Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oletteko unohdelleet käsitellä munia tässä lähiaikoina? Entäs oletteko ajatelleet käyttäytyä etelä-suomen reissussa sopimattomasti?

- - - Updated - - -

Ultimecia! Näytätpä tänään erityisen hyvältä!

^Onko tämä jokin kompa? Vai eikö minulle ollutkaan koko kysymys! Minä olen täällä jo!

Munia on käsitelty vain viime aikoina kaupassa, mutta perjantaina ajattelin niitä oikein vaivata.

Jatkokysymyksillä viittasin eräiden neitosten viimeaikaiseen ja tulevaan toimintaan.

Mutta onpa mukavaa, Ultimecia, että olet tullut. Paikalle. Toivottavasti on imukykyinen istuin.

Miten voi tulla sinne missä on aina. Vähän kuin se arvoitus, jos kissan laittaa laatikkoon, niin mistä tietää onko sillä nälkä...eiku millai se oli ?

Fröbelin palikoiden Ultimecia.

- - - Updated - - -

Tulee aina siellä missä on. Kätevää.

- - - Updated - - -

Wet spot spotted.

- - - Updated - - -

Syömään. -->

Muuten kyllä mutta kotona Electrolux.

Ei toi oikeen sovi, paitsi tietty jos ajattelet aina Electroluxiasi.

- - - Updated - - -

Ai että. Jonkun pitäs antaa Ultimecialle oikein kunnolla satiaiskutia. Onko vapaaehtoisia?

Onks toi semmonen, että houkutellaan satiainen kutiaukolle ja sitten laukastaan ?
Muistaakseni gonza joskus kehuskeli omaavansa kovan paineentuoton. Siinä saisi satiainen hyvän lähtövauhdin.

Muistaakseni gonza joskus kehuskeli omaavansa kovan paineentuoton. Siinä saisi satiainen hyvän lähtövauhdin.

Kyllä, mutta ainoastaan paineen alla.

- - - Updated - - -

Semmoset piffisetit tuli perjantain kunniaks, notta on tulossa ruikkukakka.

- - - Updated - - -

Määrittelemättömällä, mutta hyvinnopealla aikataululla.

gontsalle

Kiitos. Pistän sen ämyreistä soimaan kun istun toimiston kopissa.

- - - Updated - - -

Veskissä siis.

- - - Updated - - -

On mullakin sulle rakas eventi:)

- - - Updated - - -

Muistaa vaan että puikko ulkoiseen kutinaan.

- - - Updated - - -

Eiku vittu.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
kaikille

a1ee3e26f4bd7d39955c0c479f7c5110.webp

Back
Ylös Bottom