Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä kaipaan lähinnä ampumakisoihin, kun tarttee olla tilaa vähän kaikelle. Aseen lukko, panokset maybe baby (tosin vain hätätapauksessa, ei niitä nyt taskuissa kuljetella), kuulonsuojaus, erilaisia liittimiä, kuusiokoloavaimia, varaosia. Sitte toki omat henkkoht kamat kuten puhelin, avaimia, rahaosastoa. Ei mahdu farkun taskuihin. Plus kun saa lahkeita kerättyä ylemmäs niin lämpimälläkin ilmalla pystyy olemaan. Edelleenkään esimerkiksi minishortseihin ei mahtu edellä mainittuja tavaramääriä. Ja mää nyt haluaisin että ne edes vähä näyttäis kivalta!
Ampuminenkin on niin perkeleen laajakirjoinen juttu, edes harrastajat ei oo perillä kaikista muodoista aina :D
Voi kaikki tavarat toki halutessaan tunkea housun taskuihin. Varmasti kätevät myös esim. muuttohommissa, kun sujahtaa sohva ja imurikin taskuun niin että heilahtaa.
nii,ja,ku sulle pian saapuu se satasen läjä kaljaa niin et oo ajokunnoskaa
mitäs sitä autolla sillon tekee, polkupyöräilee vaan terassille, tai sisätiloihin a-alueelle
Minä voisin ehkä huomenna pyöräillä terassille kuulemaan jalasjärveläistä bluessia
Mulla on kortti mutta oon ajanut viimeksi 10v sitten.Vai autokuume. Pitäisiköhän ajaa ajokortti. Kamalan kallista.