Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nämä + asiakkaille soittamiset. Sössötii söö ja mitähän mä taas menin lupaamaan.

Niin ja autolla ajaminen... "Mites vitussa mä olen jo täällä, mitäs tuossa välillä mahtoi tapahtua".

Uudet juoksukengät taidanpa kirpasta lenkille kohta puolii, saa jotain hyödyllistä tähänkin päivään.

Menenköhän minä nyt sinulla sekaisin jonkun random Iken kanssa.
On teissä kyllä vähän samaa näköä...

Uudet juoksukengät taidanpa kirpasta lenkille kohta puolii, saa jotain hyödyllistä tähänkin päivään.

Minä menisin illalla heittämään rekkujen kanssa rullaluistelulenkin, mutta eilisestä etukyykkäilystä on sen verran reiskat sohjona, että se on tyydyttävä reippaaseen kävelyyn nyt.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hyi, toivottavasti kyseessä ei ole semmonen kiertynyt-kepessyndrooma, se on ajatuksen tasolla jo tajunnanvievä.

edit. vai pitääkö tota tulkita toisinpäin? Jos se onkin ihan solkkumuusia.
Ai että, sehän voi ollakin juuri näin! Siis että se oli toisinpäin. Aika ruusuinen muna. Tommonen nuppuliini.

En sitten osaa käydä enää edes suihkussa sössimättä. Meni vettä molempiin korviin:eek::oops:

Saavutus se on tuokin. En tosin ymmärrä miten tuo on edes mahdollista. On se kai sitten jotenkin, kun kerran siinä onnistuit.
Joku palkinto tuosta pitäisi saada. Korvatulpat vaikka.

Saavutus se on tuokin. En tosin ymmärrä miten tuo on edes mahdollista. On se kai sitten jotenkin, kun kerran siinä onnistuit.
Joku palkinto tuosta pitäisi saada. Korvatulpat vaikka.
Huuhtelin hiuksia päätä taaksepäin taivuttamalla vrt. kampaajan tuolissa pesu. Mutta kampaaja taitaa laittaa käden korvan eteeno_O

Huuhtelin hiuksia päätä taaksepäin taivuttamalla vrt. kampaajan tuolissa pesu. Mutta kampaaja taitaa laittaa käden korvan eteeno_O

Ok, hieno suoritus :D

Itselläni on nuo kampaamoreisut olleet hieman vähissä viime vuosina, ei tämä nykyinen hiustyyli oikein tarvitse ulkopuolista tuunausta :D Kyllä mä silti juuri ja juuri muistan miten ne hiukset siellä pestään. Eikä kyllä ole vettä korviin mennyt, eli jotain ne nyt ainakin tekee sen estämiseksi.

Jos sitä sitten pientä välipalaa ja tuossa puolen jälkeen salille. Jospa tämä väsymys vaikka vähän helpottaisi, kun saa tehdä jotain mukavampaa kuin työ.

Ei mene hyvä alapää sentään hukkaan (sanoi epäonnistunut eläimiinsekaantuja).

Paremmin onnistunut ilmeisesti sitten sanoo "hukkaan valui".

Back
Ylös Bottom