Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä en osaa sanoa, kun ei minulle kikkeliä ole kasvanut. Ajoittain ilmestyvää kooyrpää otsaan ei taideta laskea.
En minäkään, kun en ole edes kovin montaa kikkeliä nähnyt. Kunhan pohdiskelen aamuaivovoimisteluna.

Mulle soitti äsken joku vosu "naisten terveyskampanjan merkeissä" ja kysyi saako lähettää ilmaisia kaktusuutekapseleita rasvanpolttoon. Sanoin etten tarvitse rasvanpolttoa - eli huijasin :cool:

Mitä eroa on likkelijatsilla ja kikkelihevillä, noin niinku kikkelin näkökulmasta?

Tuota tuota...tässä sekoitetaan nyt kaksi hyvin erityyppistä kikkeli-asiaa. Itsehän en näistä kunnolla tunne kuin tuon kikkelihevin, jossa tuo kikkeli-termi viittaa korkeaan lauluääneen. Jazzissa taas soittajilla on tunnetusti kaikenmoisia soittimia suussaan, joihn he puhaltelevat (blow). Kun taas tutkimme urbaanisanakirjasta, niin saamme selville, että "Jazz-kikkeli=Löysä penis yhdyntään ryhtyessä" (http://urbaanisanakirja.com/word/jazzkikkeli/). Tästä voitaneen päätellä, että kikkelijazzissa suussa on löysiä soittimia. Q.E.D

Mä olen tähän asti elänyt siinä luulossa, että kikkelihevissä kikkeli viittaa tilutteluun o_O
On se hyvä, että joku oikaisee. Ei vaan, kai tuosta käytetään vähän molempia määreitä (yleensä yhdessä), mutta yksistään ei ainakaan tiluttelu riitä leimaamaan kikkeliheviksi, muutenhan iso osa progesta ja deathistakin voitaisiin luokitella kikkeliheviksi ?

On se hyvä, että joku oikaisee. Ei vaan, kai tuosta käytetään vähän molempia määreitä (yleensä yhdessä), mutta yksistään ei ainakaan tiluttelu riitä leimaamaan kikkeliheviksi, muutenhan iso osa progesta ja deathistakin voitaisiin luokitella kikkeliheviksi ?
Aivan. Täytyy kysyä mitä aviomies sanoo, kunhan herää. Ollaan tästä ennenkin puhuttu mutten enää muista tarkaan mitä, varmaan juuri sitä että keskityin liikaa tilutteluun ja sivuutin lauluäänen roolin kokonaisuudessa.

Aivan. Täytyy kysyä mitä aviomies sanoo, kunhan herää. Ollaan tästä ennenkin puhuttu mutten enää muista tarkaan mitä, varmaan juuri sitä että keskityin liikaa tilutteluun ja sivuutin lauluäänen roolin kokonaisuudessa.
Jos ihan yhellä lauseella tarttis määritellä, niin sanoisin nopeaa melodista heviä, jossa lauletaan korkealta ja kovaa.

Tässä sitä ihteään. On ehdottomasti omaan makuun parhaita Power-bändejä:

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom