Aikavitunmoista olisi se.Ajatteles, jos paljastuisi, että ne onkin yksi ja sama![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aikavitunmoista olisi se.Ajatteles, jos paljastuisi, että ne onkin yksi ja sama![]()
Kuinka usein käyt salilla? Mä muuten lopetin orastavan juoksuharrastuksen. Totesin että elämässä on muutenkin niin paljon epämiellyttäviä elementtejä etten ehdoin tahdoin halua yhtään lisätä niitä.
Olette väärässä. Kyllä niistä linkityksistä suurin osa on kikkelijatsia.
Muutama poikkeus toki joukossa.
Pitäiskö varustautua ja laittaa stetson. Vois kyllä, on se niin ruma.stseeeeeeeeeeilbreik
tänään on tullut kyllä melko monta laulua rariosta
vaikka vielä ei ole Jussi turiossa
Hehe.Olen Höhö.
Joo. Tuo kun istuisi naaman päälle, niin voi veljet.^^Solisti näyttää hiukan eventalta
Tosta musiikkia. Laulaja kaikkien naisten märissä unissa.]
Joo, jenkit osaa kyllä tän tietynlaisen testohevin. Suurin ongelma näissä on, että nää bändit kuulostaa helvetisti toisiltaan, mikä taas johtaa siihen, että kyllästyy varsin nopeasti. Mutta kaljapäissään menee kyllä ihan hyvin.Samalta suunnalta tämäkin ja laulajakin lähes yhtä kommee poikanen
Nooni, niinhän minä sanoin. Onneksi niitä saa kaupasta ja ainakin keväällä sopuhintaan internetsistä. Tosin sillon piti jonkin aikaa kyttäillä, jotta sai silmälle soivan pelin. Eikä sitä tupakan kellastamaa 20 v vanhaa sähkösyöppöä.Tjaa, täytyy kai sitten hommata se pakastin.
Kuten Joxuz jo sanoikin. Olis pitänyt uskoa heti.
Täällä taas vähän ristiriitaiset olot. Haluan +30 asteen helteitä lisää, koska niissä sai vielä viimeviikolla löhöillä. Mutta taas toisaalta syksy on mukavaa aikaa ulkoilla ja harrastaa, kun ei ole niin kuuma. Mitäköhän sitten edes haluan, huu nous.Vilkaisin sääennustetta ja menetin toivoni että tästä vielä kesä sukeutuisi.