Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mulla kävi tossa talvella nettihuijaus. Ostin n. 350€ arvoisen tavaran, mutta eihän sitä koskaan tullutkaan. Tein rikosilmoituksen ja meni n. kuukausi ja tutkijat otti yhteyttä ja selvittivät sitä. Meni 3 kuukautta ja se huijarin identiteetti saatiin selvitettyä Sveitsin kautta kiertäen. Vielä ei ole mitään kuulunut asian suhteen, mutta eiköhän sieltä tule jotain. Ainoat johtolangat olivat sähköpostin IP ja paysafecardin tunnusluvut. Noinkin pienestä rahasummasta noin helvetin iso keissi, mutta sitten tappouhkauksia ei jakseta selvittää. :D

Voidaan todeta siis, että raha on edelleen tärkeämpi kuin mahdollinen väkivalta/hengenuhkausrikos.

Tee ihmeessä jokaisesta niistä Mike rikosilmoitukset, jää sit virkavallan vastuulle että tekevätkö asialle jotain vai eivät, eihän se sinulle maksa kun pienen vaivan. Sit jos saat nimet selville niin pistä tänne, eiköhän tältäkin foorumilta löydy niin sekopäistä sakkia jotka osaavat tehdä näille kavereille samaa kun ne tekee sinulle. Käsittääkseni nimien tänne kirjoittelu ei ole minkäänlainen rikos niin kauan kun kunnianloukkauksen kriteerit eivät täyty tai kyseessä ei ole laiton rekisteri, joku varmaan osaa korjata vääräksi/oikeaksi.

Käsittääkseni nimien tänne kirjoittelu ei ole minkäänlainen rikos niin kauan kun kunnianloukkauksen kriteerit eivät täyty tai kyseessä ei ole laiton rekisteri, joku varmaan osaa korjata vääräksi/oikeaksi.

Näin. On muuten uskomatonta miten uhkailu, toisena esiintyminen, paskanpuhuminen ja valehtelu tuntuu olevan ok nettimaailmassa, mutta paljastapa jonkun tämmösen assholen nimi julkisesti, niin heti ollaan osoittamassa sormella kuka rikkoi kenenkin kunniaa julkaisemalla NIMEN :D Koomista välillä oikeustaju Suomessa.

Osa ihmisistä rinnastaa Miken ilmeisesti esim. lottovoittajaksi tai filmitähdeksi, nehän tunnetusti saavat sekopäät niskaansa ja siitä syystä joutuvat asumaan korkeiden aitojen takana jne. Menestyksen kääntöpuoli on saada voimakkaan kateusgeenin omaavat ja muut sairaat kimppuunsa, näinhän se on aina ollut. Ne ihmiset ei voi itselleen mitään, koska ovat tod.näk. perineet ominaisuutensa omilta vanhemmiltaan, jotka ovat aivan samanlaisia. Netti on täynnä turhautuneita nuoria miehiä, jotka joutuvat tumputtamaan fitnespimujen ja sporttiautojen kuvia katsellen. Mikellä on sporttiautoja ja fitnespimuja ihan oikeasti, se riittää jo syyksi monelle, että alkaa pää savuamaan. Nuorten "jonnejen" on helpompi samaistua Miken elämäntyyliin ja sitä kautta olla kateellinen. Joku vanha sikarikas tehtaanomistaja huviloineen ja kaljuine päineen ei ole läheskään niin innostava vihankohde nuorille pojille, ei ne semmoista osaa kahdehtia. Protip: Noille paskahousuille kohteen reaktio toimii polttoaineena. Tietysti jos heittaaminen menee överiksi, niin silloin kunnon reagoimiset kehiin.

Jos ei maailmankirjat oo kauheasti muuttuneet, niin ne huutelijat yleensä taitaa olla niitä, jotka ei käytännössä mitään saa aikaiseksi (esim. vaivaannuttua ulos kodistaan naarmuttamaan pirssiä). On kyllä kaikkea *ttanan vatupäätä maailma täys.

Mutta nokka pystyyn vaan. Eiköhän meistä suurin osa ymmärrä, että oot ihan viksu ukko ja kovalla työllä (ja pienellä tuurilla) tuohon tilanteeseen päässyt.

Ja pakkiksen terapiaryhmä irkissä, tervetuloa :P

Mä oletan että poliisin reaktio on tollanen aika selvästä syystä.Niillä on melko varmasti noita tapauksia muutama miljoona jonossa,Semmosta se on nykyaika.Ennenvanhaan meni uhkauskirjeistä postimaksut ja paskat piti käydä ihan itse laittaa pakettiin sekä viedä postiin.

