Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuka tekee mulle mustan tyllialushameen huomiseksi?

Mä voin tossa muiden hommien ohella väsätä.
En ole kyllä koskaan mitään tuollaista tehnyt, mutta ei kai se nyt kovin vaikeaa voi olla?

Nilkat on kyllä jäykät mutta yritän muistaa hoitaa asiaa.

Olen kyllä olevinani jonkin sortin asiantuntija ja esimieheni on nainen jota ei varmaankaan voisi vähempää minun liivini kiinnostaa, mutta suon toki tämän iloisen mielikuvaharjoittelun sinulle :)

Joo joo. Kyllä minä tiedän minkä alan asiantuntija sinä olet.

Harmillista.

Mikäs siinä nyt niin harmillista on?
Mulla on sellainen etäinen fiilis, että ne ei välttämättä näyttäisi kovin hyvältä mun päällä. Näin luulen. Ei tietenkään voi tietää, kun ei ole tullut testattua.

Mä voin tossa muiden hommien ohella väsätä.
En ole kyllä koskaan mitään tuollaista tehnyt, mutta ei kai se nyt kovin vaikeaa voi olla?

No tässä on sitä oikeaa asennetta. Ei se kovin vaikeaa voi olla. Vähän vaan mustaa tylliä kiinni kankaaseen. Ja sitte toimitat mulle kotiin. Kitoooos!

No tässä on sitä oikeaa asennetta. Ei se kovin vaikeaa voi olla. Vähän vaan mustaa tylliä kiinni kankaaseen. Ja sitte toimitat mulle kotiin. Kitoooos!

Ai, että pitää vielä järjestää kotiinkuljetuskin. No, on se hyvä, että ei liikaa ole vaatimuksia.

Miehillä usein on paremman näköiset jalat kuin naisilla. Pitänee tehdä joku kansalaisaloite, että miesten pitäisi näyttää enemmän säärtä työpaikoilla.

Miehillä usein on paremman näköiset jalat kuin naisilla. Pitänee tehdä joku kansalaisaloite, että miesten pitäisi näyttää enemmän säärtä työpaikoilla.

No, kyllä mä kesäaikaan käytän sellaisia vähän yli polven ulottuvia shortseja aika usein. Ei nyt säärtä näy, mutta vähän paljasta pintaa kuitenkin. Lasketaanko se?

Alkaa muuten uhkaavasti tuntua siltä, että tuo uusi tatska alkaa saavuttaa vaiheen "kutisee niin saatanasti". Mukavat pari päivää tiedossa siis.

pitkäpulttuisia housuja, onely

karvaiset A4losen väriset koivet eivät ole kenenkään miele stä tseksikkään

siksi pitkät pultut säällä kuin säällä

+30 lämmöissä pyrin välttämään mustien farmarinhousujen käyttöä

Minut muuten tunnistaa kesällä siitä,että olen uimarannallakin farmarinhousut jalassa

en ole kyllä tainnut piipahtaa rannalla kahteen kesään

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Saa muuten käyttää sitä editiäkin, jos tulee kokoajan jotain lisättävää ;) Täällä kun ei ole se autoupdate käytössä niinkuin vanhalla alustalla.

edit:
mutta tulipa testattua uusia työkaluja.
Nuohan yhdistyivät helposti ja siististi :)

Ai, että pitää vielä järjestää kotiinkuljetuskin. No, on se hyvä, että ei liikaa ole vaatimuksia.

No kun en minä ehdi sitä mistään noutaa. Tässä on ruoanlaitto kesken ja sitten mä lähden treeneihin. Siihen menee kuutisen tuntia. Paitsi jos olisit matkan varrella. Mitä epäilen kyllä.

Miksi tässä ei muuten semmoista ole käytössä?

Koska sitä ei ole otettu käyttöön?
Xenforo on itsellekin kohtalaisen uusi tuttavuus, oletan kuitenkin, että sellainen feature saattaa olla olemassa.
@Mike varmaan tietää, että miksi ei käytetä tai tuleeko käyttöön? Kyse siis siitä featuresta, joka oli vbulletinilla käytössä, eli tuplapostaukset yhdistyy automaattisesti, jos siinä välissä ei kukaan ole kirjoitellut.

edit:
No kun en minä ehdi sitä mistään noutaa. Tässä on ruoanlaitto kesken ja sitten mä lähden treeneihin. Siihen menee kuutisen tuntia. Paitsi jos olisit matkan varrella. Mitä epäilen kyllä.

Minäkin epäilen. Siis sitä, että olisin matkan varrella tai että olisi mitään toimitettavaa.
Mulla kun ei ihme kyllä ole mitään kangasvarastoa täällä nurkissa pyörimässä.

No, kyllä mä kesäaikaan käytän sellaisia vähän yli polven ulottuvia shortseja aika usein. Ei nyt säärtä näy, mutta vähän paljasta pintaa kuitenkin. Lasketaanko se?

Ei lasketa. Voisit ottaa mallia vaikka Frank N. Furterilta.

Ei lasketa. Voisit ottaa mallia vaikka Frank N. Furterilta.

Vaikka mulla nyt ei duunipaikalla mitään varsinaista pukukoodia ole, niin tuo saattaisi jo mennä kirjoittamattomien sääntöjen yli. Ihan aavistuksen vaan.
Asiakastapaamisiin tuo olisi tietysti kova juttu, ei välttämättä tarttis toista kertaa mennä.

Minäkin epäilen. Siis sitä, että olisin matkan varrella tai että olisi mitään toimitettavaa.
Mulla kun ei ihme kyllä ole mitään kangasvarastoa täällä nurkissa pyörimässä.

Ei ollut taas sinustakaan mitään hyötyä. Ei sitten laiteta alushametta. Menen härskisti ilman. Vaikka mekko olis kyllä miljoonasti nätimpi kun ois tyllihamonen alla.

Ei sitä tiedä ennen kuin kokeilee.

Jotenkin on sellainen olo, että tämän tietää kokeilemattakin. Kokeilu voisi johtaa spontaaniin tarpeeseen löytää uutta duunia. Joltain ihan uudelta alalta.

Ei ollut taas sinustakaan mitään hyötyä. Ei sitten laiteta alushametta. Menen härskisti ilman. Vaikka mekko olis kyllä miljoonasti nätimpi kun ois tyllihamonen alla.

Tuli vähän kato lyhyellä varoitusajalla tämä. Oli just päässyt kankaat loppumaan. Niin ja ei mulla kyllä taida olla ompelukonettakaan.
Muuten olisi ihan varmasti onnistunut. :trust me:

edit:
Sitä paitsi, eikös tällaisissa hommissa yleensä pitäisi ensin huolellisesti ottaa mitat, että tietää mitä on tekemässä?

Back
Ylös Bottom