Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikä mussa on vikana. Minkä takia kahdella viime lonkkarointi reissulla on etureiskat tullut ihan saaaaatanan kipeeks. Jomottaa ja tuntuu kun ois kasvukipuja :( Kuumaa keliä ollut ja juotua on tullut. Onko suolatasapaino tai joku viturallaan, että ei oo tullut suolaa tai jotain muuta tarpeeksi safkoista?

Sä oot tulossa vanhaks. Väljät polvet niin etujalkalihaksxxxet ja jänteet joutuu pitään paketin kasassa.

Isolla kuukelettelullu pääsin siihen tulokseen että suolan puutetta kaippa. En kerran edes oikein mihinkään edes laita suolaa, puurot ja muut menee melkein aina ilman. Oon myöskin niin mauton jätkä, että ruokakin varmaan suht mautonta ja suolatonta.

Son notta niin kun 25 täyttää niin aina väliin sattuu johkin paikkaan. Sitku 30 täyttäny niin sattuu koko ajan johkin paikkaan.

Toim. Huom. Itse en ole edes kolmeakymmentä!

Pitäisi aukaista multapussi ja plumpsauttaa pikkupiikikäs kasvamaan. Puutarhuri ei vastaa avunhuutoihini. Mitä jos tapan ton. :'(
Olin tänään pihatöissä marjapuskien alla - nyt käsivarret täynnä naarmuja. Levitin säkin hevosenpaskaa ja 4 säkkiä multaa sen jälkeen kun olin kitkenyt nokkoset pois alta.

Olin tänään pihatöissä marjapuskien alla - nyt käsivarret täynnä naarmuja. Levitin säkin hevosenpaskaa ja 4 säkkiä multaa sen jälkeen kun olin kitkenyt nokkoset pois alta.

Oho, reippaana oot ollut. Mutta tuommoinen on kyllä kivaa puuhaa, ts jos saa omaehtoisesti tehdä. Olen itsekin vähän naarmuilla ja mustelmilla viikonlopun jäljiltä, vaikka mielestäni lähinnä istuin viltin kulmalla koko ajan :D

Oho, reippaana oot ollut. Mutta tuommoinen on kyllä kivaa puuhaa, ts jos saa omaehtoisesti tehdä. Olen itsekin vähän naarmuilla ja mustelmilla viikonlopun jäljiltä, vaikka mielestäni lähinnä istuin viltin kulmalla koko ajan :D
Hehe, musta se oli ihan perseestä, kun päivän ainoa vapaahetki (lapsen päiväunet) meni siihen :eek:

Näin lomalla oli tavoitteena treenata edes kerran viikossa muiden urheilujen ja menojen lomassa ja tänään ehdin tekemään viime viikon reenin. Mystisintä koko jutussa on se, että työviikolla ehtii kuitenkin helposti treenaamaan sen 3-4 kertaa.

Ai niin, tänään tuli vähän kertailtua matikkaa, jotta on sitten iskussa syksyllä kun koulu alkaa. Pikkuhiljaa muistuu asiat mieleen ja mitä vittua, laskeskelu oli ihan hauskaa. Kai se on joku lomailluusio.

Back
Ylös Bottom