Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Biisi kuulosti siltä että se voisi olla jossain Tarantinon elokuvassa.

Siirsin osan mustikoista pakastimesta A pakastimeen B. Se karhujahtikin alkoi tänään, fb:ssä on jo nähty ensimmäiset nallet roikkumassa takajaloistaan.

Nythän se varsinaista syysylläriä pukkaakin :o. Pidättäydytään miettimään vaan vanhaa syysylläriä, mikä ei liity uuteen ylläriin pahemmin. Tod.Näk 99.9%

Olin rehellisesti skeptinen Irman kappaletta kohtaan, mutta sehän soi \o/ :D
No ei ihan kiusallani, en olisi painanut playta, jos olisin epäillyt saavani kuraa korviin.

Nythän se varsinaista syysylläriä pukkaakin :eek:. Pidättäydytään miettimään vaan vanhaa syysylläriä, mikä ei liity uuteen ylläriin pahemmin. Tod.Näk 99.9%
Kuhan nyt et lähe hölmöilemään mitään vekselihommia.

Täällä on yllärit negative, jos mukaan ei lasketa:
elvis-presley-portrait-i9038.jpg

Syyskuun alussa siperiaan pohjoisen jäämeren rannalle. Kalsareita laukkuun. Eikä muuten oo vitsi.
Huhhhh huh! Arvostan. Kyllä minä ainakin mielelläni kävisin idässä vähän komennuksella. Pidemmälläkin.

Hyvä mennä vähän hieroon sinne suhteita, niin tuo varmana uusia tsäänssejä niin työhön kuin vapaa-aikaan.

Nyt kahvia. Tyttöjen keittämää, ei kotona pihistettyä sumppia. Ei ole nautintoaineeksi kelpaavaa, vaikka kyllä tuo pesukomuutti osaa hyvääkin suhistaa, kun vaan on ollut oikeiden tarvikkeiden äärellä.

Onkin kitkerää, perskele.

Ai mutta minä huijasin teitä ja itseäni eilen, kun sanoin etten saa yhtää leukaa vedettyä. Piti kokeilla ja sainhan mä kaksi (2) kappaletta niitä vedettyä. Kuminauhan kanssa menee vähän enemmän.

Olishan suomessa turvapaikanhakijoille tilaa. Lapissa on kuolemaisillaan olevia kyliä, lakkautettuja kyläkouluja. Niihin huoneet tuvapaikan hakijoille. Tuet ansaitakseen keräisivä lakkaa kesällä. Valtio myis hillat vientiin superfoodina amerikkalaisille. Talvella kolaisivat teitä.

Back
Ylös Bottom