Taidan yleistää tämän säännön käyttöön...jos joku nainen mua joskus halaa, tiedän, että se haluu panna mua.
edit. Approved by Irma & Mopsi.
ei ei ei ei. Tämä koski nyt lähinnä omaa miestä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taidan yleistää tämän säännön käyttöön...jos joku nainen mua joskus halaa, tiedän, että se haluu panna mua.
edit. Approved by Irma & Mopsi.
Mutta kuulemani mukaan keikalla haisi joku luonnontuote.
Ei saatana, jos joka kerta kun pussaa/halaa/jotain pitäisi harrastaa seksiä, mä en ehtis tehdä mitään muuta.
pieru
Jaa, no ei tätä kyllä sitten uskalla koittaa. Tää johtaisi panemiseen varmaan toistakymmentä kertaa päivässä.ei ei ei ei. Tämä koski nyt lähinnä omaa miestä.
Jaa, no ei tätä kyllä sitten uskalla koittaa. Tää johtaisi panemiseen varmaan toistakymmentä kertaa päivässä.
Ja myös se on kamalaa kiusaamista, että jos läimäsee pyllylle eikä viimeistään illalla ns. lunasta vihjettä:pMiksi sä sanot sen niinku se ois jotenki negatiivinen asia?
Höhö.
No ei vaan. Kyllähän tuokin riippuu niin halailun laadusta. Lähinnä tarkotin, että jos se on halailua+pussaillua+hyväilyä+tuota niskan näykkimistä (vaimitäseoli), niin kyllä siinä tulee huijattu olo, jos sen siihen jättää! Se olis aiva kauhiaa!
KEHOittaisin palamaan asiallisiin aiheisiin
Mutta oletko nähnyt kun Seppoa kismittää? No siitä:En ole nähnytkään hirveä vuosikausiin
Voi kamalaa, tartteeko tuokin nyt sitten lopettaa. Ei varmaan tissejäkään kannata kouria ilman taka-ajatuksia?Ja myös se on kamalaa kiusaamista, että jos läimäsee pyllylle eikä viimeistään illalla ns. lunasta vihjettä:p
Kannattaa kysyä joltakulta isotissisemmältä varmaan tuota.Voi kamalaa, tartteeko tuokin nyt sitten lopettaa. Ei varmaan tissejäkään kannata kouria ilman taka-ajatuksia?