Mopsy80
Hopeless Gage
miten niin?Jos säkin olisit dokannut, tuskin olisit pölyjä pyyhkinyt ;-)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
miten niin?Jos säkin olisit dokannut, tuskin olisit pölyjä pyyhkinyt ;-)

En oikeen osaa sanoa, mitä sain tästä irti, mutta ilmeisesti siis bestikselläsi on akkukäyttöinen suriseva porkkana ?Ihanaa puhua bestiksen kanssa puhelimessa. *surrur* "Pistin sut lataukseen." *skviik skviik* "Hei vie nyt vittuun sen porkkanan kanssa."
En oikeen osaa sanoa, mitä sain tästä irti, mutta ilmeisesti siis bestikselläsi on akkukäyttöinen suriseva porkkana ?
Tai sitten sulla on vaan paska jääkaappi. Kannattaa vaan ostaa parempi ja jatkaa dokaamista.
Oma ohta on kanssa mallia hummeri illallispöydässä. Ei yhtä komea, mutta sitäkin punaisempi.Olo on kun täpläravulla kattilassa. Vaan tilli ja suola puuttuu. Hieman punottaa nahka, kun olin merikapteenina kavereille koko päivän.
Ilman paitaa, offffkoors. + ilosta joyta kylmästä.
Ei ole mitään syytä olla hereillä, paitsi se, että on loma. Se on kuitenkin ihan riittävä syy?
Kohtalaisen lämpöinen päivä tiedossa vissiin.
Toivottavasti, koska anti-vokot-maiseen tapaan pukeuduin tänään lyhytpulttuisiin pötsyihin.
Bikinit päälle!Puntaroin tässä kanssa, että miten mikroissa shortseissa kehtaisin hillua pihalla töissä.
Bikinit päälle!
Mieli tekis :D
No mikset paa? Oon mäkin ollut pihassa bikineissä vaikka olen vanha rupsahtanut ämmäMieli tekis :D