Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täällä ollaan vasta pikkuhiljaa hoidettu aamuinen kuona-aineiden tyhjennys, kun tuli eilen vähän valvottua. Just nyt ei edes sada, joten kai sitä voisi lähteä rekkuja lenkittään juhannuksen kunniaksi.

Lenkitin itseäni ja minimiitä kunnes nukahti. Itselleni tuli hiki, mutta ei sentään juurikaan satanut sen 20min aikana.

Mitäs helvettiä, täällä alkoi paistaa aurinko.

Keittiössä tuoksuu melko voimakkaasti seksi. Tai saattaa tämä olla myös aseöljy. Mutta sehän on melkein sama asia.

Kohta pitäis vissiin hilipasta salille. Vettäkään ei sada just nyt tällä hetkellä. Illalla sauna lämpimäksi, makkarat kiukaalle. Jälkiruoaksi vesimelonia ja persikka-mandariinirahkaa.

Mitäs juhannussimat? Grillasin vähän bbq piffiä ja nananasta. Lenkillä viskasin iphöönin asfaltille. Jos ehtosella vielä rantasaunaan painais.

Tarttis pestä rilli. G. Voi sitten vähän piffiä paistella. Huomenna ajattelin vääntää burgeria. Sittarissa myytiin Poppamiehen kastikkeita, joten otin testiin Kansas BBQ -soosin. Varmaan maistuu kainalolta.

Itsellä kanssa noita poppamiehen settejä. Asiallisia. Itse en niitä kaikkein vahvimpia ole ottanut. Mulla on niin hellä suhde rektumin kanssa. Huomiselle kanapiffiä. Pilluakin jos sais.

Savuchili 4/10 on kans jees heittää vaikka pizzaan.

Btw meikä on ollut jo 5 päivää ilman redbullia! Tänää iski hervoton jysäri, mut kofeiinitabulla läksi!

Minä kävin täydentämässä kofeiinivarannot kapakassa

kuppi lus santsikuppi, ilikka ja helsingin sanomat

olin ainoa asiakas ja käytettävissäni oli kaksi henkilökuntavosua

valitsin hehkeämmän

Back
Ylös Bottom