Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mutta on sellainen alhaisen lämpötilan aiheuttama muutos, jonka seurauksena tapahtuu kutistumis efekti.

Mutta voi sitten olla myös mikromuna...

Hö, haitarimuna. Sen opetti mulle yks herrasmies yhden risteilyn jatkoilla. Siis kertoi lähinnä mikä se sellainen ilmiö on. Eli kun on puolihölmöstä ehkä vähän vielä letkumpi tapaus, niin sisään pyrkiessä kaveri taittuu kuin haitari. Tai silleen. Pitäs videoida joku sormiesimerkki, mutta en mä nyt ehdi.

Yritin etsiä videota, jossa shar pei koittaa tunkea koloon, mutten löytänyt. Sen sijaan voidaan katsella sitä syömässä sipsejä:

Saat tämmösen teeman mukaisen mittarimatotarran.

No, perhana. Se on kyllä hieno.

Nyt pitää kyllä tunnustaa, että todellisuudessa mun tarrakokoelma on aika vaatimaton.
Niitä on vain kolme ja nekin tällaisia virtuaalitarroja :(

Hö, haitarimuna. Sen opetti mulle yks herrasmies yhden risteilyn jatkoilla. Siis kertoi lähinnä mikä se sellainen ilmiö on. Eli kun on puolihölmöstä ehkä vähän vielä letkumpi tapaus, niin sisään pyrkiessä kaveri taittuu kuin haitari. Tai silleen. Pitäs videoida joku sormiesimerkki, mutta en mä nyt ehdi.
Itse olen nimittänyt tätä kenkälusikkamunaksi. Eli herrasmiehiä kun tässä ollaan, niin mukana olevalla kenkälusikalla mahdollistetaan elimen sisäänmeno ja näin saadaan suoritettua mahdollinen penetraatio.

Itse olen nimittänyt tätä kenkälusikkamunaksi. Eli herrasmiehiä kun tässä ollaan, niin mukana olevalla kenkälusikalla mahdollistetaan elimen sisäänmeno ja näin saadaan suoritettua mahdollinen penetraatio.

Multa on selkeästi jäänyt hienoja asioita kokematta elämän aikana.

Hello.

28c1tah.jpg

Olen rikki. Ei mennyt taas kun joku 5 h taistelua atk:n kanssa. Mutta nyt on PC:llä samban kautta oikeudet lukea ja tallentaa raspberrylle o_O

Jos pihistäis sumppia ja menis sitten gymille kattoon omia tissejä pelistä ja voimaileen ojentajia.

Back
Ylös Bottom