Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sekin on muuten hassua, että jos juo paljon kaljaa.

Niin sitten seuraavana aamuna se vasta onkin jano.

Mysteereitä nämä hommat.

Tuli vetäistyä pitkä lenkki koirien kanssa. Tuollahan oli suorastaan mainio lenkkeilysää tällä kertaa. Ei ollut vaaraa lentoonlähdöstä.

Ooppa varovainen. Sääennusteen mukaan huomenna kannattaa olla ajokunnossa.

Täällä päin näyttäisi ennuste muuttuneen eilisestä sen verran, että eilen luvattiin lauantaille 20 astetta ja aurinkoa, mutta nyt luvataan 16 astetta ja vettä. Ehkä sitä voisi juoda siis toisenkin.

Olenko ainoa jonka mielestä tämä kuulostaa sangen hyvältä.

Todennäköisesti.

Mulla ei ole vichyä. Mulla on yerba matea, vettä ja e-cig. Eipä tässä oikeastaan muuta näin perjantai-iltanakaan tarvitse. Hyvin noilla pärjäilee.

Mulla ei ole vichyä. Mulla on yerba matea, vettä ja e-cig. Eipä tässä oikeastaan muuta näin perjantai-iltanakaan tarvitse. Hyvin noilla pärjäilee.
No ei täälläkään ihan oikeeta Vichyä, vaan Lidlin vastinetta. Nikotiinituotteet on kylläkin ollut pannassa kolmisen vuotta, eikä pää kestä mitään piristeitä näin myöhään, jos nukkua meinaa. Mutta hyvin tää menee Vichy-kopiollakin. Iltapalaksi upotin äsken Ehramin pähkinävoilla sekä patongin pätkän.

Ei ole elämässä enää muuta iloa kuin vissyt ja se, että pestään vauvan persettä keskellä yötä.

Naisten vika.

Niitä aikoja kun vissyssä oli myös kossua, ne ovat menneet.

Back
Ylös Bottom