Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kohta pitäs lähteä turvottaan itseään jumpalle, sitten nurmikon ajo, sit jatkuu kivihommat. Olen ansainnut jonkin palkinnon.
Pörhäps...
tumblr_nnovb2OVgm1tkdkpyo2_500.gif

Huomenta!
Tulipas nukuttua hyvin ja pitkään. Alkaa varmaan pikkuhiljaa olla univelta kuittailtu :)

Outoja vaivoja osa 2404: Alkuviikosta oli niska päänäsärkyä, muutamassa vaiheessa ilmeni huippausta heitti päässä, viime yönä alkoi kaulassa lihas jyskyttää ekana tuhatta ja sataa sen jälkeen kramppailua / jyskytystä.

Nyt kädet tuntuu raskailta, kevyt kännykkä tuntui raskaalta, vesipullon kanssa tuli ongelmia, jalat puutuu.

Nukuin kellon ympäri tän flunssan takia...

Tästähän tuli sitten ihan hyvä päivä.
Asioita on saatu järjestymään ja elämä alkaa näyttämään selkeämmältä. Isoja muutoksia edessä, mutta uskon, että parempaan suuntaan.

Osuuspankin asiakkuuden lyhyt oppimäärä:
1. Nosta automaatista paljon rahaa kun voit.
2. Maksa aina nostamallasi käteisellä koska pankkikorttisi ei kuitenkaan toimi.
3. Profit.

Oooohhoh. Ostin oikein räväkän huulipunan. Mutta ai että tämä on hieno! Ei oo ennen tämmöstä ollukaa! Ja kohta kuuntelemaan räminää Laulurinteelle. Dänkä dänkä! :)

Mä sitte inhoan Lauri Tähkää.

Mutta tykkään kyllä tästä vitsistä:

- Mistä tietää, että lava on vinossa?
- Kun Lauri Tähkän naama on suorassa.

Naurattaa vähäsen joka kerta.

Nytkin höhötän itekseni.

Höhö.

Mä sitte inhoan Lauri Tähkää.

Mutta tykkään kyllä tästä vitsistä:

- Mistä tietää, että lava on vinossa?
- Kun Lauri Tähkän naama on suorassa.

Naurattaa vähäsen joka kerta.

Nytkin höhötän itekseni.

Höhö.

665361354.jpg

Olo on. Huono.

Söin liikaa kakkua ja join kahvia. Piti mennä vähän vielä reenaankin, mutta tuo mössö mahassa saa ajatukset muuttuun. Toisaalta tuntuu että pikku flunssakin saattanee olla.

Kuivuis nyt tiet, niin vois käydä vähän lonkkaroimassa edes. Se vois helpottaa tätä oloa :confused:

Kyllä tänään joutuu kannattamaan Vanhaa Rouvaa.
Jos omat ei pelaa niin sitten kannatetaan altavastaajaa ;)

Back
Ylös Bottom