Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joku on käynyt minunkin tunnuksilla hakkaamassa aika monta turhaa viestiä. Itse en ota mitään vastuuta mistään kirjoittamastani. Tai siis siitä mitä joku muu on kirjoittanut.

Vois soida tiukalla säröllä se piaru.
Kai se on ryystettävä lisää mokkaa että jaksaa maalata naaman. Eskaritäti sanoi että näytänkin siltä, että olen ollut mahataudissa. Tosin olen nyt ihan kunnossa, joten miltäköhän sitten näytän :eek:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jos syöt Teuvon katolla, ni saat kyllä sen nakuna pestäkin sen jälkeen :D Otan videota.

TÖRKEETÄ! Mihin tarkoitukseen video tulisi? Omaan käyttöön? Myyntiin? Onko kyseessä taiteellisista lähtökohdista touteutettu tuotanto, vai silkasta Miehen esineellistämisen näkökulmasta kuvattu, eroottisella latauksella viritetty kosteiden iltapäivien ajankulu?

Onneksi en pääse enää irkkiin niin ei tule yhtään niin paljon sanomista

No se! Siellä käy joku minunkin nimimerkkiäni häpäisemässä. Varmasti on ne nakkerit kyseessä.

Back
Ylös Bottom