Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos niin käy niin tulos on tasapeli:D
Ei vaan sitten alkaa haluaan muita. Sekin voi olla pitkän elämän kaaren aikana kummalekin win-to-win tilanne. Seksi on kiwwaa jos kumpikin siitä tykkää.

Nyt tuli vaihtoehtoiseksi myös beeämween 330 tiisselit. Ämmä paketilla tietenkin.

Ei vaan sitten alkaa haluaan muita. Sekin voi olla pitkän elämän kaaren aikana kummalekin win-to-win tilanne. Seksi on kiwwaa jos kumpikin siitä tykkää.

Nyt tuli vaihtoehtoiseksi myös beeämween 330 tiisselit. Ämmä paketilla tietenkin.
Toki ajattelin että tuollaisen tasapelin jälkeen tulee aloittaa uusi turnaus.

Tekis mieli gymille, mutta nälkä. Pakko vetää kunnon annos safkaa ja meen illasta, jos kaverin autoprojekti näyttää että ei tarvikkaan mun apua.

Avasin, sillä liian monta syytä juhlia tänään: leukaenkka, pystärienkka, iso paketillinen sikamageita vaatteita EMP:ltä, olen saanut kehuja, nukkua ja muutakin JA olen muuten lomallakin vielä ensi viikon.
image.webp

Tissit kasvanu ja hellinä. Kokoajan pitää syyä jotain. Mielitekoja. Nyt se viinilasi pois. Varmasti raskaana!
No jos kuule haluat tietää niin ihan juuri kärsin niin massiivisesta vuodosta, etten mitenkään voi olla. Onneksi, sillä mulla on lapsiluku täynnä :eek:

E. Ja syön aina koko ajan ja mielitekoja riittää:D

Back
Ylös Bottom