juttua venäläisen tytön kanssa

Ni sen kaveri tiedusteli multa et onko mulle okei se että se tyttö on Venäjältä. Mä sit sanoin et en mä naisessa passia katso (enpä;) )
Ni se heitti heti et i would never touch a nigger! ))
Ja et enhän mä vaan ole sekaantunut niihin.

No komppasin toki ja sanoin et en tosiaankaan ja tarkoitin nyt et mulle on ihan ok jos muija on venäläinen (ennemmin ku Suomesta toim.huom.)

Parhaat naiset mitä oon koskaan tapaillu top3 on kaikki itärajantakaisia, just toi niiden mielipiteet esim kulttuurinrikastuksesta... Muutenkin vaimoainesta ovat.

Mulla oli muutama vuosi sitten juttua venäläisen tytön kanssa

Ni sen kaveri tiedusteli multa et onko mulle okei se että se tyttö on Venäjältä. Mä sit sanoin et en mä naisessa passia katso (enpä;) )
Ni se heitti heti et i would never touch a nigger! ))
Ja et enhän mä vaan ole sekaantunut niihin.

No komppasin toki ja sanoin et en tosiaankaan ja tarkoitin nyt et mulle on ihan ok jos muija on venäläinen (ennemmin ku Suomesta toim.huom.)

Parhaat naiset mitä oon koskaan tapaillu top3 on kaikki itärajantakaisia, just toi niiden mielipiteet esim kulttuurinrikastuksesta... Muutenkin vaimoainesta ovat.
Mukava kun oot takaisin, piti jo pari päivää sit sanoa. Olitko hetken jäähyllä vai mistä radiohiljaisuus johtui?

Mukava kun oot takaisin, piti jo pari päivää sit sanoa. Olitko hetken jäähyllä vai mistä radiohiljaisuus johtui?

Ralleissa ja etelänmatkalla..;) ei kai mua kukaan jäähylle halua laittaa eihän?;)

Vois tietysti myös kysyä,että jos länsimaiset ihmiset ei enää viitsi edes lapsia tehdä ni mitä vittua sillä on väliä kuka täällä asuu 20v vuoden kuluttua?Euroopan väestökehityshän on ollu melko masentava muutaman kymmenen vuotta.Joku vois jopa sanoa että sitä saa mitä tilaa.

Paskanmarjat. Eurooppalaisten alhaisen syntyvyyden kauhistelu ja sen muka pakollinen korjaaminen maahanmuutolla on taas yksi vihervasemmiston levittämä kusetus.

Länsimaiden alhainen syntyvyys ja sitä kautta väestömäärän väheneminen ei ole masentavaa vaan yksinomaan positiivinen ilmiö. Se on paitsi kestävää kehitystä niin myös välttämätöntä jos yhteiskunnassa aiotaan säilyttää edes jonkinlainen hyvinvointi ja rauha. Tällä menolla resulssit(luonnonvarat, ruoka, energia jne.) eivät yksinkertaisesti riitä kasvavalle ihmismäärälle joka kuluttaa per capita aina vaan enemmän ja enemmän. Lisäksi työn määrä tulee lähitulevaisuudessa vähenemään dramaattisesti. Arvioiden mukaan jopa 60% nykyisistä työtehtävistä katoaa ja korvataan automaatiolla, roboteilla ymv. teknologialla. Lähes kaikki suorittava työ siirtyy ihmisiltä koneille ja ihmisille jäljelle jää ainoastaan erityisen korkeaa koulutustasoa ja osaamista vaativat asiantuntijatehtävät. Kun tilanne on tämä niin ei ole kovinkaan järkevää rahdata tänne toiselta puolen maapalloa luku- ja kirjoitustaidottomia kamelinkasvattajia joille ei takuuvamasti ole mitään järjellistä käyttöä. Siis yhtään mitään, ikinä. Kamelikuskeja ei tarvita edes paskahuusseja jynssäämään kun senkin tekee robotit.

Paskanmarjat. Eurooppalaisten alhaisen syntyvyyden kauhistelu ja sen muka pakollinen korjaaminen maahanmuutolla on taas yksi vihervasemmiston levittämä kusetus.