Siihenhän ne työttömän hullun rahat meni eikä kaljaan jäänyt mitään.Nykyään kaljat voi hakea ilmaiseksi kaupasta ja yhteiskunta maksaa netin.

Meinasitko Mike ostaa NHL 16 -pelin, kun syyskuun puolessa välissä julkaistaan? Muistaakseni melko paljon pelasit EASHL-pelimuotoa aikaisemmissa versioissa ja NHL 15 jäi väliin kyseisen pelimuodon puuttumisen takia current gen -konsoleilta.

Musta jo jotenkin häiriintynyttä, että jonnet kaivaa mun auton tietoja jostain ja sitten keulivat sillä kun 20% autosta on rahoitettu enkä ostanut käteisellä. Ihan oikeesti, mitä vittua? Mihin toi kyttääminen vielä menee? Tota nyt ei enää ihan huumorillakaan viitsi ottaa ja vaikka noi olis yhdentekeviä, niin siltä osin on seurattava ettei mennä lain toiselle puolelle.

Et oo tosissas, ilmeisesti oot, sairasta!

Vissiin ei löydy vielä P85 D mallia? Saakohan sen suoraan maahantuojalta edes Suomessa?
Nousee vielä toi 420hv > 700hv. Vääntöä himpun vajaa tonni. Kiihtyvyys kevyt 3.3s. Sairasta.

Rupee oleen jo aika hirviö. HUH!

Mitä mieltä Mike etukyykystä osana jalkatreeniä, etureisienkasvatusmielessä siis?
Hyvä valinta jos tykkää sitä tehdä. IMO parempi etureisille mitä takakyykky.

Meinasitko Mike ostaa NHL 16 -pelin, kun syyskuun puolessa välissä julkaistaan? Muistaakseni melko paljon pelasit EASHL-pelimuotoa aikaisemmissa versioissa ja NHL 15 jäi väliin kyseisen pelimuodon puuttumisen takia current gen -konsoleilta.
Jos EASHL tulee takas, niin meidän porukka varmaan sitten alkaa taas sitä pelaamaan. 2015 tosiaankin passattiin kokonaan kun ei ollut tota pelimoodia. Ihme veto EA:lta.

Et oo tosissas, ilmeisesti oot, sairasta!
Olen joo.

Vitun hullut ihmiset vituttaa, joten mä en jaksa ihan kaikkea paskaa ottaa huumorilla enää. Voitte kuvitella, että ei ole ihan yhtään turha pelko, että se mua ruoholahdessa kyttäävä Jonne joku päivä menis ja vetelis auton kyljen avaimella. Saahan ne korjattua, mutta että tommoisia munattomia runkkareita riittää. Sit ne ruokkii toisiaan ja suggestoituu feikkiviesteillänsä ihan hirveeseen angstiin. Miettikää sitä, että eka kirjoitetaan jotain positiivista musta, sitten perään heti vastataan että se on mun kirjoittama ja avaudutaan siitä. Miten kiero pitää ihmisen olla.

Voi ulkopuolisesta tuntua vähältä, mutta kyllä tässä itse miettii, että miten hulluja noi oikeesti voi olla kun toi on jatkunut niin pitkään. Sit kun kerran vuodessa näin asiaan reagoi, niin sanotaan, että se on mun syy kun reagoin, WTF?

Voin kertoa että kyllä siinä itselläkin alkaa kierrokset nousta kun auto tosiaan on naarmutettu. Tai kun renkaat on puhkottu. Tai kun se on muuten vaan sotkettu. Maalilla, renkailla jne. niistä tietty selviää eikä ilkivaltavakuutuksessa oo omavastuuta, mutta kyllä se kaikki selvittäminen ja fiksattavaksi vieminen kuitenkin jää itelle ja sitten ollaan ilman omaa autoa jnejne joten se vitutus vaan lisääntyy siitä kun itse pitää nähdä vaivaa asioiden korjaamiseen. Siinä suggestoituu itsekin vaikka mihin. Mulla on tietojen luovutuskielto rekkarinumerosta ihan periaatteesta.

Viimeksi muokattu:
löytyykö pakkikselta nykyään sitä toimintoa, jolla näkee tyyliin top-kommentit kustakin threadista? aiemmin oli tuolla oikealla ylänurkassa.

Back
Ylös Bottom