Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tiätteks, mua ei oikeastaan vituta just nyt mikään. Onkohan tähän jotain lääkettä ?
Sitä voisi illalla kyllä vähän ottaa lääkkeeksi, jos auttaisi tähän yltiöpositiiviseen olotilaan.

Telkkarihommista sen verran, että reilu viikko sitten vein vanhan vinluksin luiskaan, ja nyt on ensimmäinen kerta 20 vuoteen etten ole omistussuhteessa tv-vastaanottimeen.

Ei kannata tuhlata vähiä vuosiaan vitutuksessa kierimiseen.
No ei kai kannattaisi, mutta kun maailma on vaan niin epäreilu paikka ja kaikki asioista päättävät ovat niin vitullisia idiootteja...kappas, alkaahan se vitutuskin päätään nostamana. Kiitos, tuo auttoi.
Optimistiseen olotilaan käy siis lääkkeeksi vastaoptimismi.

Tiätteks, mua ei oikeastaan vituta just nyt mikään. Onkohan tähän jotain lääkettä ?
Sitä voisi illalla kyllä vähän ottaa lääkkeeksi, jos auttaisi tähän yltiöpositiiviseen olotilaan.

Jotain on vialla. Kyllä porilaista pitää vituttaa joku. Tai vähintään olla hiton kateellinen jostain. Tai sit on vaan ohimenevää.

Mulla kyllä vituttaa vähän muidenkin edestä. Nätti keli ulkona, mutta selkää särkee taas aika muikeasti ja jalkaan kutittelee sen verran ettei juuri kauppareissua isompaa viitti tehä. Olis edes alkanu särkemään ens viikolla kun loma on ohi..

Huomenta, heräsin hetki sitten ja äkkäsin..piru vie olen hukannut koko kesän. Käynyt vain töissä ja salilla, ja kohta pitäisi jatkaa taas opiskeluja että joskus valmistuisikin:eek:

onneksi Minä olen muistanut myös:nauttia

olen jo niin iäkäs, että tiedän että syksyllä ja talvella kerkee käydä ihan riittävästi mm.salilla
kesällä voi tehdä muutakin: kun on kelit mm.ulkoilla aurinkoterasseille

Huomenna haciendalleni saapuu vieraaksi reservin saunamajuri ja käymme viettämässä hieman laatuaikaa ns perän takana.

Jos ymmärrätte mitä tarkoitan.

Erinomaista viikonloppua!

en

tuttu tunne on se että tietää että pitäisi tehdä jotain, mutta mieluummin lepäilee
esimerkkejä: tiskaus,imurointi,heinänäkaato ym.

en

tuttu tunne on se että tietää että pitäisi tehdä jotain, mutta mieluummin lepäilee
esimerkkejä: tiskaus,imurointi,heinänäkaato ym.
Tuo olisi varsin helppo homma, jos robotti-imurini ei olisi kadonnut. Ei tästä ole kuin alle kuukausi kun sen viimeksi näin... :|

Yritin vahvistaa tuon imurointi sanan, mutta näköjään se ei quoten sisällä toimi.

hyvä perjantai ilta on tehty rukiista ja ohrasta

onko muilla,kunteilla,koskaan semmoista terassikammon muotoa että kun lasi on tyhjä ei kehtaa nousta pöydästä

Minulla on nyt tämä tilanne,käsillä,ensimmäistä kertaa tänä Suvina

vasta!

Back
Ylös Bottom