Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oot kyllä sormet vinkuen kirjottanu:D keskimäärin 5.7 postia päivässä liittymisestä saakka. Mä kirjoilla ollut jo yli 10v. Tosin ekat 8 vuotta meni varmaan alle sadalla viestillä.

Minä rekisteröityä tänne että pystyin ilmoittautumaan K30 miittiin sinkuille:onely

enne sitä riitti että sain lukea

miittingissä oli läsnäs myös ISO-JUSSI

Jussi onkin yksi kriteeri miittingeistä joihin osallistun,koska:hän on ollut niissä kaikissa myös

nykyään en edes kirjoittele muualle kun tänne

olen todennut tämän:asiallisimmaksi

- - - Updated - - -

mitä,kuntit,tuumaatte? ilmestyykö Johnny tänne tänään

- - - Updated - - -

onkohanhän kokenut,eilen,henkistä tahi fyysistä:väkivaltaa

Kyllä se sen verran vekkuli velikulta on, että on viimekerrasta jemmannu käsirautojen vara-avaimen kielen alle. Ei tuu sitte kuuma siinä patterin kyljessä, kun voi välillä livahtaa ATK:lle.

kuunteleeko,kuntit,korporaatiota

Minussa ja Moisiossa on kyllä paljon samoja:piirteitä

Minunkaan nykyisessä huoneistossani,jossa olen asunut noin 10v, ei ole vieraillut kun 10 imistä

- - - Updated - - -

se on kun on sielä vaan yksin niin ei tuu sotkua ku ei oo muut sotkemas

Ei pysty Korporaatiota enää kuuntelemaan. Puhuvat liikaa politiikkaa. En jaksa aamusta, enkä varsinkaan huonoja mielipiteitä. Plus paska musa. Sekin kompensoituisi, jos etes juontajia viittis kuunnella.

Minä pidän korporaatiosta

toinen syy sen kuuntelulle, en pysty sietämään minkään muun reidiokanavan aamuohjelmia

Back
Ylös Bottom