Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi perssuti. Hokasin että ainoa musiikin sekä a-aineen itselle suunnittelema yhteistapahtuma, eli Tammerfest on väärään aikaan. Olen Ukrainassa tuollon, mahdollisesti elossa tai kuolleena riippuen rintaman etäisyydestä.

Mitäs helvettiä nyt keksin, minne minä nyt joudun!

Pienikin tykistökeskitys voittaa aina Tammerfestit lukemin 6-0.

Istuin tänään pari tuntia bussissa, jonka liikkumista estelivät flecktarniin ja kommandopipoihin pukeutuneet aktivistit. Tämän kahden tunnin aikana etenimme ehkä kaksi kilometriä.

Kyllä. Tai miten sen nyt ottaa. Piha orjuuttaa. Tästä se, nimittäin, lähtee. Kuukauden verran sormenpäät yltäpäältä paskassa.

Tietysti vois olla tekemättä kanjonikaivauksia.

Kyllä. Tai miten sen nyt ottaa. Piha orjuuttaa. Tästä se, nimittäin, lähtee. Kuukauden verran sormenpäät yltäpäältä paskassa.

Tietysti vois olla tekemättä kanjonikaivauksia.

Kirsi Piha!? Leikki sikseen. Mä viime vkl kaivelin lapiolla 40m(metriä) monttua. Nyt viikonlopulle olis vaan 90m(metriä) aidan maalaamista. Ja kyllä sitä suoraa lautaa maalaa, mutta vittu rakojen maalaus. Ja sataa tietysti.

- - - Updated - - -

Sitte olis tilausta vaille pihavarasto reilu 8m2. Ehkä liian hieno. Tarvii rakentaa sille terassi. Niin pohjaa sais alkaa väsäämään. Perkeles.

- - - Updated - - -

Saippuailmalämpöpumppukauppiaskin sais soittaa perkele. Tarvii soittaa sille itse. Alkaa olla niitä aikoja kun lupas soittaa millon tulee asentamaan.

- - - Updated - - -

Pitäiskö painaa kerrostaloboxi. Ottaa tinat ja alkaa tenutella.

Ruiksen Sepon kanssa siirtyis Ulvilan Alkon kanta-asiakkaaksi. Yhdessä vertailis tuotteita. Pitäis ruutuvihkoa mihin laittais 1-5 tähteä per tuote.

- - - Updated - - -

Tuoteauditti. Noin viikon kierto. Ja erikoistua tiettyihin tuotteisiin.

ei tuo Gontsan elämä yhtään sen kadehdittavammalta:kuulosta

- - - Updated - - -

henkilökohtainen Minä nauttii vapaudesta

en työskentele pihalla, maalata kyllä pitäis, olis pitäny jo viimeSuvena, mutta kun EI kiinnosta niin EI kiinnosta

- - - Updated - - -

tekemisiä mitä mm.teen mieluummin kuin maalaan tai teen muita pihatöitä:

-istun a-alueen aurinkoterassilla
-ajelen mopedilla
-ajelen autolla
-nukun
-katson teeveetä
-kuuntelen rokkenrollia
-norkoilen missä tahansa muualla
ym.ym.

olenkin tässä miettinyt että kerrostaloasuminen houkuttelisi:kovasti

Nii. Juuvittu. Mutta onhan se sitten mukava kesälomalla nauttia virvoittavaa jääkylmää keskiketterää omalla valmiilla pihalla.

tuon voi tehdä myös a-alueella

samalla voi katsella omillasilimillä muita imisiä

huom. katsella, onely, puhumaan ei ruveta

Huomenta vaan taas. Se on nyt taas kiirettä pällä, kun tarttee samalla tehdä viime, tämän ja ensi viikon hommat. Noh, n. 7 tunnin kuluttua lomalla, joten eiköhän sitä nyt yhren päivän vielä sormenpäät kestä.

Meinasin tulla moittimaan erään puhelinoperaattorin asiakaspalvelua hitaasta vastaamisesta, mutta samassa sieltä joku täti mulle vastasi. Ei tarvinnut jonottaa kuin 15min.

Ei oo vapaata tällä viikolla. Ens viikolla oon perjantain pois ja lähden Tallinnaan Dindyn kanssa "rentoutumaan". :D

Tuleekoha sanomista...

Back
Ylös Bottom