Länsimaiden alhainen syntyvyys ja sitä kautta väestömäärän väheneminen ei ole masentavaa vaan yksinomaan positiivinen ilmiö. Se on paitsi kestävää kehitystä niin myös välttämätöntä jos yhteiskunnassa aiotaan säilyttää edes jonkinlainen hyvinvointi ja rauha. Tällä menolla resulssit(luonnonvarat, ruoka, energia jne.) eivät yksinkertaisesti riitä kasvavalle ihmismäärälle joka kuluttaa per capita aina vaan enemmän ja enemmän. Lisäksi työn määrä tulee lähitulevaisuudessa vähenemään dramaattisesti. Arvioiden mukaan jopa 60% nykyisistä työtehtävistä katoaa ja korvataan automaatiolla, roboteilla ymv. teknologialla. Lähes kaikki suorittava työ siirtyy ihmisiltä koneille ja ihmisille jäljelle jää ainoastaan erityisen korkeaa koulutustasoa ja osaamista vaativat asiantuntijatehtävät. Kun tilanne on tämä niin ei ole kovinkaan järkevää rahdata tänne toiselta puolen maapalloa luku- ja kirjoitustaidottomia kamelinkasvattajia joille ei takuuvamasti ole mitään järjellistä käyttöä. Siis yhtään mitään, ikinä. Kamelikuskeja ei tarvita edes paskahuusseja jynssäämään kun senkin tekee robotit.

On vähän kun mä kaverin kanssa suunnittelin 6.luokalla perustaa sikaritehtaan. Markkinointi olisi hoidettu käymällä puhkomassa kaikki kortongit lähikaupan hyllyllä.

Ts. Jos haluttaisiin lisää lapsia länsimaihin olisi siihen keinoja. Vaikkapa verovähennyksiä ja korkeampia lapsilisiä, ehkäisyn kielto tai aborttien kielto. Vaan sitähän ei haluta. Koska vapaus omaan ruumiiseen vai miten se ny oli.

Tällä väestönvaihdolla on ihan muut tarkoitusperät.

Tuli mieleen kun olin vielä nuori ja naiivi (alle 18) ja olin kesätöissä tuuraamassa akateemisia, ja siellä oli maahanmuuttoa kauhisteleva vanhempi nainen. Se oli asunut 30 vuotta Tanskassa ja puhui kaikkia että se meni ihan perseelleen koko maa 1990-luvun alussa kun pahimmillaan muutti 1000 jugoslaaavia viikossa. Mä pidin ihan hulluna koko eukkoa että miten noin nyt kehtaa valehdella.

Vittu että sitä on 16 kesäisenä kyllä tyhmä.

Vaan Suomessa tuntuu enemmistö olevan naiivimpia kun mä silloin. Aikuiset ihmiset vuonna 2015.

Kertakaikkiaan kamalaa propagandaa ja kusetusta. Vaaralliset 15 km MERIMATKAT. Mä olen perkele ajanut 6-vuotiaana Hämeenlinnasta melkein Valkeakoskelle ja takaisin itse Terhi microfunilla. No okei oli aikuisia mukana jos olisi tarvinut apua. Mutta silti. Sain muuten elämäni ensimmäiset ja toistaiseksi viimeiset kuhat.

Jos saatana 16v tytöt on useampaan otteeseen purjehtinut YKSIN maapallon ympäri. (Jossa on aika rankkoja avomeriolosuhteita kuuluisilla roaring fortieseilla) ja kap horn pitää kiertää.. Aallot voi olla 10 metristä ja tuuli 35m/s..
Navigointi pitää hoitaa ihan oikeasti ettei pamahda vahingossa liian etelään ja törmää jäävuoreen..

Niin mä vähän ihmettelen mikä vitun merimatka on Turkista 10km samokselle??

Kuten sanottu jopa suomalaiset on ajanu jotain 4.5 m marino mustangilla Atlantin yli jo joskus 70-luvulla.. Ilman että otti bensaa tarpeeksi periaatteella pummitaan ohiajavilta rahtilaivoilta..
Tai että hullummat vetää yksin non-stop Ranskasta Ranskaan vendee globen. Jne jne jne. Mikä helvetin vaarallinen merimatka joku 10 km Välimerta. Keskellä kesää kun ei pahemmin edes tuule.

