En usko. Voin selittää niille että se oli ihan vahinko, toimi ainakin viimeksi kun pysäyttivät ylinopeuden takia.
Oliko silloinkin vaatteet unohtuneet? Sillä nimittäin saattaa olla tuollaisiin asioihin vaikutusta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En usko. Voin selittää niille että se oli ihan vahinko, toimi ainakin viimeksi kun pysäyttivät ylinopeuden takia.
Oliko silloinkin vaatteet unohtuneet? Sillä nimittäin saattaa olla tuollaisiin asioihin vaikutusta.
Jokoha sitä uskaltas alkaa laskee vaikka viikkoja lomaan... Niin kivalta tuntu noi parit vapaapäivät viime viikolla.
7 vko. Saattaa olla että aikaistan niin 5vko. Tai 4vko. On muuten loppukesästä tulossa sellanen ässä, ettei oo offtopicin jengi enne kuullu. Tod näk.
Olen minä onneksi tähän mennessä muistanut pukeutua kun ulos lähden. Tosin aikanaan tuli ne vaatteet pari kertaa riisuttuakin julkisilla paikoilla, mutta ihan vahingossa vaan...
Ootko taas soitellu läähätyspuheluita Nordeaan?On muuten loppukesästä tulossa sellanen ässä, ettei oo offtopicin jengi enne kuullu. Tod näk.
Vahingossahan se tottakai. Ei kai kukaan nyt tahalleen...
Alkoholilla oli osuutta asiaan.
Mikäs mikäs? Äsäsäsäsäsä.
Ootko taas soitellu läähätyspuheluita Nordeaan?
Hoitakaa nyt joku tämä selkä kuntoon. Ei ole hyvä tämä. Naamaankin tulee uusia ruttuja irvistelystä. Jää vielä naama kokonaan ruttuun! Rusina-Kaira.
Selkä venähti päälläseisoentwerkatessa?
Nitkahti kaks viikkoa sitten. Sen jälkeen ei oo kivutonta päivää saati yötä ollut. En pysty nukkumaan normaalissa nukkuma-asennossani, koska tietynsuuntainen kierto aiheuttaa jumalattoman kivun. Viikko sitten toki kävin kisoissa ja painavampi vastustaja runno viis minuuttia mua solmulle. Sen jälkeen ei varsinaisesti helpottanu olotila. Huomenna jos soittelis työterkkaan.
Oishan se voinu toimia vähä niinku kiropraktikon käsittely! Solmulle ja KRUNTS! Mutta ei. Hassua.Hämmentävää, että solmulle runnominen ei auttanut. Olisi luullut, että se on just SE juttu, jolla tuollainen vaiva hoituu.
Oishan se voinu toimia vähä niinku kiropraktikon käsittely! Solmulle ja KRUNTS! Mutta ei. Hassua.