Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

entä monimutkaiset sukkanauhaliivit?
Tätä sopii tosiaan kysyä...ja miten on kaikkien niiden massiivisten eroottisesti stimuloivien apuvälineiden kanssa, joita naisilla on aina elokuvissa hotellinkin yöpöydän laatikossa ?
Ai niin, nekin voi kaikki olla päällä kerralla.

Jätkät...mulla ois nyt kaikille festareilla ja muissa yleisötapahtumissa pyöriville varmaa saantikeino. Kunnon 6-päkki kun takaa neitojen kostumisen, kannattaa hyödyntää ympäristöään tehokkaasti kuin pojat alla olevassa kuvassa:

large+%282%29.jpg

pitäiskö heti tänään testata, täälä ku on ny tänäviikolloppuna ne solarsound vestifaalit

eilen ku polkupyöräilin siitä alueen läpi niin sielä oli useita telttoja joissa pikkutytöt jo jonotti sisäänpääsyä
jos en aivan väärin muista niin sielä on tänään se eliotin iisakki

eiku son vasta lavvantaina
no sitä ne varmaan silti jonotti, näin sovin ainaki itseitseni kanssa

Mää tairan mennä Jazzeille käymään tänään ekaa kertaa (tänä vuonna siis). Voisihan sitä muutaman tuopposenkin ylihintaista juoda, kun kaunista aurinkoa luvattu illlaksi.

Mä teen aina listan ja pakkaan sen mukaan. Tämähän ei takaa sitä etteikö listasta voisi puuttua jotakin olennaista, mutta tietääpä ainakin että mitä siellä on eikä tarvii vedellä edestakaisin (edellyttää tietty että merkkaa siihen listaan mitä on jo pakannut).

Mut mä oonkin tällänen tylsä puoliautistinen byrokraatti.

Haasteita tuottavat vallitsevat sääolosuhteet. Eilen oli ollut 22 astetta lämmintä, tänä aamuna oli satanut lunta. Tarvitaan koko päivän ulkona oleiluun sopivat kamppeet (joiden pitää soveltua myös ampumiseen), siistimmät kamat ulkona syömistä varten, rennompaa kampetta vapaapäivien koomailuun sekä matkustamiseen ja lopuksi loppujuhlaa varten jotaki juhularetonkia. Toki tässä on myös aseet ja patruunat ja kiikarit ja pelit ja pensselit ja parit lomakkeet vielä täytettävänä sekä velipojan taloremontti ja muita kepeitä asioita.

Ehkä mä teen sen listan. Tuurilla unohdan passin.

Unohdin mainita että olen jo 4vko lomalla, sori!

Ehtin jo kotiinkin ja on myös kupuravittu. @Xtreme suosittelen tota uutta purilaispaikkaa, sikket hampurilaiset ja ranut. [Blindburger eikä mikkä burgerking].

kamppeet (joiden pitää soveltua myös ampumiseen

Tuli dokkari viikolla Australiasta. Oliko se nyt Teemalla sitten. Siellä on about miljoona kamelia liikaa vapaana luonnossa. Niitä meet varmaan harventamaan, että niitä on vaan kolme jäljellä ku tuut takas. Se koala on semmonen pienempi, älä ammu niitä.

Kiitos. Valitettavasti enää en ehdi linkittämään @eventa :lle alkuperäistä lomakuvaa, mutta josko tästä osaisi rullata ylöspäin.

Valitettavasti tämä viesti osui sivun ylälaitaan, joten ylöspäin rullaaminen ei onnistu ja näin ollen kuvakin jäi näkemäti.

Tuli dokkari viikolla Australiasta. Oliko se nyt Teemalla sitten. Siellä on about miljoona kamelia liikaa vapaana luonnossa. Niitä meet varmaan harventamaan, että niitä on vaan kolme jäljellä ku tuut takas. Se koala on semmonen pienempi, älä ammu niitä.

Tämä ratkaisee myös vaateongelman. Teen itselleni kamelinkarvahaalarin. Sillä tarkenee. Koalaa en ammu. Koulutan siitä kaverin. Tuon sen kotiin ja se voi sitten päivät pitkät rapsutella koiraani, joka on kovin hellyydenkipeä. Hyviä ajatuksia!

Back
Ylös Bottom