Jotenkin osaisin ymmärtää jos nää veneilisi sieltä Afrikasta vaikka suoraan Hankoon lokakuussa. Hirveää propagandaa..

Ei se huviristeily oo, ei siellä ole diskoja, ei saa piparia, ei saa edes nuuskaa tax freestä. Mutta hardly mikään vaarallinen merimatka, hui miten urheaa!!

Ei kai kukaan täyspäinen oikeasti ehdota Euroopan syntyvyyden lisäämiseksi ihmisvirtaa kehitysmaista tai sotaa käyvistä maista?
Silloin on tapulista lepakotkin tyystin kadonneet :D

Idea: mitäs jos ei toimitettaisi vastaanottokeskuksiin lainkaan vessapaperia vaan parit koraanit joka hyysiin? :D

Pakolaisetkin voi saada sossusta tukea. Eli vaikka katois johonki nii sossu auttaa erityistilanteissa.

Pakolaiset (eli pakolaisstatuksen tai oleskeluluvan saaneet henkilöt), mutta nyt puhuttiin turvapaikanhakijoista, jotka on rekisteröity vastaanottokeskukseen ja odottavat pakolaisstatusta tai oleskelulupaa. Heillä ei ole oikeutta minkään kunnan sosiaalipalveluihin sen enempää kuin muillakaan ulkomaalaisilla, joilla ei ole lupaa maassa oleskeluun tai edes pysyvää osoitetta missään kunnassa.

Pakolaiset saavat Suomessa "kadota" siinä missä kuka tahansa muukin vapaa ihminen. Mikseivät saisi ja ketä kiinnostaa?

Kaapeli, kun ohitit tuon mun edellisen viestin jossa toistin täällä jo usein ehdotettuja ratkaisuja tähän turvapaikanhakijatilanteeseen, niin vastaatko kuitenkin sen verran, että onko nykyinen malli mielestäsi hyvä?

Ei ole. Mutta nämä keskitysleiri-jutut on vähän huonoja vitsejäkään.

Nykyinen systeemihän toimii käytännössä siten, että kuka tahansa, joka saa itsensä jollain keinolla Euroopan rajojen sisälle, tai nykyisin edes lähelle Euroopan aluevesiä välimerellä, saa elinikäisen oleskeluluvan ja sitä kautta erittäin kattavan sosiaaliturvan Euroopassa.

Eikä toimi. Kriteerit turvapaikan ja oleskeluluvan saamiselle ovat melko tiukat ja jotain 98% maailman väestöstä ei niitä täyttäisi vaan lähtee bumerangina takaisin. Valtaosasta Välimeren Afrikan puolen maita ei turvapaikkaa/oleskelulupaa saa Euroopassa.

Ilmoittauduttuaan turvapaikanhakijaksi ihmistä ei käytännössä juuri koskaan väkisin poisteta Euroopasta, riippumatta siitä myönnetäänkö tälle turvapaikkaa vai ei. Oleskelulupa myönnetään sitten ennemmin tai myöhemmin jokatapauksessa, kun ihminen on riittävän kauan oleskellut Euroopassa, eikä palauttaminen ole "ollut mahdollista".

Merkittävä osa hakijoista ei saa turvapaikkaa ja heidät poistetaan maasta. Tällä hetkellä suurimmat kriteerit täyttävät maat ovat lähinnä Somalia, Syyria, Irak ja Afghanistan. Muut lähetetään pääsääntöisesti takaisin. Myös Irakista, Afghanistanista ja Somaliasta tulleita lähetetään takaisin, jos kriteerit eivät täyty. 2013 evättiin hakemus 51 somalilta, 60 afgaanilta ja lukuisilta muilta kansalaisuuksilta.

Turvapaikkapäätökset vuonna 2013:
Myönteiset 1827 (saivat joko turvapaikan tai oleskeluluvan)
Kielteiset 1903 (eli maasta poistetut)

Useimpiin maihin voidaan evätyt hakijat palauttaa vallan mainiosti. Poikkeuksia ovat lähinnä nuo muutama jatkuvassa sodassa oleva maa (Somalia, Syyria, Afghanistan, Irak...), joista niihinkin kaikkiin voidaan palauttaa ja palautetaan kielteisen päätöksen saaneita turvallisille alueille.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom