Baitollah Abbaspour

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja allu711
  • Aloitettu Aloitettu
10730124_10154859043170121_4396075862221833785_n.jpg
Kuvat on otettu ennen olympiaa.

Täytyy nyt muistaa sitten, että on varmaan joutunut makaamaan aika pitkän tovin sairaala sängyssä, meinaan jos immuuni puolustusjärjestelmä pettää ni sillon ollaan aika vitun kusessa. Kaikki rojuttelut tollasesta jutusta myös ihan nollille. Tiedä onko pystynyt edes kiinteetä ruokaa syömään...
Mielenkiintoista nähdä oliko herran ura tässä. Vai vieläkö lähtee hommaan mukaan.

Pistin faijan lukemaan mulle noi Baiton kirjotukset facessa (persiankieli). Hän kyllä aikoo jatkaa uraansa heti kun on täysin terve.

Niin, 40-kiloa ukosta oli lälähtenyt painoa, josta suurin osa lihasta. Koska Baitohan ei offi-kausia oikein pidä.

Vähän niin ja näin tuon uran jatkamisen kannalta, koska ukko on jo nelikymppinen. Baito ei itse ole asiaa vielä kommentoinut, ja uran jatkamisestakaan ei oikeastaan ole sanonut mitään. Olisi luultavasti ollut lavalla Weiderin Diamond-Cupissa Tehranissa, ennen Olympiaa.

Niin, 40-kiloa ukosta oli lälähtenyt painoa, josta suurin osa lihasta. Koska Baitohan ei offi-kausia oikein pidä.

Vähän niin ja näin tuon uran jatkamisen kannalta, koska ukko on jo nelikymppinen. Baito ei itse ole asiaa vielä kommentoinut, ja uran jatkamisestakaan ei oikeastaan ole sanonut mitään. Olisi luultavasti ollut lavalla Weiderin Diamond-Cupissa Tehranissa, ennen Olympiaa.

Kyllä Baito oli kommentoinut Facebookissaan, 30 päivä toukokuuta, että aikoo jatkaa jotta voi edustaa maatansa ja kansaansa.

Jos nyt ylipäätään selviää hengissä mikä lie ollut.. edes tuollasena natuna - niin voi olla tyytyväinen. Jos jatkaa samoilla metodeilla, niin ennemmin voisi ruveta harrastaan vaikka sitten venäläistä rulettia. Mä ymmärtäsin paluuhöpötykset jos olisi nyt edes alle 30. Voi sitä loppuelämää elää kuntoillen ja muuten terveellisesti.

Voi sitä loppuelämää elää kuntoillen ja muuten terveellisesti.
Jos on joskus tehnyt enemmän kuin vain kuntoillut ja elänyt terveellisesti ei välttämättä voi. Ihmisluonteesta kiinni, jotkut vain haluavat haastaa itseään enemmän ja asettaa tavoitteita jotta elämä tuntuisi merkitykselliseltä.
Oletko koskaan ajatellut miksi jotkut entiset huippu-urheilijat sortuvat esim. viinaan kun jättävät tavoitteellisen urheilun? Tästä todennäköisesti yhtenä esimerkkinä Mika Myllylä.
Tai miksi extreme-lajeja harrastetaan, terveyden ja jopa hengenlähdön riskillä?

Todellaki käy sääliks. Laji on julmaakin julmempi kropalle. Mies vanhettunu 10v sairaalapedillä ja painunu tyystin kasaan, hetkessä. Pro-lihakset myös katoaa hetkessä. Niiku jotkut sanoo -"ei nuo oo oikeet lihakset".

Back
Ylös Bottom