Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tai jos sataa. Tai ylipäätään.
Ei sade eikä mikään oo niin persiistä kun porottava aurinko. Paras kombo siihen on kalareissu käsivarressa ja +30 lämmintä. Hyttysiä on niin saatanasti, joten vaateyta pakko olla olla päällä, jos on ulkona teltasta ja teltassa taas kuolee kuumuuteen. Tulee niin mieleen edelliskesä, kun oli järkyttävät helteet ja itellä munat vaahdossa kahluuhousuissa :D

Jahas, sitten taas vähän urheilemaan mailapelejä. Tuon jälkeen voikin taas juoda janoon muutaman kylmän. Onhan minulla niitä kokonaan alkoholittomiakin päiviä ollut lomalla. Ainakin kolme kolmessa viikossa. Kännissäkään en tosin ole ollut kertaakaan. Success.

Huomenna Tallinnaan! Toivottavasti ei haise taas aivan viemäriltä kadut siellä.

Kävin 13 kilsan lenkin, seuraavaksi aion syödä niin paljon jäätelöä että tulee joko oksennus tai paska housuun. Jos tulee oksennus niin en tee housuun, ainakaan omaani.

No niin! Minä olen tänään viihtynyt vapaaehtoisesti auringossa normaalin 15min sijaan 3h. Hyi helvetti. Näytän tällä hetkellä pahasti palaneesta Nasse-sedältä.

Muutama tunti mopedin kyydissä, visiirittömällä kypärällä. Oli kaikki posket hieman puuduksissa.

Back
Ylös Bottom