Deleted member 43228
Äsken söin torilla munkin ja kahvin. Ostin myös kesän mojito tarpeet, eli minttua partsille.Naisss.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tykkäykset 0 :( edellises foorumis niitäki oli lähemmäs tuhatta.
Kyllähän tätä on kivempi puhelimella ja tabletilla käyttää. Ei hajuakaan miltä koneella näyttää. Suurin huoli tässä taitaa nyt olla noi kadonneet tykkäykset ja parempi avatar. Kyllon vaikiaa.
Älkääs nyt vikiskö!
Tää on parempi kun sata jänistä. vBulletiini häviää 100-0 tälle ominaisuuksissa. Vaatii vaan totuttelua. Betaa testatessa tähän kun tottu, niin ei vanhaa kaivannut. Tän käyttö mobiilissakin on niin mahtavata.
Se on vähän niinkuin uusi alku puhtaalta pöydältä ;) Onneksi sentään viestimäärät pysyi tallessa, täysin tyhjästä voisi olla vähän hankala päästä uudestaan liikkeelle :D
Joo. Kauheeta jos pitäis ekaa viestiä kirjottaa ja yrittää kirjottaa jotain fiksua.
Joo. Kauheeta jos pitäis ekaa viestiä kirjottaa ja yrittää kirjottaa jotain fiksua.
Omiin silmiin tämä värimaailma on just bueno. Ei ärsytä yhtään ja on hyvin luettavissa.
Mobiilipuolella en paljon vielä ole testaillut, mutta koneelta käytettynä ainakin erittäin hyvä.
Minä kirjoittaisin ekaksi viestikseni, että "kikkeli".
Hiukkasen on harmaa tämä uusi. Kaipaa lisää kontrastia. Eiköhän se siitä hissuksiin muokkaudu.
Lisäksi jos saa ehdottaa parannuksia, niin nuo kymmenen rivin sigut pitäisi kieltää. Ne vie aivan turhaa tilaa ruudulta. Kaksi riviä riittää aivan hyvin.
Minä kirjoittaisin ekaksi viestikseni, että "kikkeli".
Idea on hyvä, mutta minä kehittäisin sitä vielä hieman ja pelkän "kikkeli"-sanan sijasta postaisin suoraan kuvan omastani.