Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eiks se ollu Suomipopin aamu josta soiteltiin Olawille? Näin ainakin muistelisin...

Kyl Korporaatio sille kanssa soitteli. Löyty podcast vuodelta 2011, mutta en saa sitä toimimaan.

Soittivat ainakin sille legendaariselle runkkauksen Suomenmestarille Suomipopilta. Taisin kuunnella sen kun Jaajo haastatteli.

Kyllä.

- - - Updated - - -

Ai futherille? No höhö.

Näköjään soittaneet molemmat.

- - - Updated - - -

Kohta alkaa vitoselta Tuurin kyläkauppiaan viimenen jakso, ottaakohan Vesku tällä kertaa pienet kumarat.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sniffarin kanssa käytiin vähä veiva veiva.

hqdefault.webp

- - - Updated - - -

Voin kertoa, että tohon rontti kolmeen sekunttiin saa jo tehdä vähän töitä.

- - - Updated - - -

N. 3 sekunnin edestä nimittäin.

huh,en nähnyt itseäni tölsyssä

kameraMiesten väistely oli siis greit sukset

- - - Updated - - -

Voin kertoa, että tohon rontti kolmeen sekunttiin saa jo tehdä vähän töitä.

Minä taas voin kertoa että 15v sitten alle kolmen sekunnin suorituksen jälkeen kerkesi jo hävetäkkin ennen kun kolme sekuntia oli täyttynyt

- - - Updated - - -

olenhan Mies joka on kuullut NAISen suusta sanat " mä luulin että 3s veltosta velttoin oli vitsi"

onko muut,kuntit,kuullu

Jooei.

- - - Updated - - -

Keilaamassa vittuilivat, että on dopingtestit. Tiskillä joutuu kaikkien nähtävillä lirauttaan tuoppiin.

- - - Updated - - -

Sanoin että se ei ole ongelma.

Sillä mulla oli uudet keilahousut, tämmöset:
ktdvm1kp2yqt7lls8rgg.webp

- - - Updated - - -

Yhtähyvin istuvat housut.

- - - Updated - - -

Sillä etiketin mukaan ei farkuissa eikä verkkareissa keilata.

Miten näitä viestejä sais poisteltua?

- - - Updated - - -

Mulla olis varmaan 2800 postausta minkä vois poistaa.

Mitä ne loput 68 sisältäis?

Miten näitä viestejä sais poisteltua?

- - - Updated - - -

Mulla olis varmaan 2800 postausta minkä vois poistaa.

Sähän et oo ees postannu tänne paljoa BeeäSssää.. Minulta vois poistaa 7000+ viestiä ja silti hyödyllisten viestien määrä on kyseenalainen..

Sähän et oo ees postannu tänne paljoa BeeäSssää.. Minulta vois poistaa 7000+ viestiä ja silti hyödyllisten viestien määrä on kyseenalainen..

Oot kyllä sormet vinkuen kirjottanu:D keskimäärin 5.7 postia päivässä liittymisestä saakka. Mä kirjoilla ollut jo yli 10v. Tosin ekat 8 vuotta meni varmaan alle sadalla viestillä.

Back
Ylös Bottom