Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No kyllähän se Tsekki kaatu sen toisen Tsekin mailaan eikä Kontiolan "pullisteluun" :D Mäkelän Seppoki sano että änärituomarit naureskelis tuolle jäähylle, molemmat siinä kädet ylhäällä huito. Mutta menee toleranssiin, joku toinen tuomari ei ois viheltäny. Näistä ei edes Mertsi puhunut mitään.. Selvempi oli se puhaltamatta jäänyt Kemppaisen mailan huitominen jonka olis pitänyt olla estäminen myös.

Kannattanee kuunnella ja katsella tilanne ihan muistin virkistämiseksi:

[video=youtube_share;joSZV1N5u0E]http://youtu.be/joSZV1N5u0E[/video]

Kohdassa 0:42 suurella asiantuntemuksella: "Ei voi olla totta että tästä tulee rangaistus."

Kyllä tuomaroinnissakin sanottavaa ollut näissä kisoissa jälleen kerran, mutta ihan kaikkea ei voi pistää tuomarien piikkiin. Komarovin sanoin: "Ei me siihen kaaduttu".

Pitkään aikaan ei ole tullut pakkiksella käytyä, niin nyt sitten huomasin, että Pakkotoisto.com-tekstin väri on muutettu. Eipä tuolla niin minulle väliä, kun olen punavihersokea.

mua ahdistaa. mä haluisin sosialisoitua, mutta en taaskaan oikein jaksa juuri ketään tuntemiani paikallisia ihmisiä ja loppujen menoista en tiedä ja epäilen etteivät he oikein jaksa mua tai en tunne heitä tarpeeksi hyvin että voisin sanoa tuntevani heidät. Lisäksi olen ylikuluttanut taas foorumia. Pitää asettaa päänsisäinen rajoite että kirjoitan ja luen vain työaikana. Ajoittain hankalaa.

Moipoilun idis just on ettei mitään mirkuloita kyytiin oteta. Ratsastetaan paikanpäälle, otetaan pirkko (tai irma), ratsastetaan auringonlaskuun.

- - - Updated - - -

Muistakaa jättää edes yks pirkko ottamati niin jää tsipotillekkin:) On hän sen ansainnut.

Gonza on, taas kerran, oikeassa.

:tsipot:
tumblr_nnnynj1xlb1u65br0o1_500.gif

Menen myös kääntämään nyt kahvaa, sitä metallista. Tuntuu olevan lähiaikoina perus lauantai vähän gymeillä. Eihän sillä, parempi se kun vääntää lasista kahvaa. Vaikkakin lasisen kahvan kääntäminen ja vääntäminen on kyllä ehkä hitusen enemmän sosiaaliselle elämälle panostusta.

Huomenna ajattelin mennä rykiin porkkanamopon ulos tallista ja sitten käännetään kumipäällysteistä. Alko poltteleen, mitäs helvettiä. Koko homma kiinnostanut ja nyt kun ajatuksesta sain kiinni, nini tekis mieli mennä heti.

viskiasiantuntija

mitä tarkoittaa Hp 40v 120,00/4cl

tunnistan kohdan 120,00/4cl, mutta mitä pn Hp

horsepower

- - - Updated - - -

184@9500rpm

- - - Updated - - -

inline four

- - - Updated - - -

1340cc

- - - Updated - - -

#b-king

Anopille tietysti! SIKA!

No hei hei.. Perus karstojen irrotus rööreistä. Kunnolla vedellä menemään taas talven jälkeen.

- - - Updated - - -

Tälläi kevään korvilla kun mopot alkaa laulaa ja tuoksua niin pakko-oireita on. Tota heatin kotkanpoikasta olen kuolaillut huhuista asti.

- - - Updated - - -

MUTTA olen löytänyt uuden päiväunen.

- - - Updated - - -

Uus 1200 Monster.

- - - Updated - - -

Voi että voi olla karkki.

- - - Updated - - -

Tehoa ei ole lähes kahtasattaa niinku möhködukessa. Mutta puolttoistsattaa kuitenkii.

- - - Updated - - -

Sillä ehtii.

- - - Updated - - -

Myös

Back
Ylös Bottom