Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Itse olen vaseliinimiehiä (rullaluistinrintamalla). Ei tartte jatkuvasti rasvailla.
Joo se taitaa pysyä paremmin paikallaan ja ei katoa niin pikaseen. Mutta mukava tuossa longboard-touhussa, jos ei tarvis välttämättä jatkuvasti olla potkimassa. Eli mielellään rullaa niin hyvin kuin mahdollista. Rulliksiin vois kyllä koittaa vaikka tuota vaseliinia, millasta oot laittanut?

Joo se taitaa pysyä paremmin paikallaan ja ei katoa niin pikaseen. Mutta mukava tuossa longboard-touhussa, jos ei tarvis välttämättä jatkuvasti olla potkimassa. Eli mielellään rullaa niin hyvin kuin mahdollista. Rulliksiin vois kyllä koittaa vaikka tuota vaseliinia, millasta oot laittanut?

Onko longboardilla ja perinteiseillä skateboardilla eli normi rullalaudalla jotain tuntuma eroa? Vai ootko normi skeitillä vedelly menemään vai pelkästään longboardilla?

Varmaan juuri kuten sanoit. Ei se vaseliinilla yhtä hyvin rullaa, kun on sen verran paksua tavaraa...Viimeksi taisi mennä ihan CRC:n yleisrasvaa, kun sitä sattui hollilla olemaan.

Onko longboardilla ja perinteiseillä skateboardilla eli normi rullalaudalla jotain tuntuma eroa? Vai ootko normi skeitillä vedelly menemään vai pelkästään longboardilla?
Oon joskus nuorempana mennyt normiskeitillä. Se on paljon notkeempi kokonsa puolesta ja vaikka omassa on nose ja tail pikkasen taivutettu, niin tuo lonkkarin koko tuo temppuihin hieman haastetta. Tosin taas sitten temput on omasta mielestä näyttävämpiä, koska lauta on isompi. Ja kun renkaat on isommat, niin tuolla rullaa ihan lenkkiäkin mielellään. Eli liikkumiseen paljon parempi vs. normiskede. Viime kesänä menin pintail-tyylisellä lainalonkkarilla ja talvella ostin sitten oman laudan, joka soveltuu paremmin free rideen. Eli temppuihin, rullailuun ja muuhun kikkailuun.

Varmaan juuri kuten sanoit. Ei se vaseliinilla yhtä hyvin rullaa, kun on sen verran paksua tavaraa...Viimeksi taisi mennä ihan CRC:n yleisrasvaa, kun sitä sattui hollilla olemaan.
Pitääkin koittaa laittaa rulliksiin. Se kuitenkin on enemmän sellainen kuntoilumuoto, kun niillä menee. Joten ei pikku kitkahaittaa.

Oon joskus nuorempana mennyt normiskeitillä. Se on paljon notkeempi kokonsa puolesta ja vaikka omassa on nose ja tail pikkasen taivutettu, niin tuo lonkkarin koko tuo temppuihin hieman haastetta. Tosin taas sitten temput on omasta mielestä näyttävämpiä, koska lauta on isompi. Ja kun renkaat on isommat, niin tuolla rullaa ihan lenkkiäkin mielellään. Eli liikkumiseen paljon parempi vs. normiskede. Viime kesänä menin pintail-tyylisellä lainalonkkarilla ja talvella ostin sitten oman laudan, joka soveltuu paremmin free rideen. Eli temppuihin, rullailuun ja muuhun kikkailuun. /QUOTE]

Ok. Joskus mielenkiinnolla kattellut kun nähnyt ihmisiä menevän kaduilla ja aika yleistynyt vissiin nykyään, ei noi kuitenkaan normi skeitin tapaan sovellu mihkää rampeille tms? Et enemmän tommonen millä pääsee paremmin kulkee?

Mun pitää varmaan elää 120-vuotiaaksi että ehdin edes lukea kaikki kirjat jotka haluan lukea, saati tehdä mitään muuta. Miten kenelläkään voi olla ikinä tylsää?

Sitä paitsi @Mike on varmaan blokannut mun sähköpostin kun ei päästä mua muumioalueelle vaikka laitoin mailia. Yhyy.
Ei ole tullut, mutta korjataan.

Mä tykkäisin tuommosesta lonkkarista. Kokeilin semmosta pientä skeittilautaa, mikä näyttää tenavien keskuudessa olevan muotia, ja oli aivan mahdottoman kivaa puuhaa.

Ok. Joskus mielenkiinnolla kattellut kun nähnyt ihmisiä menevän kaduilla ja aika yleistynyt vissiin nykyään, ei noi kuitenkaan normi skeitin tapaan sovellu mihkää rampeille tms? Et enemmän tommonen millä pääsee paremmin kulkee?
Tänne pohjolaan ehkä nuo tullut nyt enemmän, mutta onpa noilla maailmalla menty ja suomessakin toki, mutta piirit ollut pienemmät. Kyllä noilla rampissa varmaan jotain saa aikaseks, mutta hieman kömpelö se on. Omista taidoista se on kiinni melkein mitä saa tehtyä. Vielä viimevuonna luulin että ei noilla mitään temppuja saa tehtyä, mutta niin ne alkaa vaan kulkeen, kun on muutaman tunnin päivässä käynyt leikkiin. Vaikein on melkein ollie. Mutta eipä sitä mihinkään tarvi, kun muullakin tavalla pääsee esteiden yli ja päälle.

Mä tykkäisin tuommosesta lonkkarista. Kokeilin semmosta pientä skeittilautaa, mikä näyttää tenavien keskuudessa olevan muotia, ja oli aivan mahdottoman kivaa puuhaa.
Näppäriä kyllä, kun helppo napata kainaloon ja kävellä jos ei jaksa rullailla. Mukavaa puuhaa siirtyä paikasta A paikkaan B. Itselle kun kävely pelkästään on kuin hiekkaa laittais pimppiin, jos siis sellanen ois.

Ei olis gonzan kanssa päästy alkukarsintoja pidemmälle. Välitön diskaus.
http://www.stara.fi/2015/06/16/pienin-penis-2015-kilpailun-voittaja-julkistettiin/

Hihihih. Hihihi

Hihihi.

Vaimoni 10v sitten kun tavattiin:
When+it+s+so+big+you+re+terrified+source+http+tumblrifunnyws_e4f724_5217593.gif

Back
Ylös Bottom