Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Meidän sakki meni vähän miten sattuu, aikalailla myöhäsellä aamupalalla joka oli myös tuhti. Sitten päivällä joku ruoka ja mahdollisesti vielä illemmalla toinen. Ennätys oli kolme pääruokaa samalla istumalla Ukrainassa + siihen päälle kannu Lemonadee ja pari 0,5 l siideriä ja tais mennä yksi vai kaksi mojitoakin :D Olin täys. Hintalappu 10 e luokkaa.

Ois vaan pitänyt hommata edes aamua varten kaupasta jotain aamupalavärkkiä. Niin ois voinut sitten vaikka kahvit käydä juomaan jossain.

Taidan katsoa jakson Poliiseja ja sitten nukkumaan.. loma-arkeen paluu on haastavaa
Mää taidan alkaa vielä syömään perunaa, pihviä ja salaattia. Sit vois jotain kans tsiikailla koneelta. Koko päivä mennyt nukkuessa, joten ei taida uni vielä tulla.

Iltasyöminen on kivaa. Kannatan.

Jännä kombo Mopsilla, vedätkö mentaliteetilla kyllä ne mahassa viimeistään sekoo. Eli ristiinrastiin kaikkia, vai alku-, pää-, jälkiruoka tyylillä?

Iltasyöminen on kivaa. Kannatan.

Jännä kombo Mopsilla, vedätkö mentaliteetilla kyllä ne mahassa viimeistään sekoo. Eli ristiinrastiin kaikkia, vai alku-, pää-, jälkiruoka tyylillä?
Ensin vedin vuorotellen mansikoita ja lakuja, mutta kuten yleensäkin, totesin tarvitsevani vielä lihaa :D joten se oli niinku jälkkäri.

Ensin vedin vuorotellen mansikoita ja lakuja, mutta kuten yleensäkin, totesin tarvitsevani vielä lihaa :D joten se oli niinku jälkkäri.
Lihaa jälkkäriks! Aika kova :D

Söin kans tänään mansikoita, kun niitä oikein aamupalapöytään tuotiin. Tässä oottelen, jos 5 kg lootan hinta painuis vielä pikkasen alemmas, niin sit vois ostaa pakkasen täyteen ja painaa muutaman kilon vaikka hilloks. Saa taas talvella herkutella puuron kanssa.

Huomenta vaan taas.

Minä vetelen munaa naamariin. 5/5.

Tällä on hyvä alottaa päivä.

Tällästä tänään. Näihin kuviin ja tunnelmiin.

Noilla Irman linkittämillä on muistaakseni muutama ihan omaankin korvaan istuva kappale.

Tässä oma vastineeni aamunavaukseksi. Kitaramusiikkia tämäkin (vähän vaan eri tyylillä.):

Yleensä ei viitsi live-vetoja linkitellä, mutta tämä vaan toimii musiikin kanssa yksiin.

^^Aivan fantastista.

Tästä pätkästä on todella helposti tunnistettavissa ainakin vokot ja sniffari.

Taitaa siinä vilahtaa myös Irma.

Noilla Irman linkittämillä on muistaakseni muutama ihan omaankin korvaan istuva kappale.

Joo se on ihan sama mitä minä tänne linkitän, kun se on Siikkerin mielestä kikkelijatsia. Mutta jos ne biisit sois radiossa tai joku muu kuin minä ne linkittäisi, niin ne kuulostaisi Siikkerin mielestä ihan hyvältä.

Joo se on ihan sama mitä minä tänne linkitän, kun se on Siikkerin mielestä kikkelijatsia. Mutta jos ne biisit sois radiossa tai joku muu kuin minä ne linkittäisi, niin ne kuulostaisi Siikkerin mielestä ihan hyvältä.

Mää voin kokeilla. Tässä heiltä tämmönen salille tai mopoajelulle sopiva ralli:

Back
Ylös Bottom