Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä kaipaan lähinnä ampumakisoihin, kun tarttee olla tilaa vähän kaikelle. Aseen lukko, panokset maybe baby (tosin vain hätätapauksessa, ei niitä nyt taskuissa kuljetella), kuulonsuojaus, erilaisia liittimiä, kuusiokoloavaimia, varaosia. Sitte toki omat henkkoht kamat kuten puhelin, avaimia, rahaosastoa. Ei mahdu farkun taskuihin. Plus kun saa lahkeita kerättyä ylemmäs niin lämpimälläkin ilmalla pystyy olemaan. Edelleenkään esimerkiksi minishortseihin ei mahtu edellä mainittuja tavaramääriä. Ja mää nyt haluaisin että ne edes vähä näyttäis kivalta!

Voi kaikki tavarat toki halutessaan tunkea housun taskuihin. Varmasti kätevät myös esim. muuttohommissa, kun sujahtaa sohva ja imurikin taskuun niin että heilahtaa.

Voi kaikki tavarat toki halutessaan tunkea housun taskuihin. Varmasti kätevät myös esim. muuttohommissa, kun sujahtaa sohva ja imurikin taskuun niin että heilahtaa.

Minä olen nähnyt NAISilla käsilaukkuja

eikö ampumitouhuissakin olis NAISellista käyttää semmoista

Minä en tiedä kun harrastus on rajoittunu varusmiespalvelusaikaan, NAISia:negative

#pelkkäkahvi

moottoripyöränvaihtokuumekkin on ohi

se näköjään kestää noin viisi vuorokautta sen jälkeen kun on suoritettu koeistuminen

koeajolla en ole uskalanut käydä noin viiten vuoteen, siitä seuraa huomattavasti pitempikestoinen tauti

koeajamani mopedit:

hd

ehkä tähän väliin
cbr1000rr
gsx-r 1000

speed triple
z750
mt-03
mt-01

ehtoton hauskuusjärjestys

triple
mt-03
z750

ehtoton ajoffiilisjärjestys

hd
mt-01

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Iisellähän on orastavaa autokuumetta, mutta päätin hoitaa sitä ostamalla äsken netistä parilla sataa varaosia nykyiseen. Ei sitä sitten halua vaihtaa, kun on vaivalla huoltanut.

nii,ja,ku sulle pian saapuu se satasen läjä kaljaa niin et oo ajokunnoskaa

mitäs sitä autolla sillon tekee, polkupyöräilee vaan terassille, tai sisätiloihin a-alueelle

Minä voisin ehkä huomenna pyöräillä terassille kuulemaan jalasjärveläistä bluessia

@vokot (ja muutkin :D)

Tuolla on muuten tuollainen jutska. Kannattaa joskus testata mitä se oikein tekee ;)
editnappi.webp

nii,ja,ku sulle pian saapuu se satasen läjä kaljaa niin et oo ajokunnoskaa

mitäs sitä autolla sillon tekee, polkupyöräilee vaan terassille, tai sisätiloihin a-alueelle

Minä voisin ehkä huomenna pyöräillä terassille kuulemaan jalasjärveläistä bluessia

Eihän sitä parempia oluita juoda kuin yhden kerrallaan. Tosin ei sekään takaa ajokuntoa, jos voltteja on tuollainen 11 ja pullollla kokoa 0,5l.

Minulla ei ole edes niin orastava autokuume. Eikä helpottanut yhtään, kun minut vietiin viikonloppuna autokauppoihin. Olen sen jälkeen täällä maannut lompakko otsalla ja potenut köyhyyttä, kun tykästyin lähes 100 000 euron Mercedes-Benziin. Ihan kauhiaa! Löysin samalla reissulla itsestäni Audi-ihmisen, mutta ei mulle kelpaisi ku ihan uus A7.

Noita ajatellessa meinas itku tulla kaupan pihassa, kun ei auto meinannut lähteä käyntiin.

Aikkamalaa!! Oli tullu kakstonninen täyteen ihan huomaamatta..

Joko alko torstain terävimmät, kun aika raskaalla mennään.

Pitäs jaksaa lukea vähän opusta vielä, jos sumpin pihistys auttaisi.

Hyi v*ttu mikä viima pihalla ja pitäs kahvakuulatunnille (ulkona järjestettävälle) pian lähtee. Noh...Pipo päähän ja ääntä kohti. :D

Back
Ylös Bottom