Mitä eroa on likkelijatsilla ja kikkelihevillä, noin niinku kikkelin näkökulmasta?
l
#huutonaurua
#työajalla
#22.8
katsokaapas,kuntit,tuolta 10.9
http://bar15.fi/keikat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä eroa on likkelijatsilla ja kikkelihevillä, noin niinku kikkelin näkökulmasta?
Mahtaiskohan joku jatsikikkeli olla päinvastaista mieltä? Mitä jos ero on varustuksessa?Kikkeli varmaan pyörii lujempaa kikkelihevin tahdissa.
Mahtaiskohan joku jatsikikkeli olla päinvastaista mieltä? Mitä jos ero on varustuksessa?
En minäkään, kun en ole edes kovin montaa kikkeliä nähnyt. Kunhan pohdiskelen aamuaivovoimisteluna.Mä en osaa sanoa, kun ei minulle kikkeliä ole kasvanut. Ajoittain ilmestyvää kooyrpää otsaan ei taideta laskea.

On se hyvä, että joku oikaisee. Ei vaan, kai tuosta käytetään vähän molempia määreitä (yleensä yhdessä), mutta yksistään ei ainakaan tiluttelu riitä leimaamaan kikkeliheviksi, muutenhan iso osa progesta ja deathistakin voitaisiin luokitella kikkeliheviksi ?Mä olen tähän asti elänyt siinä luulossa, että kikkelihevissä kikkeli viittaa tilutteluun o_O
Aivan. Täytyy kysyä mitä aviomies sanoo, kunhan herää. Ollaan tästä ennenkin puhuttu mutten enää muista tarkaan mitä, varmaan juuri sitä että keskityin liikaa tilutteluun ja sivuutin lauluäänen roolin kokonaisuudessa.On se hyvä, että joku oikaisee. Ei vaan, kai tuosta käytetään vähän molempia määreitä (yleensä yhdessä), mutta yksistään ei ainakaan tiluttelu riitä leimaamaan kikkeliheviksi, muutenhan iso osa progesta ja deathistakin voitaisiin luokitella kikkeliheviksi ?
Jos ihan yhellä lauseella tarttis määritellä, niin sanoisin nopeaa melodista heviä, jossa lauletaan korkealta ja kovaa.Aivan. Täytyy kysyä mitä aviomies sanoo, kunhan herää. Ollaan tästä ennenkin puhuttu mutten enää muista tarkaan mitä, varmaan juuri sitä että keskityin liikaa tilutteluun ja sivuutin lauluäänen roolin kokonaisuudessa.
Isot sun kokoon nähden?Heh, hauska jalka-aamu. Tutuhko kommentaattori paikalla kertomassa "huhhuh, isoja painoja sulle". Nolotti, koska ei ollut edes isot. :(
Isot sun kokoon nähden?
Ettei vaan olis ujostelevaa tuttavuuden hierontaa ?Sitä siinä vissiin haettiin, mutta silti.. forever small :D
Ettei vaan olis ujostelevaa tuttavuuden hierontaa ?
Ettei vaan olis ujostelevaa tuttavuuden hierontaa ?
Eiköhän tupsu sais kieltä vain haluaa :p eiku keltä
Freudilaiselle repesin kyllä!