Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

huomasin eilen,että viimesuvena himiömäni moped olisi taas myynnissä

http://www.nettimoto.com/ducati/monster/1882024

onkohan siinä vikaa ku muistaakseni tonnin vähemmän oli kilomeetters sillon

huomasko,kuntit,ollenkaan tätä aamuista höpinääni?
on nimittäin harmittanut monta kertaa kun en tuota viimeSuvena ostanut pois

PAM PAM PAM ja 40cm sinistä lieskaa putkesta

se on kaunista, kun aikuistaMistä lapsettaa pippelinkasvatusmielessä
Minä myös kaasutan voimakkaasti(lapsellisesti) usein

onse, s2r

mutta kun en tilaa saksasta tuen sillä satasella ääsjokista työllisyyttä

Minulla on myös varaa tukea ääsjokista työllisyyttä juomalla oluet a-alueella

Musta vähän tuntuu, että me on tästä ennenkin keskusteltu, joten jätetään tällä kertaa tähän. Tue sinä paikallista työllisyyttä, minä yritän saada Suomen hintatason alenemaan.

Ei pelkkä kahvi onely. Loma-Sacher ennen selkäpeijaisia. Maistuu röyhtäykset sitte paremmalta!

Liitteet

• 1437120816889-466132388.webp
    1437120816889-466132388.webp
    185,4 KB · Katsottu: 110
Minä syön kuulkaa makaronilaatikkoa. Naisen tekemäksi varsin huonosti pilattu, eli ihan ok.

Laatikko tosin onkin tehty itse (kaupan kylmäaltaasta) metsästämästäni jauhelihasta, niin kai se on vaan kun on tarpeeksi hyvtä raaka-aineet, niin ei täysin saa edes nainen pilattua.

Mä en ole vielä ratkaissut mitä mä tänään syön. Tosin jääkaapissa ei ole raaka-aineita kuin parin eri ruokalajin valmistusta varten, joten ei tuo nyt ylitsepääsemättömän iso ongelma ratkaistavaksi taida olla.

Minä syön kuulkaa makaronilaatikkoa. Naisen tekemäksi varsin huonosti pilattu, eli ihan ok.

Laatikko tosin onkin tehty itse (kaupan kylmäaltaasta) metsästämästäni jauhelihasta, niin kai se on vaan kun on tarpeeksi hyvtä raaka-aineet, niin ei täysin saa edes nainen pilattua.
Esiintyykö sielläkin epäkelpoa naiskokkausta kuten täällä, vai onko kyse jostain suuremmasta naiskaunasta?

Kaltaiselleni keskittymiskyvyttömälle ja "tuhat välilehteä aivoissa auki" -tyyppiselle ihmiselle pakkaaminen on yllättävän haastava homma. Mä puran noi laukut vielä ainakin kerran.

Kaltaiselleni keskittymiskyvyttömälle ja "tuhat välilehteä aivoissa auki" -tyyppiselle ihmiselle pakkaaminen on yllättävän haastava homma. Mä puran noi laukut vielä ainakin kerran.

Mä teen aina listan ja pakkaan sen mukaan. Tämähän ei takaa sitä etteikö listasta voisi puuttua jotakin olennaista, mutta tietääpä ainakin että mitä siellä on eikä tarvii vedellä edestakaisin (edellyttää tietty että merkkaa siihen listaan mitä on jo pakannut).

Mut mä oonkin tällänen tylsä puoliautistinen byrokraatti.

pakkauslista, sopii lähes tilanteeseen kuin tilanteeseen

-lompakko
-puhelin
-lataaja
-avaimet
-hammasharja
-muutamat alushousut ja sukat sekä tiisörtit
-päällysvaattee päälle

nimim. en ole käynyt ensimmäiselläkään ulkomaan tai kotimaan matkalla että varustus ei olisi reppuun mahtunut

pakkauslista, sopii lähes tilanteeseen kuin tilanteeseen

-lompakko
-puhelin
-lataaja
-avaimet
-hammasharja
-muutamat alushousut ja sukat sekä tiisörtit
-päällysvaattee päälle

nimim. en ole käynyt ensimmäiselläkään ulkomaan tai kotimaan matkalla että varustus ei olisi reppuun mahtunut
Tuolla varustuksella on aika vittumainen lähteä vaikka lätkäleirille ;)

ei ole kokemusta
joskus olen käynyt katsomassa jääkiekkoa

^Kun oltiin miehen kanssa lähdössä hotellista pois kahden viikon loman jälkeen, henkilökunta kysyi unohtuiko meiltä laukkuja huoneeseen kun mukana oli vain lentolaukku, reppu ja mun käsilaukku. Ei ollut enempää tavaraa; jos on lähemmäs +40 lämmintä niin mitä helvetin vaatteita siellä tarttee? Oon tehokas pakkaaja, lentolaukkuun mahtui ihan hyvin tarvittavat kamat ja siellä oli ylimääräistäkin. Reppu oli miehen kenkien ja lentokonelukemisten takia, ne eivät mahtuneet laukkuun.

Matkaopas oli kyllä sitä mieltä että naisilla on yleensä useammat kengät ja niihin sopivat käsilaukut mukana. Mitä vittua?!

^Kun oltiin miehen kanssa lähdössä hotellista pois kahden viikon loman jälkeen, henkilökunta kysyi unohtuiko meiltä laukkuja huoneeseen kun mukana oli vain lentolaukku, reppu ja mun käsilaukku. Ei ollut enempää tavaraa; jos on lähemmäs +40 lämmintä niin mitä helvetin vaatteita siellä tarttee? Oon tehokas pakkaaja, lentolaukkuun mahtui ihan hyvin tarvittavat kamat ja siellä oli ylimääräistäkin. Reppu oli miehen kenkien ja lentokonelukemisten takia, ne eivät mahtuneet laukkuun.

Matkaopas oli kyllä sitä mieltä että naisilla on yleensä useammat kengät ja niihin sopivat käsilaukut mukana. Mitä vittua?!

No etkö sä nyt semmosta perusasiaa tiedä? Hähhähäää, jätkä on nukkunu ne tunnit NAIS-koulutuksessa yli.

Back
Ylös Bottom