Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä join tuossa äsken oluen. Nyt on seesteinen olo...jos juon toisen jne. moninkertaistuuko tänä olo ? Ihan kuin olisin pohtinut tätä ennenkin, mutta parempi se on ehkä kokeilla varuiksi.
Kokeilu on aina suotavaa kuten markoboy ehkä sanoisi. Mulle riitti yksi tarjottu, ja sekin oli ehkä liikaa, ajattelen taas naisellisemmin, eli herkemmin. Omia ei ole

Mulla kuuluu. Suoraan makkariin. Sillä miehellä taitaa olla bileet. Koska mun makkariin kuuluu myös kaikki niiden keskustelut. :D
Aika ikävä talo asua pidempään. Nussiminen ja musiikki on tähän mennessä ainoat muista asunnoista kuuluneet asiat taloissa joissa oon asunut. Joko hiljaisia ihmisiä tai hyviä taloja sattunut kohdalle.

Kokeilu on aina suotavaa kuten markoboy ehkä sanoisi. Mulle riitti yksi tarjottu, ja sekin oli ehkä liikaa, ajattelen taas naisellisemmin, eli herkemmin. Omia ei ole
Nooh, yhden join minäkin vain ensimmäisen lisäksi. Tuo kaksi vahvahkoa on sellainen sopiva ilta-annos kotisohvalla.

Jos hehkutan jossain vaiheessa meneväni salille tänään, soittakaa poliisit. Pakko olla lepopäivä kun eilinenkin meni semilaiskasti jalkaillessa Isojärvellä. Hyvä trippi, kaveri tykästyi eräilyyn - olinhan ostanut parhaat mahdolliset pähkinät kahvitauolle.

Mullois kanssa vähän pationpesemishommia, mutta en tänään jaksa. Joskus kesällä harakka eksyi tonne, se on siis lasitettu - paniikissa törmäili ikkunoihin ja paskoi ympäriinsä, kunnes sain sen vapautettua. Luonto kiittää luonnonystävää

Heh, jännä: En muista nähneeni pitkään aikaan oikein mitään kunnon unia. Eilen sitten jauhettiin bestiksen kanssa pari tuntia puhelimessa ennen maatemenoa ja sovittiin, että aamulla raportoidaan toisillemme mitä unia nähdään yöllä. Näinkin sitten niin pirusti kaikkea outoa settiä, että oli vaikea rapsata edes. Kauheesti vaihtelevia sisältöjä ja niihin liittyviä assosiaatioita.. my brain is full of shit man

Siinä on maailman parasta giniä. Ja tonicia. Vääräoppisesti tehtynä. Olis pitäny lähteä Kyröööseen maistelemaan, niin maistuis varmaan vieläki paremmalta.
Paljon oli neljän sentin hinta tuolle ginille, kun näyttää ravintolasta olevan tuo kuva?

Oon kyllä varmaan surkein motoristi pitkään aikaan. Tänään taisin käydä kesän ensimäisellä hupiajelulla, ajelulla ajelun vuoksi. Kauheella yrittämisellä sai sen 150km ajeltua pitkin eepeetä.

Back
Ylös Bottom