Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Teinpä oikein hakkerin pätkän, selain kaatuu kun koitan käynnistää tuon saatanan kirjoittaman scriptin.
Löysinkin koodista virheen. Näppärää silti. Tuli loputon looppi, jota varmaan rauta ei kestänyt.
Mun taustalla meni hieman pidempään. Epäilin jo selainta, että mitä se nyt alko vinkuun. Kunnes huomasin, että johan pommin rakensin.Duaali-setä löysi sen kymmenessä sekunnissa. Oli nimittäin kunnon klassikko se.
Seuraava harjoitustehtävä on tehdä fork-pommi.
Mun taustalla meni hieman pidempään. Epäilin jo selainta, että mitä se nyt alko vinkuun. Kunnes huomasin, että johan pommin rakensin.

No niin, huomenna ois näemmä taloyhtiön talkoot.
En silti lähtisi hötkyilemään ja teroittamaan vielä haravaa vaan tarkistaisin sääennusteen sillä voi olla että illan ohjelmaksi löytyy myös vaihtoehto..
[/ATTACH]
Oisin kuitenkin vaan jaloissa siellä niin ehkä parempi olla ihan jossain muualla. Eikö niin
Pitäisi myös katsoa. Hauskaa kohnotusta kuulemma pojjiilla.kaikki latelat katsottu
tämä kolmas kausi oli paljo paree ku etelliset
hyvää komediaa, TÄ
Olin talkoilemassa lauantaina. Sytytin siellä grillin ja tulin kotiin syömään. Ois ollut kyrsää tarjolla, mutta trueläskimahakiristelybodarina tulin kotio syömään.No niin, huomenna ois näemmä taloyhtiön talkoot.
Voisi heittää eventalle whatsappiin jonku semiheijarin. Joo ei muuten vitussa todellakaan.