Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
EA on varmistanut, että EASHL tulee takaisin. Pieniä muutoksia kyseiseen pelimuotoon on tulossa kuten se, että jatkossa kaikilla on käytännössä identtiset pelaajat, koska jatkossa ei enää voi/pysty itse levuttamaan ja/tai boostaamaan omaa hahmoaan oman mielensä mukaan. Käytännössä kaikilla on siis lähes identtiset pelaajat.Jos EASHL tulee takas, niin meidän porukka varmaan sitten alkaa taas sitä pelaamaan. 2015 tosiaankin passattiin kokonaan kun ei ollut tota pelimoodia. Ihme veto EA:lta.
Aloin käymään 19 vuotiaana salilla ja silloin vain penkattiin ja tehtiin mitä sattuu. Koskaan ei valmentajaa ole mulla ollut, vain treenikavereita. Peterin kanssa on veivattu pari vuotta ja ne on kyllä olleet treeniurani parhaat vuodet.Minkä ikäisenä Mike aloitit käymään kuntosalilla "säännöllisesti" ? Onko sinulla koskaan ollut valmentajaa tai mitään ohjelmaa, jonka joku muu olisi tehnyt ? Silloin nuorena siis kun aloittelit, ennenkuin aloitit Peterin kanssa treenaan, vai oletteko aina yhdessä käyneet ?
Helvetin hyvä muutos.EA on varmistanut, että EASHL tulee takaisin. Pieniä muutoksia kyseiseen pelimuotoon on tulossa kuten se, että jatkossa kaikilla on käytännössä identtiset pelaajat, koska jatkossa ei enää voi/pysty itse levuttamaan ja/tai boostaamaan omaa hahmoaan oman mielensä mukaan. Käytännössä kaikilla on siis lähes identtiset pelaajat.
En ole mikään saunoja, viimeksi joku pari kk sitten kävin saunassa. Vihtomista en ole harrastanut. Juhannus on ihan fine, mitä nyt kaupat kiinni.Onkos Mike kova saunomaan ja milloin olet viimeksi puusaunassa saunonut?
Onko vihtominen tuttua puuhaa?
Mitä mieltä juhannuksesta? Kusta vai paskaa vai kenties molempia?
Voitais kattoa samalla se kylkijuttu, kun leivotaan sun jalat, voi olla et joku vinovatsa on pikkusen lyönyt kramppiin... Kattele sopivaa ajankohtaa, ettei oo kinttureeniä lähettyvillä.Ai perkele kun menin vilustuttamaan itseni ja sitten tossa toissayönä yskin kyljelläni vähän liian kovaa ja jotenkin onnistuin venäyttämään/reväyttämään oikean kyljen jotain lihaksia. On sitten meinaan snadisti kipee kylki aina kun yskii ja painelukin sattuu. Kylkee kun venyttää tai jännittää vatsoja niin moro, saati kun yskii lisää.
Millainen koulutus Mikellä on ? Oletko valmistunut lukiosta tai ammattikoulusta ? Uttihan kuvaili sinua mm. " sopeutuvaiseksi " Alonalle, koska eihän sinulla ole esimerkiksi valokuvaukseen tai liittyen mitään koulutusta, olet itse vain opetellut valokuvaamisen taidon. Sekä nämä nettijutut olet itse opetellut.
Sähköasentaja ja hukkaan meni 3 vuotta..
Ei ole kylkiluu, kun selkeesti lihaksessa tarkassa kohtaa kipua ja vain kun jännittää vatsaa, ei hengittäessä.Ai saatana. Ei kuitenkaan kylkiluu mennyt? Sekin on mahdollista murtaa kunnon yskimisellä tai aivastamisella.
Ite oppinut joo nää jutut. Valokuvausta ei voi oikein isommin opettaa, joko olet visualisti tai sitten et ole. Periaatteessa valokuvauskoulutus on ehkä hölmöin idea ikinä. Siellä ne opettelee f-arvoja ja muuta täysin toissijaista kun valokuvauksessa vain lopputulos merkitsee, ei se miten siihen päästiin. Voisin väittää, että pätkin teknisesti niin valaisussa, kuvaustekniikassa kuin kuvankäsittelyssä suurimman osan valokuvauskoulusta valmistuneista ja siellä opettaneista. Valaisemaan ja kuvaamaan oppii tekemällä, ei lukemalla.Millainen koulutus Mikellä on ? Oletko valmistunut lukiosta tai ammattikoulusta ? Uttihan kuvaili sinua mm. " sopeutuvaiseksi " Alonalle, koska eihän sinulla ole esimerkiksi valokuvaukseen tai liittyen mitään koulutusta, olet itse vain opetellut valokuvaamisen taidon. Sekä nämä nettijutut olet itse opetellut.
Ite oppinut joo nää jutut. Valokuvausta ei voi oikein isommin opettaa, joko olet visualisti tai sitten et ole. Periaatteessa valokuvauskoulutus on ehkä hölmöin idea ikinä. Siellä ne opettelee f-arvoja ja muuta täysin toissijaista kun valokuvauksessa vain lopputulos merkitsee, ei se miten siihen päästiin. Voisin väittää, että pätkin teknisesti niin valaisussa, kuvaustekniikassa kuin kuvankäsittelyssä suurimman osan valokuvauskoulusta valmistuneista ja siellä opettaneista. Valaisemaan ja kuvaamaan oppii tekemällä, ei lukemalla.
Mielenkiintoinen toi Alonan video, pitää Utilta kysyä mitä siinä leikattiin kun mun kohdalla monta leikkausta.
Ihan vain räpläämällä ja sitten kun tulee joku ongelma vastaan, niin etsii netistä vaihtoehtoja. Photoshop on siitä veikee ohjelma, että siinä voi saman lopputuloksen saavuttaa hyvin monella eri tavalla, joten niitä tekniikoita on kiva yhdistellä ja kehitellä sitten omia makroja niistä.Miten kuvienmuokkausta oot opetellu? Ootko lähteny vaan alussa "tuhertaa" testi mielessä että mitä mistäkin toiminnosta tapahtuu/millasta jälkee tulee ja sitä kautta sitten oppinut. Vai ootko tutoriaaleja koskaan katellut?
Mike on vasta 29v.Milloinkas ukolla tulee 40 ikävuotta täyteen? Pakkisbileet!