Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tokihan perusterve reserviläinen yhden pärrän kustantaa aina käteisellä. Mutta käsittääkseni tämän kekkoslovakian lainsäädäntö etellyttää liikennevakuutuksen.

MOTORCYCLE.gif

Minä nukun joka yö kokonaisen yön

tv.reservin korpraali

Tokihan perusterve reserviläinen yhden pärrän kustantaa aina käteisellä. Mutta käsittääkseni tämän kekkoslovakian lainsäädäntö etellyttää liikennevakuutuksen.
Niin, kyllä pyöräilykypärääkin on päässä pidettävä polkupyörää kuljetettaessa. Näin määrää laki!
Itse olen kyllä sen verran pihi, että ennemmin maksan vakuutukset, kuin rapsut.

Pitäis vissiin lähteä kalaan tänään, kun kaveri on ostanut uuden moottoriveneen. Tai enhän minä kalasta, koska ei oo lupaakaan. Nautin vain hyvästä kelistä.

Pitäis vissiin lähteä kalaan tänään, kun kaveri on ostanut uuden moottoriveneen. Tai enhän minä kalasta, koska ei oo lupaakaan. Nautin vain hyvästä kelistä.
Pari huurteista mukaan, niin on aika sama onko se uistin edes vedessä. Mahtavaa puuhaa uistelu ainakin porukalla, kun saa istua, jutella ja syyn juoda arki-iltanakin :D

Back
Ylös Bottom